22 marca 2013

22 marca 2013, piątek ( osiołek żre czosnek )

wpierdolić słoik miodu
dla misia to bajka
wcisnąć sobie pół
cytryny w tyłek
tak tylko potrafi
prosiaczek
 
on żyje nadal


stumilowy las
tam nie ma nas  


liczba komentarzy: 20 | punkty: 11 |  więcej 

ALEKSANDRA,  

Kondziu ....mam niedosyt :))))

zgłoś |

Florian Konrad,  

nie trzeba być Freudem, by wiedzieć, że Tygrysek był impotentem- ten jego sprężysty, sprężynujący ogon to jakby symbol niesprawnego męskiego organu, który nigdy nie jest sztywny, lecz gnie się na wszystkie strony. podobnie u Kłapouchego, który wiecznie gubił ogon. Impotencja u Kłąpouchego rodziłą poteżną depresję i melancholię. Królik był typem bezczelnego macho, Puchatek ociężały umysłowo, otyły. Prosiaczek- równie naiwny, jasne, że miał bardzo niskie IQ. Kangurzyca wiecznie trzymała małe w torbie- choć było na tyle duże, by próboiwać się usamodzielniać... jakby odwrotność kompleksu edypa, przerost macierzyńskich uczuć, jakby nie chciała go wypuscić ze swego ciała z , pardon, macicy...

zgłoś |

M.S.,  

Ja nie powiem co zaraz zrobię ze śmiechu :D Buhahaha!!!

zgłoś |

ALEKSANDRA,  

a jednak moena i inaczej interpretować bajki :) : Tygrysek był sportowcem potrzebował tylko witamin i protein kradł Królikowi marchewy :) Kłapouchy to stary drań drań z problemem gastrycznym tak walił bąki że ogon znikał:) Puchatek stary alkoholik ten miód nie był czysty:) Prosiaczek, maruda zwyklak kwaśny jak cytryna :)Kangurzyca hm o niej nie myslałam :) ale myślę że to samotna matka :)))

zgłoś |

ALEKSANDRA,  

* można, klawiatura mi się klei....)

zgłoś |

oczy jak pustynia,  

"wpierdolić słoik miodu/ to dla misia bajka/ wcisnąć sobie pół/ cytryny w tyłek/ potrafi jedynie/ prosiaczek /" trzy ostatnie wersy do przemyślenia. fajny, jako żart:-)

zgłoś |

ALEKSANDRA,  

bo to żart oczka :)

zgłoś |

Jaro,  

heh:)

zgłoś |

M.S.,  

Wpierdolić słoik miodu... :D

zgłoś |

ALEKSANDRA,  

ha ha a widziałaś kiedyś Kubusia smutnego ? Tylko kiedy był głodny a kiedy miał miód... ?:)

zgłoś |

M.S.,  

Ale o połówce cytryny w tyłku prosiaczka to pierwsze słyszę :) (się ubawiłam!)

zgłoś |

ALEKSANDRA,  

a czy prosiaczek jest radosny ? zawsze ma problem jest kwaśny z natury :)

zgłoś |

M.S.,  

Mam koleżankę, która mi go bardzo przypomina :)

zgłoś |

mua,  

tralallalalllaa :)))

zgłoś |

ALEKSANDRA,  

jak to zrobiłeś ?:)

zgłoś |

mua,  

tak jakoś :)) zabrakło mi tego na zakończenie, bo las i nie ma nas :)))

zgłoś |

ALEKSANDRA,  

dawaj czekam :)

zgłoś |

DeepForest,  

Że tylko się uśmiechnę :-))))

zgłoś |

ALEKSANDRA,  

ja też przypomniałam sobie ten dzień :)

zgłoś |




Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1