15 october 2013

15 october 2013, tuesday ( przybywajcie! )

przybyły  liczne rozstępy 
rozsiadłe obozem na boki
jakże mi się położyć
gdy wrogie marszczą się złogi
nie zasnę sen nie nadejdzie
ja się nie schylę  po niego
trza bronić szczupłej sylwetki
sam nawet nie wiem...dlaczego?
naprzód do skłonów do pompek!
wbijam pazury w podłogę
lecz ... cóż to?
sen przybył z odsieczą
z opałów mogę dać nogę
śnię 
pieszą pielgrzymkę
potem  rower 
i górska wspinaczka
burczenie wybija ze snu
w lodówce czekała 
kaczka


number of comments: 80 | rating: 12 |  more 

Hania,  

to może lepiej włożyć szpinak do lodówki:)

report |

Wieśniak M,  

kłódkę założyć i wyrzucić kluczyk przez okno:)), a ten zabrać po powrocie ze spaceru z psem :))

report |

Hania,  

dobry pomysł:) ale w lodówce szpinak?

report |

Wieśniak M,  

to można nie zakładać kłódki :)))

report |

Hania,  

tak Wiesiu, szpinak i otwarta lodówka:) a kaczka niechaj sobie pływa spokojnie w stawie kumoszkowym :) Szpinak jest pyszny Mgiełko:) pozdrawiam na zielono:)

report |

Hania,  

:) hej Mgiełko, to ja Cię chyba muszę zaprosić na jakieś pyszne zielone danie:)

report |

Hania,  

no to dzięki:) jesteśmy namówione:)

report |

Wieśniak M,  

Zielone, zielone, zielone są wszystkie moje sukienki :)))

report |

Hania,  

i garniturki:)

report |

Vrba,  

Och te wałeczki, zmarszczeczki, och te zamiary na namiary :))

report |

Wieśniak M,  

Witaj Vrba. :)))

report |

issa,  

(Przyznam bez śladu występów, że mnie coraz bardziej żenuje obserwowanie tych rozstępów tak cudownie rozprzestrzeniających się na luziku-guziku. Miewam momenty, kiedy myślę, że rozumiem mężczyzn, którzy uważają kobiety za bezbrzeżnie dekoracyjne idiotki, które służą do tego, żeby zerżnąć je jak najszybciej, po czym zawołać: no, gdzie ten obiad???? i zjeść go po to, żeby wrócić do mniej fizjologicznych zajęć, np. do pracy lub oglądania piłki nożnej. I nie powiem, żeby mi z tym rozumieniem było jakoś szczególnie komfortowo. Howgh)

report |

Damian Paradoks,  

Kobieta - mężczyzna również - jest taka jaką się pozwala odebrać ;) Unikajmy pułapek durnego feminizmu lub ciosanego kołkiem macho ;)

report |

Wieśniak M,  

haha :))) Zawsze mam problem ze stereotypami:)). Niby wiem że mieszkają gdzieś za ścianą, ale nie znam osobiście żadnej :))). Nie cierpię piłki nożnej, a kobiety ubóstwiam pod ich zewnętrzną powłoką. I tu wiek nie odgrywa roli i tusza też. Piękno fizyczne, ideały proporcji należą do innego świata rozróżnień :))) -

report |

issa,  

O, to, to, Damian. O, to, to. Mnie się, psiakość, zdarzył ostatnio poważny kryzys tożsamości. Serio. Uczestniczyłam w imprezie, na której było tyle wojowniczo = /w tym wypadku/ bez umiaru eksponujących swoją kobiecość kobiet naraz, że dostałam jakiegoś kota przez chwilę. I z surrealną rozpaczą zaczęłam się zastanawiać, wśród tych raz po raz rozbłyskujących makijaży i sloganów jak z najsmętniejszej umysłowo agitki, kim ja w końcu jestem, do cholery, samcem czy samicą ;d, skoro mi się jakoś wcale nie chce z nimi wszystkimi w fazie integracyjnej ruchowo tańczyć przed krzesełkami jak na jakimś fitnessie politykierów?

