29 september 2014

29 september 2014, monday ( Pisanie wierszy to " tania " pasja )

... Znam różne osoby i mam wielu przyjaciół. Mam i takich, którzy swoje pieniądze inwestują w szpanowanie drogimi samochodami i takich, co wydają je na konia dla córki, na którym notabene córka już zaczyna zdobywać nagrody. Bo po cóż jak mi tłumaczyła znajoma ” mam wydawać 50000 na drogi samochód i łożyć na jego utrzymanie roczne, a wartość owego ma spadać co roku? Ja wolę zainwestować w konia, którego koszt i utrzymania roczne nie są większe i we własną córkę. Niech Ona zamiast choćby: się włóczyć i narkotyzować, czy palić faje ma inne zajęcie. Jeździ teraz do konia i na nim. Opiekuje się nim - ma zajęcie ”. A córka już zaczyna wygrywać i zdobywać wysokie miejsca w poważnych zawodach ;)).  A znam osobiście i takich co wydali książki, i to wcale nie wiersze, poezje, opowiadania czy felietony ( mam je z podpisami i dedykacjami. Za każdą trzeba wykasłać 50 zeta i  brak ich w hurtowniach  ”. Aaalee , znam i takich, co wydali pięćset, czy tysiąc (lub dwa tysiące) egzemplarzy swojej książki  ( właśnie poezyj ) - z czego siedemnaście  czy ileś tam rozdali przyjaciołom - reszta leży w garażu – jakieś pięćset pięćdziesiąt pięć kilo. ( Mogę podać - jeśli ktoś zechce ) link do pierwszego wydawnictwa, które znalazłem w necie po wpisaniu hasła ” koszt wydania książki ” - średnio około dwóch tysi). Tylko zapytaj tych ” notorycznych lub nie notorycznych wydawaczy ” : jak wychowali swoje dzieci? – Czy Oni / One nie piją? ( myślę tu i o twórcach demiurgach piszących dla tłuszczy , i o ich  dzieciach. Akurat dla mnie to istotne – choć z drugiej strony Syd Barret wiele swoich kawałków, które nadal słuchają miliony ludzi  tworzył jak sam przyznał w jednym z wywiadów na haju i tak w ogóle to on sam nie rozumie wszystkich zawartych w nich dysonansów hehehh ).  Zapytaj : czy ich dzieci nie palą? Czy się nie stoczyły?  Czy się nie narkotyzują ? Zapytaj; jak Ci pseudo pisarze, pseudo sławni wychowują inne dzieci ? ( bo są i tacy co uczą jeszcze lub uczyli w szkołach różnych przedmiotów.) Jakie mają wykształcenie Oni i ich dzieci itp. I zapewne powiesz co ma piernik do wiatraka ? A ja natomiast twierdzę, że niekoniecznie podobni tym ludzie (jeśli ktoś się z nimi utożsamia) muszą mnie ” umoralniać ” swoimi książkami heheh. A , i ja nie muszę :ani piać z zachwytu, że wydali nową książkę, ani czytać, ani kupować, ani doszukiwać się w nich żadnych mądrości, czy zachwycać się samym wydaniem takowej. Mogę, ale przymusu nie ma jak mniemam hehehh. I jeszcze jedna dygresja. Po cóż Ci ludzie, którzy wydali jedną lub  kilka książek – znawcy wszech poezji pojawiają się na trumlu ??? – Dla tych kilku osób?? Dla tych co jeszcze tych co nie wydali??  Z litości?? Z chęci niesienia pomocy ? Z braku lub dla zabicia czasu??. Zareklamować się wśród tych kilku osób?? Zareklamować sie wśród botów internetowych ??   Zabłysnąć intelektem ??  Uczyć ? Pouczać ? Przywracać ( przywoływać ) do poprawności pisarskiej innych - widzianej ich oczyma ?? –??  Wyławiać talenty ?? No za cholerę nie mam pojęcia, choć przyczyn może być jeszcze tysiące – bardziej lub mniej trywialnych heheh. Zapewne mało kto wie, ze używany samolot Cessna kosztuje niewiele ponad 100000 , a drożej jego utrzymanie. No są różne pasje ( niekoniecznie wydawanie książek ) ;))))))))))))))))).  
 
