14 lutego 2015

14 lutego 2015, sobota ( Ach panie panowie )

ach panie
 
czego byśmy nie chciały
rycerza na białym koniu
wodza przyjaciela
hultaja na własność
 
ach panowie
 
czego  byście nie chcieli
damy w salonie
gosposi w kuchni
kurtyzany w łóżku
 
o gdybyż wystarczyło
że ona gotuje
 
o gdybyż wystarczyło
że on jest zaradny
 
moglibyśmy wreszcie
nie zachodzić w głowę
swojej

niedoskonałości


liczba komentarzy: 56 | punkty: 20 |  więcej 

Veronica chamaedrys L,  

...ona ugotowała miłosną strawę, bo on rozpalił w piecu i przyniósł ze spaceru lubczyk...:)

zgłoś |

zuzanna809,  

... i zdowoleni, Veruś - odbierają wyrazy uznania od prezydenta miasta - w złote gody....:)))))

zgłoś |

Veronica chamaedrys L,  

...otóż to!, Zuziu...:)))...dobrze, że kocha się nie za coś, tylko wbrew...:)

zgłoś |

zuzanna809,  

... otóż to... Tylko... czy potrafimy.... Veruś?

zgłoś |

Veronica chamaedrys L,  

...podobno, to odruch bezwarunkowy, Zuziu...:)

zgłoś |

zuzanna809,  

... naprawdę? To dlaczego we mnie warunki.....?

zgłoś |

Veronica chamaedrys L,  

...no nie wiem:)...może?...może, może dlatego, że też chciałabyś być kochana?...potrzeba miłości, to przecież takie naturalne...:)

zgłoś |

zuzanna809,  

... no . Masz rację. Niestety.

zgłoś |

Veronica chamaedrys L,  

...może i mam rację, ale czy i słuszność?...chodź tu do mnie, Zuziu, przytulę Ciebie...i wcale nie tylko dlatego, że dziś Walentynki...:)))

zgłoś |

Veronica chamaedrys L,  

"Nie możemy pozwolić by skonfiskowano nam życie", pamiętasz?...:)

zgłoś |

zuzanna809,  

Idę. idę... Walentynkowo idę. Veruś, może jutro dotrę, czekaj na mnie z kawą!:):):)

zgłoś |

Veronica chamaedrys L,  

...zapraszam do Dover, idę popatrzeć na klify...zabiorę kawę w termosie...:)))

zgłoś |

Veronica chamaedrys L,  

...super, Świętuj , Zuziu...:)))

zgłoś |

zuzanna809,  

... Veruś - i Ty świętuj! :)*

zgłoś |

mua,  

a jak on jet tylko za aaalllllbo tylko radny to lipa ;))

zgłoś |

zuzanna809,  

....Muanku, a to już dramat!:)))))))

zgłoś |

mua,  

a tak poważniej - świetne. ( kurtyzana wystarczy - gotowanie zbędne = od czego jest służba ??? heheh )

zgłoś |

zuzanna809,  

... no, nie każdemu wystarczy... gotowa bym się skupić na jakimś kierunku, ale wszystkie - troszku mnie przerosły i... zaczęłam....pisać!!! :))))

zgłoś |

mua,  

i dobrze piszesz ( hm ... " pełna miłości i życia " ) ;)))

zgłoś |

zuzanna809,  

... hmm... - Muanku - to miłe.......:) *

zgłoś |

mua,  

wiesz ;)) uważam, ze raczej " zdrefiłaś" niż "przerosły" aaalee to takie moje zauważanie między literkami ;))

zgłoś |

Bogna Kurpiel,  

Cholercia ja nie gotuje, to wszystko wyjaśnia;))) Dobrego:)))

zgłoś |

zuzanna809,  

...Dal - z pewnością masz inne rozliczne talenta!:))))) Ja z gotowaniem też zbastowałam...Pozdrawiam ciepło.:)

zgłoś |

alt art,  

ależ..

zgłoś |

zuzanna809,  

.. Alcie - czyżbyś oponował.....:)

zgłoś |

alt art,  

ze względu na wiarygodność, nie napiszę, co myślę..

zgłoś |

zuzanna809,  

... no cóż, Alcie - to mnie skazujesz tym samym na moją niedoskonałą... domyślność....:)))

zgłoś |

Ewa,  

gdybyż kochać tak po prostu za istnienie :)

zgłoś |

zuzanna809,  

... o gdybyż właśnie, tak jak piszesz, Ewuś!:) -:) -)

zgłoś |

Teresa Tomys,  

dawno Ciebie nie czytałam, a tu taki fajny tekst! Pozdrawiam Te.