report |

Wieśniak M,  

Padme:)) Gdzie te chłopy:))))

report |

issa,  

Byłam jedyną na kilkaset zgromadzonych, która podczas tej finałowej gimnastyki pod wezwaniem świętej Solidarności Jajników, stała z boku bez ruchu. Widoczna, bo niby czemu miałabym się chować, ale i zarazem bez ostentacji. Ja zwyczajnie stwierdziłam: to jest coś innego niż to, czego sama chcę.

report |

issa,  

I może po to tam miałam właśnie pójść. Nie wiem. Pożyjemy, zobaczymy.

report |

Damian Paradoks,  

podkreśliłaś szminką swe zmysłowe usta, issa ;). Ee tam kryzys od razu! Sobą sobie jesteś - schematy Cię drażnią. Mnie również ;)

report |

Wieśniak M,  

W życiu które prowadzę jako formalnie dorosły mężczyzna płakałem raz jeden rzewnie i włożyłem w to chyba wszystkie nagromadzone przez dziesięciolecia płyny. To nie stereotyp a uwarunkowanie zakorzenione od dzieciństwa. Wpojone i wytrenowanie w tysiącu "solówkach" pod szkołą.

report |

Wieśniak M,  

bo jako dziecko miałem przynależne łzy do smutku były właściwością oczywistą. Teraz już nie są, choć wierz mi smucę się do szpiku kości. Dlaczego nie lecą więc?

report |

Wieśniak M,  

Wiesz padme? Pamiętasz dyskusję o bezrobociu? Powinno się urzędników na pośredniach wyszkolić aby uczyli mężczyzn płaczu jako wstęp do całej reszty:)

report |

Wieśniak M,  

to aktorstwo obserwuję u osób korzystających z dobrodziejstw systemu opieki u mnie na Mazurach, potem odreagowują śmiechem ;). Nie pisałem o terapii dla mężczyzn. Taniej przecież zapobiegać niż leczyć...zawały np., rozbite rodziny alkoholizm etc.

report |

Wieśniak M,  

powinny sięgać dużo głębiej niż fakty z życia. Tak właśnie jak piszesz To zrozumienia własnych skrywanych potrzeb. Do ' odnowy" życia. Każda zmiana trybu powoduje zagubienie i emocje idą za ty w parze.:)Cieszę się że trafiłaś do właściwego przewodnika :))

report |

Wieśniak M,  

nie uczy się nas radzić samemu z sobą. całe życie dochodzimy do samoświadomości- to właśnie życie być może jego sens właściwy. Dobrze gdy na drodze spotkamy przewodnika. Takie myślenie jest mi bliskie. Spotykają nas nie tylko ludzie a i wydarzenia i one po to są właśnie byśmy poszli krok naprzód.:))

report |

Wieśniak M,  

oj mnóstwo. Widać przy grillach;))

report |

Wieśniak M,  

nie tylko ale grille wydają się symptomatyczne do takich zagubieni :)))

report |

Wieśniak M,  

nie rekwizyty tworzą chwilę- to moja dewiza - ludzie i ich chęć kontaktu 9 nawet nie umiejętności a właśnie chęci )

report |

Wieśniak M,  

Tak właśnie niedawno zacząłem pisywać teksty w internecie. Wcześniej były tylko we mnie. Odkąd zacząłem ta wędrówka przyspieszyła znacznie:))- dzięki Wam :))

report |

Wieśniak M,  

:))) i tolerancją , bo wszak i pokory uczy człowiek człowieka :))

report |

issa,  

padme :d niniejszym w dniu dzisiejszym na ten moment pragnę złożyć u Twych palców (no bo przecież tutaj stóp chyba raczej nie ;d) wszelkie możliwe wyrazy, które pomogą Ci zwalczyć uzależnienie od braku diety oraz uporać się z traumą świadomości własnego szokującego okrucieństwa: odrzucenia (nieakceptacji), jakie skandalicznie wykazujesz wobec suplementów figury, z taką ofiarnością opracowywanych przez naukowców ;d

report |

issa,  

Oj, padme, padme. No coś Ty :)? Dźwiedź chciał tylko tak jak najbardziej stosownie ;d wyrażać się jak najpoprawniej politycznie :d ale skoro to Cię do rewolucji oraz powstań doprowadza, to zostawmy poprawność polityczną... i...