      Ann ( Lady czy nie bo to tylko nicki i trudno wyczuć kto jest kim i kto pod jakim pisze . Mężczyźni piszą jak kobiety. Kobiety jako : koleżanki kolegów, koledzy w drugiej osobie itp) . Piszesz " Wydałam wiele wierszy, opowiadań, felietonów ... Nigdy nie spotkałam się z takim brakiem profesjonalizmu. A ty geniuszu ile rzeczy wydałeś? "…   wiesz no sorki ;))) Szymborska ( można policzyć ) pisała nie więcej niż 5 wierszy rocznie. Ani specjalnie się tym nie chwaliła, ani żadnych ans do  mię nie miała : czytam, nie czytam, podoba sie , czy nie itd. Tu są tacy co wrzucają i po pięć kawałków dziennie . Tylko cóż z tego wynika ????  ;))))  (  kurczaczki ileż razy ja mam pisać te bzdety  heheh, Chiba jednak napisze dziennik i będę po prostu delikwentów odsyłał do swojego zdania ) ;))). Pozdrawiam
 
PS  ” Okydrcie - tkylo mdąrzy lduzie mgoą to   przczyteać.

Nie moegłm ueiwrzyć że waśłciiwe młgoem zozureimć co   cztyam. Fenoemen słiy lukidzego mógzu. Weułdg odykcira na Uinerwtesycie   Cmabrigde, nie wżane w jaiekj kleojonści ułżoone są lietry w   wryazie.Najawżnjszeią rzczeą jset żbey peirtszwa i otsanita letria błya na   waśłciywm meijcsu. Rszeta mżoe być uożołna gdizeklowiek a i tak wcąiż mżemoy   to bez porbelmu perzytczać. Dzejie się tak daltgeo bo ldzuki mzóg nie cztya   kadeżj poejdnczyej ltiery, ale słwoa jkao cłaśoć. Neiasmowtie? tak... Jak   zwasze mśylaełm że otrogarfia jset wżana...!  ”

Nie dość, że nas umysł ma zdolność do scalania tekstu i czytania pierwszej ostatniej litery to jeszcze każdy inaczej rozumie pojedyncze słowo . O czym już pisałem


number of comments: 116 |  more 

Wieśniak M,  

Znam Twój punkt widzenia. Z wpisu można wynieść naukę. Zamiast inwestować i realizować własne marzenia zajmij się marzeniami dzieci. Siebie odstaw na boczny tor bo i tak nic nowego nie wymyślisz. Tu się nie zgadzam. Nasze dzieci mają swoje życie, my mamy swoje. A wszyscy mają to jedno na tym świecie. Dzieciom winni jesteśmy miłość wikt i opierunek. Bolidy F1 niech sobie same kupują:)))

report |

mua,  

sorki - zmieniłem w międzyczasie tytuł i w związku z tym troche przemieszałem tezę ;))) dzięku Wieś za wpis i zdanie

report |

Lady Ann,  

Teraz dopiero połechtałeś moje ego :) mua naprawdę się wysiliłeś żeby mi dowalić! Doceniam :) Oscar Wilde napisał: "Tylko jedna rzecz jest gorsza niż gdy o nas mówią, a mianowicie- gdy o nas nie mówią".

report |

mua,  

Szymborska ?? To Ty ??? ;))) ... wiesz , są tu na tej stronce i tacy co wydali po kilka książęk i wydaje Im się że: Oni, ich zdanie jest najwazniiejsze na swiecie. Są ponad innymi twórcami typu: Herbert, Wisłocka , Asnyk, Mickiewicz itp., aaale wiesz wydaje mi sę, żeczęsto im się tylko wydaje ;))

report |

Marta M.,  

Lady Ann, przeczytałam tutaj wpis Mua i to kilka razy i na spokojnie. Utwierdzam się czytając Ciebie powyżej ,że faktycznie dramatyzujesz ale to moje odczucia i ja sobie z tego zdaję sprawę i Ty również. Nie sądzę by Mua musiał zbytnio sie wysilać i Ci dowalać. Wcale Ci nie dowalił Lady Ann- on wyraził swoje zdanie. Ja się z jego z daniem zgadzam i tutaj również przytoczę cytat mojego komentarza spod Twojego wiersza : "...4.a przechwałki ile się wydało wierszy, felietonów i opowiadań- jesteś lepsza?? to chyba najważniejsze z moich pytań. Tym mamy siebie tu oceniać Lady Ann? dla mnie to nie tędy droga.." Czy jesteś w stanie mi odpowiedzieć ? jesteś lepsza ? od tych co nic nie wydali ,nigdzie nie opublikowali? przecież to proste pytanie a Ty tu cytujesz Oscara. No litości . Ja zacytuję moją babcię: z dużą d...zmieścisz się wszędzie ale z buzią mało gdzie.

