18 october 2014

19 october 1014, wednesday ( Płakać już tylko ze szczęscia. )

Kochani ten post jest dla Was, bo logistycznie nie mam możliwości Was wszyustkich i każdego z osobna wyściskać.

  Ta data jest wyryta w mojej głowie- niestety dosłownie- bardziej niż urodziny, które ludzie obchodzą z wielką fetą. Moim zdaniem bez sensu. Swiętujesz coś, co nie jest Twoją zasługą. Zamierzałam dziś pić wino na plaży, aby to świętować. I co prawda nie jest moim wyczynem, ale uważam datę za co najmniej święto i sukces jeśli nie osiągnięcie. 
Było to  dwa lata temu.
Cliche brzmi w trudnych sytuacjach, ludzie się sprawdzają. Ala ja przenigdy nie zamierzałam nikogo testować. I usciślijmy cena tego egzaminu była conajmniej niespółmierna. Bałam się. Bardzo.
  Wparcie jakie otrzymałam ja i moja rodzina jest niewyobrażalne i nigdy nie będę w stanie wyrazić mojej wdzięczności. Dużo straciłam, ale też zyskałam wiele. 
  Dokładnie dwa lata od kiedy się tutaj żegnałam. Nie byłam w stanie sobie wyobrazić, że się obudzę, a już z pewnością tego co jest. Jest dobrze, chyba.
  Dziękuję wam, że Was mam!


number of comments: 31 | rating: 1 |  more 

alt art,  

dzisiaj wypiję za Twoje zdrowie butelkę primitivo di manduria; ale dopiero po dwudziestej pierwszej; no i nie będę miał pod ręką żadnej plaży..

report |

Nesca,  

wypij :) i mam nadzieję, że za rok napijemy się razem :)

report |

alt art,  

w moim wieku nie mogę mieć tak nierozsądnych nadziei..

report |

Nesca,  

w takie dni jak dziś każda nadzieja wydaje mi się realna

report |

pociąg,  

jestem tu od niedawna, ale bardzo mnie poruszył Twój wiersz Nesco o badaniach, życzę Ci wszystkiego dobrego z całego serca :*

report |

Nesca,  

cieszę się, że jesteś:* wzajemni :)

report |

Istar,  

Nes, jesteś bardzo dzielna. Zasługujesz na wszystko co najlepsze.

report |

Nesca,  

:* i do zobaczenia mam nadzieję wkrótce :)

report |

Wieśniak M,  

I ja Nesco wypiję za Twoje zdrowie:))- Pamiętam tamten post pożegnalny. I oczekiwania na pozytywne wieści o Tobie:)- ściskam i życzę tylko przyziemnych problemów typu czy winem spełnić toast czy lepiej szampanem :))

report |

Nesca,  

Dzięki, ale mój ulubiony problem to czarna czy czerwona? I na nich się staram skupiać, chwilowo mam dobre wyniki. Dzięki, że jesteście :)

report |

Wieśniak M,  

czerwona Nes, czerwona :)))

report |

Nesca,  

blondynka w czerwieni :)

report |

Wieśniak M,  

tylko przyklasnąć i oddawać honory :))

report |

deRuda,  

zdrowie - symbolicznie wznoszę toast Ballantine'sem :))) pamiętam dokładnie tamten czas, i radość, że możemy jakoś pomóc - to było dobre dla nas doświadczenie, że razem można więcej :) trzymaj się zdrowo :) ps. w czerwonej :)

report |

Nesca,  

zdrówko, to jest też wasze święto:)

report |

Darek i Mania,  

a co tam kolory, można dobierać i mieszać .. pijmy do dna za zdrowie Nesci ! i żeby nam nie kulała to od razu na drugą nóżkę - już dwa lata ? a jakby wczoraj . ojtam ojtam na taką okoliczność to nawet można się upić . Zdrowie Nesca !

report |

Nesca,  

Ja dzisiaj nie mogę, ale w przyszłym roku pijemy razem. Jakieś ciastko też koniecznie. Jak urodziny to urodziny.

report |

Darek i Mania,  

w przyszłym roku na bank . bo odbiję sobie wszystkie niedojechane wyjazdy nad morze . a wiesz że te 39 już drugi rok czekają i się doczekają . trzym się, buziaki i od Mani też-" powiedz jej że pojadę w wakacje bo teraz chodzę do pierwszej klasy. pamiętasz o złotej torebce? może no ubiorę sukienkę taką a wiem w tą z brązową kokardką . "

report |

Nesca,  

Ja pamiętam o złotej torebce i że miałeś mnie nauczyć pływać:* buziak dl Mani i powiedz, że ja też mam sukienkę z kokardką :)

report |

Darek i Mania,  

oki, ja będę uczył pływać a Mania nauczy nas latać ;) do zobaczenia :)

report |

Ewa,  

Wszystkiego dobrego i wielu, wielu chwil radości :)

report |

Nesca,  

Dzięki i wzajemnie :)

report |

mua,  

Paluch w górę ode mnie i tak trzymaj ;)))

report |

Bazyliszek,  

hej dziewczynko pamietam jak inaczej r wymawialas, pamietam tatuaz na Twojej stopie, i Twoje, ach no coz bolalo, wiesz mala najbardziej sie ciesze no bo "nie wymaga Pani interwencji naurochirurga.", Nesciu moglbym Tobie tak wiele blabla no i blulu, ale Nesciu Pani nie wymaga neurochirurga, Nesciu sciskam internetowo, caluje ekranowo;)))))

report |

Nesca,  

Po pierwsze przepraszam, ale byłam pewna, że Ci odpisałam. Ja inaczej r? :) Wow, super :) Czuję się źle, ale wynika mam dobre, więc nie ma co narzekać. Będzie kolejna dziara, będzie fotka.

report |

jeśli tylko,  

Tak trzymaj i wierz w obcasy! :)

report |

Nesca,  

To jest moja ulubiona religia:-D

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1