report |

issa,  

...i... ten, no... a kochaj Ty i róbże, co chcesz, kobieto :d

report |

issa,  

;) http://www.youtube.com/watch?v=r2K_O2qNzr0

report |

Wieśniak M,  

"Bunt kochana tym razem, biorę sztandar i idę na Warszawę :d" będę czekał na rogatkach padme z niezłym bigosem:)))

report |

xyz,  

ewidentny, mocno zaawansowany kryzys wieku średniego w autoironicznej odsłonie; a kaczka zbyt mocno kojarzy mi się z pielgrzymką ;/ lepsze już te pompki ;)

report |

Wieśniak M,  

:))) Kiedyś ktoś mi powiedział ( a miałem ze dwadzieścia lat natenczas0 że przechodzę kryzys wieku średniego z wszystkimi objawami :)))- teraz mi już przeszło Zoi :)))

report |

xyz,  

dostrzegłam ten dystans jw. ;)a tak poważniej: zakpić z własnej cielesności, to jest sztuka i Tobie ona się jowialnie udała ;p

report |

Wieśniak M,  

to obraz przejaskrawiony, a ja lubię śmiać się z samego siebie Zoi :))Z powagą mi nie do twarzy :)) :*

report |

xyz,  

jak i tonacja moich komentarzy z septymą i noną w dominancie ;> Śniaku, przemiły "gderliwcu" ;*

report |

Wieśniak M,  

Lubię jak przyb...jak gościsz u mnie :)))

report |

xyz,  

jak . . .,? hmm ;? bardzom ciekawa, jak to baba ;)

report |

Wieśniak M,  

jak... w tytule miało być, ale nadałem mu zbyt wielkiej wagi ;)))

report |

gabrysia cabaj,  

ehhh...............:)

report |

mua,  

hhehe lepsza "kaczka w lodówce niż " kaczka " pod łóżkiem ... " Jaki tłuszcz?! To nie jest żaden tłuszcz! To erotyczna powierzchnia użytkowa do pieszczot! " ... na tej samej zasadzie kolega wliceum lupił o dwa numery za duże tramki ( tylko takie akurat były hhehh) a niby z lenistwa, że jak większe to mniej kroków po boisku trza zrobić hehehh

report |

Wieśniak M,  

kaczka pod łóżkiem bardziej jednak na wyciągnięcie ręki :))))

report |

Sabi,  

Ppppffffy... dzisiaj żadną siłą, dietą a nawet kpiną co do moich rozmiarów kobiecych ")) nie odciągniecie od tortu. Utopię wyrzuty sumienia w butelce czerwonego wina... a jutro,? jutro do niczego się nie przyznam. :)))))

report |

Wieśniak M,  

Przy odpowiedniej dawce wina można autentycznie nie pamiętać :))))Nie można jednak przesadzać by się torcik nie zmarnował :)))

report |

Sabi,  

Nie ma obawy :))) muszę tłuszczykiem tu i ówdzie pozakrywać zima idzie :)))) :D

report |

Jerzy Woliński,  

sny o sobie mogą wpływać na zdrowie:))

report |

Wieśniak M,  

:))) wiadomo sen to samo zdrowie :)))

report |

deRuda,  

bo całe ciało trzeba kochać i już :) bo jest boską i cudowną maszynerią :))

report |

deRuda,  

wiesz duch to jest zupełnie insza inszość :) mój komentarz to bardziej odniesienie do naszych czasów kompletnie zafiksowanych na wątpliwym udoskonalaniu ciała, dietach, suplementach, operacjach, bieliźnie ściskające, wypychającej, niebosiężnych obcasach, o liftingach czy botoksach to nawet nie wspominam :)

report |

Wieśniak M,  

...i szkieletach obciągniętych skórą do rangi bóstw na wybiegach :)

report |

deRuda,  

oj Wieś, szkielety też chcą być szczęśliwe, nie są piękne, czasami nie są zdrowe, to niech sobie chociaż modę popokazują - mnie to tam nie przeszkadza :)))

report |

Wieśniak M,  

ale ta dążność do szkieletowatości mnie przeraża:(

report |

deRuda,  

ano właśnie, otóż to!! nie rozumiem dlaczego mamy takie parcie, żeby być identyczni, skoro naszą siłą jest różnorodność - to jest przerażające, że ludzie chcą być "cięci z metra" wszyscy identyczni, bo moda, bo bycie na topie itd