report |

Marta M.,  

i jeszcze tak żeby Cie upewnić to nie robimy sobie z Mua z tego ani broń Boże z Ciebie zabawy. Nie mam potrzeby robić awantury i wcale jej nie robię. I pewnie Mua również. Każde z nas ma swój własny rozum .Fajnie się pośmiać ,powygłupiać nawet podocinąć...ale pokazywanie palcem miejsca w szeregu nie jest fajne gdy muszę patrzeć jakie piedestały masz pod nogami. Jestem prosta jak budowa cepa Lady Ann i wcale się tego nie wstydzę.

report |

hossa,  

[ a ja to mam wiolinowe wcięcia, na tym podobnym do Twojego Marta, cepie;) obecnie lekko bolące wprawdzie, ale są ]

report |

Lady Ann,  

Marta M nigdzie nie napisałam, że jestem lepsza, napisałam za to coś wręcz przeciwnego. Poszukaj w komentarzach, a Wy się nakręcacie i jak katarynka jedno i to samo i tak bez końca :))

report |

mua,  

no mie tez wkurzałyby wlasne ksiażki leżące w garażu ;))))

report |

Marta M.,  

Hossa no cep taki prosty ze mnie bardziej psychiczny bo fizycznie to jestem właśnie wiolonczela ale bardziej boli mnie poniżej :))) ściskam

report |

hossa,  

:)) haha, ja przepraszam za wkręt, ale prostota cepa mnie uwiodła i już :)) ściskam i ja :)

report |

Marta M.,  

no bo swojska też jestem i wsiowa :) ale to na serio. dobre takie wkręty a lubię tez makarony na uszy :)

report |

hossa,  

;d no patrzaj i znowu jak jak ja : swojska i wsiowa:)

report |

Marta M.,  

eee to se może chustki wydziergamy ?:)))) i jak nam bolączki ustąpią to se obereczka zatańczymy :) łoj danandana !!!

report |

mua,  

kurczaczki mam coraz wiecej dylemacików co wybierać ??? swojska i wsiową ?? czy wsiowa i swojską ?? hm .... a obie siem podobujom no , żesz ... hm Hossa - jeszcze chora jesteś ???? hehehh

report |

Marta M.,  

Hossa ja się tu agresywnie awanturuje a Ty mnie podpuszczasz i sobie " imicz" psuję :)))

report |

hossa,  

jeszcze jestem, zbiera mnie znowu :( ale kiedy mi przejdzie, to nawet tę chusteczkę haftowaną Tobie mua podaruję;d znikam uż, dobrej nocy , takiej z dystansem do snów i jawy życzę Wam :) hej

report |

mua,  

hej - dobrej nocki .. To juz wiem teraz czemu we śnie latałem ;)))

report |

Lady Ann,  

Co wy tacy agresywni jesteście? mua sam sobie dopowiada to co chciałby bym napisała, ale zabawa jest przednia :)

report |

Marta M.,  

agresywni? a wiesz co znaczy to słowo? bo ja tutaj agresji nie widzę Lady.

report |

hossa,  

to nie agresja, to dążenie do wolności wypowiedzi, czyli mówienia tego co się myśli, ze wszystkimi konsekwencjami:) i dobrze:)

report |

mua,  

sorki ,aaale z dopowiadaniem to jest czasem tak, ze jak pisze jednocześnie kilka osób z doklejaniem sie do wypowiedzi to wychodzi jak wychodzi, ze wpis sie dokleił gdzie indziej niż miał byc heheh

report |

Lady Ann,  

Marta M obrażasz mnie, bez przyczyny. Nie napisałam nic co mogło by Cię urazić, chyba że twoje ego, ale za to przeprosiłam :) To pewnie świadczy o twojej mądrości a o moim byciu cepem. A skoro chodzi tu o wolność nie rozumiem dlaczego ja jestem potępiana za swoją. To tyle zmykam, mam do napisania artykuł na zamówienie, a Wy bawcie się dalej. Uniżona, Lady Ann.

