21 march 2013

21 march 2013, thursday ( Byleby stawać w płomieniach. (święta inkwizycja depresji) )

Każdego dnia na nowo zbierać stos, z nadzieją, że jeszcze będzie można zniknąć na wieczór, po paczkę zapałek. Wymknąć się i nie wrócić, co zwykle kończy się ugrzęźnięciem w piachu, błocie, pobliskim jeziorze. Są jeszcze drzewa i latarnie. