18 października 2014

19 października 1014, środa ( Płakać już tylko ze szczęscia. )

Kochani ten post jest dla Was, bo logistycznie nie mam możliwości Was wszyustkich i każdego z osobna wyściskać.

  Ta data jest wyryta w mojej głowie- niestety dosłownie- bardziej niż urodziny, które ludzie obchodzą z wielką fetą. Moim zdaniem bez sensu. Swiętujesz coś, co nie jest Twoją zasługą. Zamierzałam dziś pić wino na plaży, aby to świętować. I co prawda nie jest moim wyczynem, ale uważam datę za co najmniej święto i sukces jeśli nie osiągnięcie. 
Było to  dwa lata temu.
Cliche brzmi w trudnych sytuacjach, ludzie się sprawdzają. Ala ja przenigdy nie zamierzałam nikogo testować. I usciślijmy cena tego egzaminu była conajmniej niespółmierna. Bałam się. Bardzo.
  Wparcie jakie otrzymałam ja i moja rodzina jest niewyobrażalne i nigdy nie będę w stanie wyrazić mojej wdzięczności. Dużo straciłam, ale też zyskałam wiele. 
  Dokładnie dwa lata od kiedy się tutaj żegnałam. Nie byłam w stanie sobie wyobrazić, że się obudzę, a już z pewnością tego co jest. Jest dobrze, chyba.
  Dziękuję wam, że Was mam!


liczba komentarzy: 31 | punkty: 1 |  więcej 

alt art,  

dzisiaj wypiję za Twoje zdrowie butelkę primitivo di manduria; ale dopiero po dwudziestej pierwszej; no i nie będę miał pod ręką żadnej plaży..

zgłoś |

Nesca,  

wypij :) i mam nadzieję, że za rok napijemy się razem :)

zgłoś |

alt art,  

w moim wieku nie mogę mieć tak nierozsądnych nadziei..

zgłoś |

Nesca,  

w takie dni jak dziś każda nadzieja wydaje mi się realna

zgłoś |

pociąg,  

jestem tu od niedawna, ale bardzo mnie poruszył Twój wiersz Nesco o badaniach, życzę Ci wszystkiego dobrego z całego serca :*

zgłoś |

Nesca,  

cieszę się, że jesteś:* wzajemni :)

zgłoś |

Istar,  

Nes, jesteś bardzo dzielna. Zasługujesz na wszystko co najlepsze.

zgłoś |

Nesca,  

:* i do zobaczenia mam nadzieję wkrótce :)

zgłoś |

Wieśniak M,  

I ja Nesco wypiję za Twoje zdrowie:))- Pamiętam tamten post pożegnalny. I oczekiwania na pozytywne wieści o Tobie:)- ściskam i życzę tylko przyziemnych problemów typu czy winem spełnić toast czy lepiej szampanem :))

zgłoś |

Nesca,  

Dzięki, ale mój ulubiony problem to czarna czy czerwona? I na nich się staram skupiać, chwilowo mam dobre wyniki. Dzięki, że jesteście :)

zgłoś |

Wieśniak M,  

czerwona Nes, czerwona :)))

zgłoś |

Nesca,  

blondynka w czerwieni :)

zgłoś |

Wieśniak M,  

tylko przyklasnąć i oddawać honory :))

zgłoś |

deRuda,  

zdrowie - symbolicznie wznoszę toast Ballantine'sem :))) pamiętam dokładnie tamten czas, i radość, że możemy jakoś pomóc - to było dobre dla nas doświadczenie, że razem można więcej :) trzymaj się zdrowo :) ps. w czerwonej :)

zgłoś |

Nesca,  

zdrówko, to jest też wasze święto:)

zgłoś |

Darek i Mania,  

a co tam kolory, można dobierać i mieszać .. pijmy do dna za zdrowie Nesci ! i żeby nam nie kulała to od razu na drugą nóżkę - już dwa lata ? a jakby wczoraj . ojtam ojtam na taką okoliczność to nawet można się upić . Zdrowie Nesca !

zgłoś |

Nesca,  

Ja dzisiaj nie mogę, ale w przyszłym roku pijemy razem. Jakieś ciastko też koniecznie. Jak urodziny to urodziny.

zgłoś |

Darek i Mania,  

w przyszłym roku na bank . bo odbiję sobie wszystkie niedojechane wyjazdy nad morze . a wiesz że te 39 już drugi rok czekają i się doczekają . trzym się, buziaki i od Mani też-" powiedz jej że pojadę w wakacje bo teraz chodzę do pierwszej klasy. pamiętasz o złotej torebce? może no ubiorę sukienkę taką a wiem w tą z brązową kokardką . "

zgłoś |

Nesca,  

Ja pamiętam o złotej torebce i że miałeś mnie nauczyć pływać:* buziak dl Mani i powiedz, że ja też mam sukienkę z kokardką :)

zgłoś |

Darek i Mania,  

oki, ja będę uczył pływać a Mania nauczy nas latać ;) do zobaczenia :)

zgłoś |

Ewa,  

Wszystkiego dobrego i wielu, wielu chwil radości :)

zgłoś |

Nesca,  

Dzięki i wzajemnie :)

zgłoś |

mua,  

Paluch w górę ode mnie i tak trzymaj ;)))

zgłoś |

Bazyliszek,  

hej dziewczynko pamietam jak inaczej r wymawialas, pamietam tatuaz na Twojej stopie, i Twoje, ach no coz bolalo, wiesz mala najbardziej sie ciesze no bo "nie wymaga Pani interwencji naurochirurga.", Nesciu moglbym Tobie tak wiele blabla no i blulu, ale Nesciu Pani nie wymaga neurochirurga, Nesciu sciskam internetowo, caluje ekranowo;)))))

zgłoś |

Nesca,  

Po pierwsze przepraszam, ale byłam pewna, że Ci odpisałam. Ja inaczej r? :) Wow, super :) Czuję się źle, ale wynika mam dobre, więc nie ma co narzekać. Będzie kolejna dziara, będzie fotka.

zgłoś |

jeśli tylko,  

Tak trzymaj i wierz w obcasy! :)

zgłoś |

Nesca,  

To jest moja ulubiona religia:-D

zgłoś |




Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1