report |

Marta M.,  

Lady , nigdzie Cię nie obraziłam. Myślę jednak ,że ten artykuł na zamówienie to fajny pomysł :) moje ego się nie obraża z byle powodu podobnie jak ja. A z tym cepem to pisałam tylko i wyłącznie o sobie,serio. I ja Cie nie potępiam choć ciagle nie odpowiadasz na moje pytanie.

report |

mua,  

Lady ( moim zdaniem ) odczytujesz opatrznie i odwracasz kota ogonem. Ponadto naprawdę ;)) . No pisze z usmiechem i po prostu " proszę - daj sobie trochę luzu " .... ja tam lubie siie bawić ;)) " znajdź sobie pasję . Baw sie nia . A nigdy nie będziesz juz musiał pracować " ;))) pozdrawiam

report |

Aśćka,  

a ja to mam jakoś tak, że chiba lubię po prostu papier, no lubię i jak ktoś coś ma na papierze, to mi tak prosto miło, i tak sobie kiedyś pomyślałam, że może jak byśmy tak wybrali po kilka wierszy to by tak wydać trumlowy tomik:) a tu przychodziłam poczytać i pooglądać i o tym porozmawiać, tak po prostu:)

report |

Aśćka,  

no lubię papier i książkę w ręce, stwierdzam, że jestem dinozaurem, nie od dziś:)

report |

Marta M.,  

a ja uważam że masz fajny pomysł :) lubie jak i Ty i wącham..ksiażki oczywiście :)

report |

Aśćka,  

hm, widzę, że sama ze sobą rozmawiam:) t-ek, dlatego cieszę się, że ktoś ma na papierze w nowiuśkiej książce, czy tam nagradzane, nienagradzane:) mua tekst z pasją - git

report |

Marta M.,  

no a ja ? przecież z Tobą gadam :)

report |

Aśćka,  

czyli jednak nie sama:) tak to miłe, choć sama ze sobą, za tym piecem w popiele, źle nie jest, pozdrawiam wsiech i dobranoc:)

report |

mua,  

mmmmmm zapach ;))) tak do mie mówić - jestem kinestetykiem ( nawet zebrałem dane i lodczucia i cmam zamiar wyrzeźbić coś o zapachach, aaaleeee ilez to ja mam/miałem zamiarów heheh )

report |

Aśćka,  

trzeba by chyba coś o tych cepach napisać, bo to interesujący temat: czy cep ma czepiec, a w czepcu lepiec, na lipce w szczypcach, pajączek czeka, kluczem zapuka, zaskrzeczy świeczka i już wycieczka, nad rzeczką mieszka - i cała wrzeszczy, że jest w buraczkach, woli pożeczki, orzech laskowy, prosto z leszczyny jarzębinowej i kołowrotek na wielkim kole, wije się wije cepowa opowieść:) t-ek problem cepa czuje się u mnie jeszcze nie wyczerpał, jaką by tu dystynkcją jednak czeba było, idę założyć czepiec na noc i dobrej:)

report |

Aśćka,  

( bo w zapachach jest opowieść Nosa, co pamięta, najpiękniejszy zapach róż, wpływają głęboko, głęboko i tam zostają na zawsze już, tworzy się kod zapachów, które snują wspomnienia, czuję czuję kotleta, Jest Babcia!!!! a jej nie ma:() no tak badalam, te roże i pojęłam, ich specyficzną siłę, dużą siłę zapisu w pamięci głebokiej:)

report |

mua,  

za trudne rzeczy piszesz o tej porze ;)))

report |

Aśćka,  

no bez przesady: Cep, Kotlet i Zapach Róż, to nie cybernetyka i różniczki;) prosto od uliczki na dodatek, dobra idę bo znowu mi się zacznie pisać:) pa pa dobranoc;)

report |

jeśli tylko,  

Ale sobie poczytałam :))

report |

mua,  

;))) a sces więcej ???