zgłoś |

zuzanna809,  

...Tereniu, wiem jak to jest, niemniej zapraszam zawsze najserdeczniej!:):):)

zgłoś |

Damian Paradoks,  

Dwa słowa moje a kartek twoich jest tyle. Tych ostatnich parę podłapałem w locie. Jak na ruchomym piasku z jednej na drugą przeskakiwałem łapiąc w usta słowa twe i myśli z podtekstów. Lekką podróż zachęca do powrotów. Plus wielki tu jeden. Symboliczny by nie podknąć się przy stawianiu innych :)

zgłoś |

zuzanna809,  

Damianie - zachęcam do powrotów... Dziękuję za komentarz, nie potkniesz się, bez obaw - podteksty same się wykluwają, piszę prosto, najprościej, jak umiem... jeśli ktokolwiek mógłby się o moje pisanie potknąć - to tylko ja... Pozdrawiam ciepło.:):):)

zgłoś |

Damian Paradoks,  

smaczne i leciutkie jak biszkopciki a jeśli miałbym się już potknąć to tylko na swych własnych 'rozczochranych' myślach, Zuzanno :)

zgłoś |

zuzanna809,  

...hmm... Damianie, takie potknięcia świadczą o młodości i fantazji... więc... nie żałuj sobie - :)... a co tam....:):):)

zgłoś |

Damian Paradoks,  

:) Zuzanna, poczytałem sobie oczyma dużymi jak pełnie Księżyca. Twoje dzienniki są bardzo poetyczne :) i wsuwam je jak karmele w czarnej czekoladzie ;)

zgłoś |

zuzanna809,  

...hmm...jaja wielkanocne sobie chyba ze mnie robisz, Damian...:):):) Ale i za to - wielkie dzięki!:)

zgłoś |

Damian Paradoks,  

Nie mów bo się obrażę ;) Język kryje w sobie same niespodzianki :)

zgłoś |

zuzanna809,  

... masz rację, Damianie - błagam, nie obrażaj się - po prostu zaskoczyłeś mnie, ale jeśli rzeczywiście tak uważasz. to cóż... jestem dumna. Bardzo cenię swoich Czytelników, jestem ogromnie wdzięczna za czytanie i ani mi w głowie było sprawić Ci przykrość.:) Ale bywa, że coś palnę i wtedy tylko mogę... przeprosić, co też czynię, Damianie ze szczerego serca.:)*

zgłoś |

Damian Paradoks,  

nie pytam języka o zdanie, odrzucam cenzorów i konwenanse, unoszę się i opadam jak łódka na fali a gniewam się tylko na siebie, Zuzanno ;) Nigdy na Ciebie :)

zgłoś |

Damian Paradoks,  

bo cóż, dobrze czytało mi się Twoje myśli :)

zgłoś |

zuzanna809,  

... cieszę się, ale na siebie też się nie gniewaj - tak właściwie to tylko siebie mamy i po chwili refleksji najlepiej się ze sobą pogodzić... Miewam z tym problemy, ale mówię sobie: przecież jestem tylko człowiekiem... Mamy prawo do błędów, jak i do pracy nad sobą... a co do drugiego to muszę walczyć z ogromnym lenistwem....:):):)...:(

zgłoś |

Damian Paradoks,  

o błędach nie brak filozoficznych traktatów. Dla moich potrzeb dla uproszczenia: można popełniać ale żyć z nimi. W przeciwnym wypadku wypada by ktoś mi je poprawiał ;)

zgłoś |

zuzanna809,  

...ano, Damianie... - byleby tylko trafić na fachowca!:)))

zgłoś |

Damian Paradoks,  

'Love me love my dog' - mówi przysłowie angielskie, zmieniasz, co i słuszne(?), na: kochaj mnie psa mego nie musisz ;). Pomimo niezwykłości psiej przywary u nogi, czasem nie na rękę gdy budzi sąsiada :)

zgłoś |

zuzanna809,  

... mądre przysłowie, Damianie.:):)

zgłoś |

zuzanna809,  

...LadyC - :):):) Dziękuję!

zgłoś |

Damian Paradoks,  

czy pragnienie posiadanie ma więcej z tego by inni nie mieli tego co posiądę bez wielkiego przekonania ;)

zgłoś |

zuzanna809,  

...Damianie - wszelka chęć posiadania jest przypisana ludziom nieszczęśliwym... tej chęci nie ma końca...Z drugiej strony - ja na nią nie cierpię - zawsze zadawalałam się tym, co mam... ale... czegoś mi brakuje...

zgłoś |

Damian Paradoks,  

a więc jest dużo ludzi nieszczęśliwych, Zuzanno :)

zgłoś |

zuzanna809,  

... nie wiem, ale śmiem podejrzewać...Damianie....:)

zgłoś |

Damian Paradoks,  

jesteś ostrożną, Zuzanno. Od teraz możesz już z mną na całego :)

zgłoś |

zuzanna809,  

.... na całego, powiadasz? Hmmm....Pozdrawiam zarumieniona w marzeniach.....:)))))))))))))))

zgłoś |

Damian Paradoks,  

marzenia w kolorach tęczy ;)

zgłoś |




Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1