1 august 2011

1 august 2011, monday ( Znikam chwilowo… )

Wyjeżdżam w poszukiwaniu lata. Jutro w nocy. Niemal 3:10 do Yumy, ale eskortować mnie będzie jedynie moja walizka w kwiatki, którą przewrotnie nazwałam „morświnką” - licho wie czemu, skoro żaden morświn nie hoduje kwiatów na grzbiecie. Odlatuję do ciepłych krajów, tam, gdzie „dziewczyna w kamieniu płaskorzeźbą zaklęta nad falami błękitu rozpościera ramiona kołysana wśród szeptu morza wiatru i piękna”. No, prawie tam, bo dziewczyna syrena jest w Matali, a ja tym razem ruszam na inną wyspę. A na razie trzęsę się z zimna, nie wierząc, że w ogóle gdzieś jest ciepło. I taką zgrabiałą ręką wystukuję chwilowe pożegnanie, ale nie cieszcie się zbytnio, wrócę za dwa tygodnie i nadal będę Was ścinać. Obiecuję jednak przywieźć trochę morza. Do zobaczenia, Trumle.


number of comments: 14 | rating: 3 |  more 

Istar,  

szerokiej pomyślności na duszy głębokości :) droga mi Mi ;) wypoczywaj zasłużenie, baw się dobrze gdziekolwiek dotrzesz w swojej podróży :) owinę się w ciepłą tęsknotę i przeczekam nieobecności Twojej słotę ;) buziaki Mi

report |

Miladora,  

:)))))))

report |

Wieśniak M,  

A więc odchodzisz / mrok zakrywa świat/ zobaczymy teraz ile ten jest wart/ bez słońca/ będziemy wypatrywać zaćmienia końca/ wracaj do nas sierot prędko/ bo marzniemy w nocy/ wracaj ze słońcem i słowem jak kocyk ;)))

report |

Miladora,  

No, niewątpliwie moje komentarze są ciepłym kocykiem, Wu. :))) Zwłaszcza gdy się przyczepiam. ;))) Ale wrócę, wrócę... jak zły szeląg. :)))

report |

Wieśniak M,  

Oj, lubisz się droczyć :)))Wiesz że chodzi o Twoją osobę. O ciepło :)))

report |

Miladora,  

:))))) Lubię... ;)

report |

lajana,  

Chyba się zastrzelę, wklejam, wklejam i nie ma komentarza, widać ma być inny! A tylko chciałam serdecznie napisać: bon voyage! :-)

report |

Miladora,  

Dzięki, Lajanko. :)))

report |

Darek i Mania,  

obyś nie przywiozła ze sobą murzyna - miłego wypoczynku Mila i wracaj ładnie opalona i z gorącymi textami :))

report |

Miladora,  

Przywiozę siebie na murzynka, Darku. :))) Dzięki. :)

report |

An - Anna Awsiukiewicz,  

Miłego odpoczynku:)

report |

Miladora,  

Dzięki, An, i do zobaczenia. :)

report |

Emma B.,  

odizolowania się od techniki życzę

report |

Miladora,  

Dzięki, Barbarko - niewątpliwie tak będzie. Nawet zapomnę, jak się czyta. :))) Do zobaczenia. :)

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1