report |

jeśli tylko,  

jakby Ci to tu.. ;)))

report |

mua,  

okij ;)))

report |

jeśli tylko,  

tych komentarzy to już.. wszystko powiedziane :)

report |

Jaro,  

To wszystko prawdopodobnie od nadmiernego zalegania. Niestety praca jest koniecznością, czyli środkiem do osiągnięcia celu jakim jest zarobienie jak najwięcej kasy na zaleganie, niekoniecznie w domu, a w rożnych miejscach - tu i tam. Ekstremalną formą zalegania jest zapuszczenie, ale żeby się zapuścić, trzeba gdzieś wyjechać. Przy długotrwałym zaleganiu lub zapuszczeniu pojawia się jednak efekt uboczny - robi się nudno, a do tego cierpnie dupa i drętwieją dłonie, więc samoczynnie przyjmujemy pozycję leżakowania (półzaleganie) i żeby rozprostować palce, a także zająć czymś wyjałowione mózgowie ćwiczymy pisanie . Niektórym wychodzi, więc mają więcej czasu na zaleganie lub jego ekstremalne formy, czyli koło się zamyka. Czyżbym coś pominął ? Ach dzieci, przecież wszystkie są nasze, więc nie szkodzi., albowiem wszyscy ze zdziwieniem stwierdzamy, że nie wiadomo kiedy urosły.

report |

mua,  

z dziciami to racja, aaaleee od nadmiernego zalegania kaski to wiesz ;))))))

report |

Jaro,  

toż mówię, ja przeczytałem tekst powyżej ze zrozumieniem:) heh:)

report |

Aśćka,  

mam nieco inne na ten temat zdanie:) ale to już historia moja prywatna, zachrzaniam -wchodząc w konwencję - jak dziki osioł od siódmego roku życia, waacje miewam rzadko, kocham to co robię, ale jest ostra robota, bez pitu pitu i nie siedząca w nudach z nudów,tu przychodziłam ,żeby poczytać i odpowiedzieć, obejrzeć i odpowiedzieć Ludziom,którym chce się pisać,malować,robić zdjęcia:) zapieprzu nauczyli mnie w szkole muzycznej czyli w ZAWODÓWCE:) nauczyli,że granie to PRACA. Kto tego doświadczył ROZUMIE cudzą pasję, choćby to miało być robienie na drutach:) PRACA,czyjaś praca, nie dla zaistnienia, ale z PASJI:) pozdrawiam Jaro:)

report |

Aśćka,  

moją"receptą" na czytanie wierszy,było posłuchać co ktoś chce mi powiedzieć:) dlatego ten cep mnie tu trochę przeraził cep ogłusza:) mówi się głuchy jak cep,a przecież żadne z nas cepem nie jest, nie porównujmy się do nich, bo stracimy słuch,pozdrawiam serdecznie:)

report |

Jaro,  

faktem jest jednak,że mimo nikłego przyrostu naturalnego niepokojąco wzrosła liczba domorosłych załamujących ręce dogmatorów i pospolitych picipolowców, co równoważy jednak w moim przekonaniu, bo w naturze musi panować równowaga,liczbę egocentrycznych faszystów i socjalistów:)

report |

Jaro,  

ja nie twierdzę wcale inaczej Aś:)

report |

Aśćka,  

(to pewnie nie do mnie było,ale obserwacja ciekawa:)

report |

Jaro,  

Serdecznie pozdrawiam:) bez młócenia zboża lub buszowania:) czyli zalegam:)a co mi tam:)

report |

e.,  

Z tym tekścikiem do przeczytania "dla tylko mądrych", to jest oczywiście prawda i tylko prawda lansowana przez zwolenników teorii. Prosty tekst, proste słowa, które bardziej można sobie "dośpiewać" niż doczytać. Z trudniejszym tekstem już ta "sztuczka" może się nie udać. A raczej nie uda się na pewno. Hej:)

report |

Aśćka,  

o to to:)

report |

mua,  

aaalee to Potop takim tekstem czy cos trudniejszego ?? ;))

report |

e.,  

a o ten Mondralo :))) Ржевский на балу уговорил Наташу Ростову выйти с ним в спальню. Все офицеры полка ждут развязки, и никто не уходит домой. Через некоторое время Ржевский и Наташа выходят из спальни. Гусары подскакивают к Ржевскому и набрасываются с вопросами: - Ну, поручик, расскажите, как было, как она, что делали? Ржевский (смущенно : - Ну, не надо, господа, не будем об этом, не стоит... Наташа (зло : - Вы неправильно ставите ударение в последнем слове, поручик.

report |

mua,  

aaale mię zaskoczyłas ;))) to jakiś tekst od Putina ??? heheh

report |

nikt,  

popatrz na moje dzieci a będziesz wiedział kim jestem :P

report |

nikt,  

(a że nie mam dzieci, więc jestem nikim :P)

report |

Jaro,  

pod warunkiem, że nie odwiedzał Cię trener z siłowni, lub według gustu i lokalizacji ( gdzieniegdzie siłowni brak), wąsaty listonosz:) ano nie mogłem się powstrzymać:)

report |

Jaro,  

to zdecydowanie przesadzone twierdzenie:)

report |

Jaro,  

nikt:)

report |

nikt,  

zdecydowanie przesadzone skoro nie mam dzieci

report |

nikt,  

Jaro :)

report |

Jaro,  

tu chodziło o Ciebie ,a nie o pisklęta:) Sic:) i widzę,że mam rację:)

report |

nikt,  

jestem za głupi, żeby pojąć sens twojej wypowiedzi, możesz jaśniej?

report |

mua,  

cos tym jest . Pamiętm takie zdanie z jednego z wykładów Zarzadzania jakością . Dobre wychowanie dzieci . Dla jednego rodzica to dore wykształcenie. Dla drugego to dobrze nauczyć dziecko kraść . Tyle, że rzeczone dzieci to tylko przykład szukania jakiegoś sensu ;)) , a nadal chodzi o pasję heheh

report |

issa,  

No. Takie przyzwoite, że hej. Mnie zaintrygowała wiara w cuda obowiązkowego rodzicielstwa: naprawdę warto wierzyć, że jest aż takim świństwem niezdolność do czerpania radości z przymusu kochania? Miłość albo jest, albo jej nie. Tak jak nie można być trochę w ciąży: albo się jest, albo nie. Znam dwie kobiety, które mają dzieci wbrew jasno wyrażonej woli mężów: jedna odstawiła środki antykoncepcyjne bez wiedzy partnera, druga wymusiła zapłodnienie histerią, groźbami i hugon wie, czym tam jeszcze. I liczą na cuda miłości: a kuku. Kogo potraktowano jak bank spermy, ten z mojego punktu widzenia, jest bez zobowiązań moralnych do robienia z banku ogródka jordanowskiego.

report |

issa,  

Lub, przynajmniej, można zrozumieć, że ma z tym cholerną trudność. To raczej naturalne w takiej sytuacji.

report |

issa,  

I jeszcze, by tak wyjść z pralek, które automatem drukują "nie"i tam, gdzie się myśli bez "nie": naprawdę jest aż takim świństwem opór przed czerpaniem radości z przymusu...?

report |

issa,  

Oczekiwanie, że ktoś, jeśli ma być porządnymidobrymczłowiekiem, "oczywiście" będzie latami czy do śmierci najlepiej, i to z samymi cudownymi skutkami - udawał dzień po dniu, że czuje bliskość tam, gdzie, uczciwie wobec siebie, czuje obcość - to zagadka

report |

issa,  

rzeczywiście warta grzechu. Howgh

report |

nikt,  

w jakim celu?

report |

issa,  

Skąd mogę wiedzieć, w jakim? Jeśli tekst ma być podstawą, to chyba po to, żeby dzieci były dzięki temu mniej uzależnione od narkotyków. Mogę się jednak mylić, jasne, że tak.

report |

Wieśniak M,  

miłość rodzicielska jest, albo tak jej się wydaje/ojcowska rano wstaje- kładzie się jak padnie/ powtarzając jak idiota/ oj jak ładnie!/ krew z krwi/ a ktoś by tam powiedział phi/ i dostałby w ryja/ miłość ojcowska nie mija/ może czasem zaspać - raptem kilka lat/ co lepsze dla obiektu uczuć pewnie-lepsze niż bat;)

report |

nikt,  

nie wiem czy dobrze myślę, stawia się tu alternatywę, albo ja realizuję swoje hobby albo stwarzam pasję dla dziecka, tylko nie rozumiem dlaczego jest "albo" zamiast "i" nie odnosząc się oczywiście do nicku. nie rozumiem po co ma być wybór pomiędzy rozwojem rodzica i jego pasjami a rozwojem dziecka i jego pasjami. Chyba człowiek, który jest zmuszony do zaprzestania własnych pasji, zaprzeczenia siebie w imię czegoś nie może być szczęśliwy i dzielić się tym szczęściem. Bo co komu przeszkadza, żeby pasję posiadali i jedni i drudzy?

