4 february 2013

4 february 2013, monday ( teasing* )

Zasady. Nerwice. Kwasy.

Mężczyźni o wielkich ramionach. Nocne prześwity. Odchodzenie, spoglądanie za siebie. Krzyczenie imienia z daleka.

Godziny nad ranem, nad dniem. Nad kolanem.
Drapanie rąk.
Cokolwiek.


number of comments: 13 | rating: 16 |  more 

hossa,  

"Zasady.Nerwice.Kwasy." a wszystko przez chemię

report |

hossa,  

(ale nie na pewno)

report |

Laura Calvados,  

ależ tak, hossa. Wszystko przez tę cholerną chemię...

report |

Waldemar Kazubek,  

Dziwne, czasem czuć tę chemię na zbyt wielką odległość, choć to niby niemożliwe, wbrew fizyce i chemii, ale jednak, feromony to chyba najwięksi podróżnicy.

report |

Laura Calvados,  

Ten tekst pojawił się jako surogat. Dzisiaj, chyba po raz pierwszy w życiu pomyślałam, że mam ochotę na klasyczny erotyk z całym tym kleistym leitmotivem. Niemal w tej samej chwili dotarło do mnie, że w tym temacie jestem niezdolna. Normalnie, że im pot end. PS> Val, nie zapominaj o dyfuzji. To podstawowy środek chemicznej lokomocji... Tak. Odległość, choć to niby niemożliwe.

report |

hossa,  

feromony podróżujące w literach, yhm, coś w tym jest, czasem je w nich wyczuwam;)

report |

Małgorzata Pospieszna-Zienkiewicz i Edek Pospieszny,  

To już lepiej ścianę drapać. "Pianistka" Jelinek mi się przypomniała z tym samookaleczaniem.

report |

Jaro,  

hm a katalizator masz do tych akcji - reakcji, jak nie skończy się alienacją w piachu, co akurat nie jest niczym odkrywczym.

report |

Laura Calvados,  

Mam katalizator. Tylko nie mam warunków laboratoryjnych Jaro.

report |

Joha,  

Byłam tu wcześniej, naskrobałam komentarz, ale Twoje słowa odczytałam po swojemu, wplatałam w swoje minione przeżycia. Lauro, zawstydziłam się tego, zmazałam i niech tak zostanie :-) Widz jednak, że coś ważnego mi uświadomiły. Pozdrawiam serdecznie :-)

report |

Laura Calvados,  

Zdarzają mi się dokładnie takie same sytuacje. Rzadko, ale jednak. Pozdrawiam, Jo!

report |

Istar,  

drapanie rąk. cokolwiek

report |

Bazyliszek,  

jestes fajna:))))

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1