report |

Wieśniak M,  

ludzie lubią się wyróżniać nie wyróżniając niczym :))))

report |

deRuda,  

ano i robi się taka mdła masa :)

report |

Ananke,  

he he he tak czy siak masz zdolność do pisania z sarkazmem i ironią przeplatając humorem :D

report |

Wieśniak M,  

:))) heh sarkazm to moje przekleństwo Ananke :)))

report |

Ananke,  

jakie tam przekleństwo ;) raczej dar

report |

Wieśniak M,  

Tak :)) próbuję go oswoić by nie narobić sobie wrogów :)))

report |

Ananke,  

oswojony sarkazm hehehe dobre toż to wyjdzie jakieś ciele mele z tego! :))) już Ty go lepiej nie oswajaj :*

report |

Wieśniak M,  

Skoro namawiasz niech tak będzie :)))

report |



other diaries from: 08-03-2018 , 20-12-2017 , 18-12-2017 , 13-12-2017 , 08-12-2017 , 07-11-2017 , 04-09-2017 , 07-08-2017 , 24-07-2017 , 20-07-2017 , 23-06-2017 , 31-05-2017 , 13-04-2017 , 26-03-2017 , 03-09-2016 , 02-08-2016 , 24-06-2016 , 01-03-2016 , 13-10-2015 , 28-09-2015 , 25-09-2015 , 12-06-2015 , 26-05-2015 , 12-03-2015 , 19-02-2015 , 13-02-2015 , 09-02-2015 , 13-01-2015 , 23-12-2014 , 16-12-2014 , 14-11-2014 , 12-11-2014 , 06-10-2014 , 01-10-2014 , 25-09-2014 , 23-09-2014 , 21-09-2014 , 18-09-2014 , 17-09-2014 , 15-09-2014 , 11-09-2014 , 02-09-2014 , 30-08-2014 , 26-08-2014 , 22-08-2014 , 25-03-2014 , 14-03-2014 , 23-02-2014 , 19-02-2014 , 12-02-2014 , 11-02-2014 , 10-02-2014 , 17-01-2014 , 14-01-2014 , 30-12-2013 , 16-12-2013 , 19-11-2013 , 18-11-2013 , 09-11-2013 , 01-11-2013 , 31-10-2013 , 25-10-2013 , 24-10-2013 , 20-10-2013 , 18-10-2013 , 16-10-2013 , 15-10-2013 , 15-10-2013 , 15-10-2013 , 13-10-2013 , 12-10-2013 , 09-10-2013 , 09-10-2013 , 08-10-2013 , 06-10-2013 , 03-10-2013 , 02-10-2013 , 30-09-2013 , 26-09-2013 , 25-09-2013 , 23-09-2013 , 19-09-2013 , 18-09-2013 , 11-09-2013 , 10-09-2013 , 06-09-2013 , 05-09-2013 , 01-09-2013 , 31-08-2013 , 30-08-2013 , 30-08-2013 , 28-08-2013 , 27-08-2013 , 20-08-2013 , 18-08-2013 , 16-08-2013 , 13-08-2013 , 01-08-2013 , 01-08-2013 , 30-07-2013 , 19-07-2013 , 30-06-2013 , 27-06-2013 , 24-06-2013 , 19-06-2013 , 16-06-2013 , 04-06-2013 , 01-06-2013 , 31-05-2013 , 25-05-2013 , 15-05-2013 , 14-05-2013 , 06-05-2013 , 01-05-2013 , 18-04-2013 , 17-04-2013 , 15-04-2013 , 14-04-2013 , 11-04-2013 , 07-04-2013 , 03-04-2013 , 31-03-2013 , 30-03-2013 , 26-03-2013 , 25-03-2013 , 24-03-2013 , 18-03-2013 , 15-03-2013 , 11-03-2013 , 09-03-2013 , 07-03-2013 , 13-02-2013 , 27-02-2013 , 24-02-2013 , 20-02-2013 , 14-02-2013 , 12-02-2013 , 11-02-2013 , 10-02-2013 , 08-02-2013 , 07-02-2013 , 06-02-2012 , 05-02-2013 , 03-02-2013 , 01-02-2013 , 29-01-2013 , 24-01-2013 , 23-01-2013 , 17-01-2013 , 13-01-2013 ,

Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1