report |

Wieśniak M,  

no właśnie nikcie poszedłeś tym samym torem. Być może tekst jest niezbyt zręcznie podany. Istnieją światy w których da radę godzić jedno z drugim. To światy zdrowe. Każde wychylenie- ja, dziecko- to patologia msz:)

report |

issa,  

Yhm. Można mieć wrażenie, że cały tekst jest przestrzenią dla wszechogarniającego zarzutu czy, może i trafniej, oskarżania: na karę czeka wszelki egotyzm. Tyle że chyba ostatecznie skutek wydaje się przeciwny wobec zamierzonego dobrodziejstwa rozmnażania: to każde dziecko (mniejsza już: małe czy to, przecież potrzebne i w dorosłym czasami, żeby świat zachował choć odrobinę radości) staje się w takich światłach egotycznym potworem.

report |

issa,  

"Istnieją światy w których da radę godzić jedno z drugim. To światy zdrowe". Czyli chyba te, gdzie jak najnaturalniej możliwe: nic na siłę (zamantrował z uporem dźwiedź).

report |

Wieśniak M,  

nic na siłę :))) peregrynacja garażu pełnego własnej twórczości jak najbardziej mieści się w tym świecie :))Wszak nie samym chlebem człowiek żyje :))

report |

issa,  

W znaczeniu, powiedzmy / wyobraźmy sobie: całe życie, najprawdopodobniej, wytrwam / będę w stanie wytrwać jedynie przy tym, co rzeczywiście kocham; cała reszta prędzej czy później rozleci się na amen, kompletnie bez względu, bez troski na to, do czego i z jaką dziką obowiązkowością wobec niej będę się zmuszać.

report |

issa,  

Pozdrowienie isseńskie, Wieśniaku :)

report |

nikt,  

"całe życie, najprawdopodobniej, wytrwam / będę w stanie wytrwać jedynie przy tym, co rzeczywiście kocham; cała reszta prędzej czy później rozleci się na amen" - czy dają tu statuetki za słowa?

report |

nikt,  

czas mi do garażu :) Dużo zdrowia Wam

report |

Wieśniak M,  

i dla Ciebie isso- pozdrowaśki wieśniacze :))

report |

issa,  

:) Dużo zdrowia nam. Też pójdę do garażu. Na wirażu.

report |

Wieśniak M,  

twórczość która w garażu odnalazła bursę/ morzy by wyjechać, którymś kursem/ choć niekoniecznie/ bo sztuka jak wino w największej tajemnicy/ dojrzewa nabierając na wartości w garażu a dawniej piwnicy/ czy nawet loszku/ można sobie ją dawkować po troszku :)))

report |

gabrysia cabaj,  

Jaro, 29 września 2014 o godzinie 22:53 "To wszystko prawdopodobnie od nadmiernego zalegania. Niestety praca jest koniecznością, czyli środkiem do osiągnięcia celu jakim jest zarobienie jak najwięcej kasy na zaleganie, niekoniecznie w domu, a w rożnych miejscach - tu i tam. Ekstremalną formą zalegania jest zapuszczenie, ale żeby się zapuścić, trzeba gdzieś wyjechać. Przy długotrwałym zaleganiu lub zapuszczeniu pojawia się jednak efekt uboczny - robi się nudno, a do tego cierpnie dupa i drętwieją dłonie, więc samoczynnie przyjmujemy pozycję leżakowania (półzaleganie) i żeby rozprostować palce, a także zająć czymś wyjałowione mózgowie ćwiczymy pisanie . Niektórym wychodzi, więc mają więcej czasu na zaleganie lub jego ekstremalne formy, czyli koło się zamyka. Czyżbym coś pominął ? Ach dzieci, przecież wszystkie są nasze, więc nie szkodzi., albowiem wszyscy ze zdziwieniem stwierdzamy, że nie wiadomo kiedy urosły." :))) A tekst mua przeczytałam ze zrozumieniem i trochę podzielam, a trochę nie:)

report |

issa,  

bo to, chyba, jako i zwykle koniecznie, trochę koniec, trochę nie, Gabriela (ależ Ty masz melodyjne imię - jak deszcz i głos morza. Agnieszka wydaje się przy nim szeleścić jak papiery w okienku :)

report |

mua,  

witaj , witaj małe wielkie I ;))

report |

gabrysia cabaj,  

matka mojego męża z początku mówiła do mnie Gabryla, ponieważ starsza jej synowa Maria, kazała mówić do siebie Maryla, isia:*****

report |

mua,  

że Asia Misia Końfacela ?? ;)))

report |

issa,  

a witojcie, mua ;d

report |

mua,  

;)) to - ;d to na dzień uśmiechu ?? czy tak bezinteresownie ;))))

report |

issa,  

niech Ci będzie mua bezinteresownie ;d

report |

Jaro,  

Gabi zupełnie o tym tekście zapomniałem, zapewne z dzisiejszego porannego zalegania:) a widzę, że to już trumlowska "klasyka" heh:) Miłego weekendu i zalegania ( i nie mówię tu o afektach) wam wszystkim :)

report |

mua,  

o żesz ;))) zapytaj !!!! a nożyce ciem rozetnom .... te kobiety !!!!!!!!!!!!!!! ;)))))

report |

issa,  

ba! te kobiety, ci mężczyźni ;d

report |

mua,  

czyli uderz w stół a nożyce cię przetną na pół ?? ;))

report |

issa,  

ajtam, mój kolega, fakt, że rozwodnik po dzikich przejściach i później konsekwentnie, samotnik z wyboru, mawiał w czasach mojej młodości, że jedna dusza w dwóch ciałach (dżiz, napisało misie odwrotnie poprzednio) to wymysł z sufitu: po rozwodach i rozstaniach zostawałaby para półgłówków nie do życia, a patrz panie, to dopiero wtedy przynajmniej jedno z nich na ogół mądrzeje lub przynajmniej jest pewne, że zmądrzało i żyje mu się lepiej ;d

report |

mua,  

hm ... z tym, że pewne zmieniłbym na przypuszcza, czy podejrzewa ; )) i " lepiej " jest względne ... tak myślę , bo wiesz jak mówi ponoć afrykanske porzekadło " gdzie walczą słonie najbardziej cierpi trawa " ;)))

report |

issa,  

znaczy: zryta ziemia, beret zryty, trawa w składzie porcelany? ;d

report |

mua,  

nie .... trawa to dzieci w czasie rozwodu ;))

report |

issa,  

można też inaczej. rozwód to zwykle (chociaż, na jeże-mustangi, to żadna konieczność tak naprawdę, żaden przymus i mimo to) po prostu jedna z wojen. rzeźnia. a w niej słonie, słoniątka i trawa. Trawa w tym: to wszystko, co najczulsze, najdelikatniejsze, najintymniejsze, najcichsze, najpiękniejsze, najłagodniejsze. I tak dorosłym, jak dzieciom zostaje po jatce dziedzictwo do przekazania: obrazki z rzeźni jako dopuszczalny, ba!, "normalny" sposób rozwiązywania trudności. I idą z tym wewnętrznym "tak" na specjalne okazje dalej, i dalej. I przekazują je innym. Tak dorośli, jak dzieci. Tak w życiu prywatnym jak w publicznym. Z pokolenia na pokolenie. Na zdrowie. That's all.

report |

Małgorzata Pospieszna-Zienkiewicz i Edek Pospieszny,  

A czas to co, nie pieniądz, choć zaraz przyjdzie Jestem i powie, że czasu nie ma:)Pozdrawiam mua, fajnie się czytało:)

report |

mua,  

jutro to dziś ... tyle, że ... jutro - Mrożek ;))

report |

Eva T.,  

przeczytalam tylko do miejsca z koniem i przypomnialo mi sie, ze znam ten tekst :) Muanku, co Ty tak do tych starych tekstow wracasz? Serdecznie pozdrawiam :)

report |

mua,  

coby był taki odsyłacz dla wsiech ( a znasz zapewne skąd inąd - o ile pomnę ;))) )

report |

Eva T.,  

wyglada na to, ze juz wszystko myle ;) coraz mniej czytam wirtualnie. wszystko sie miesza i staje sie takim koglem-moglem ;)

report |

mua,  

starość nie radość heheh

report |

Eva T.,  

haha, czasami jest dobrze, zwalic wine na starosc :)))

report |

Małgorzata Pospieszna-Zienkiewicz i Edek Pospieszny,  

E tam, papier coraz droższy, o prąd tyż jakby kto nie na papierze:)

report |

mua,  

E - booki można ...pozrywać , popisać i poprezencić ;))

report |

Jaro,  

Czyżby u Ciebie wygasła nawet ta tania pasja:)?

report |

mua,  

z tym nawet to masz rację ;))

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1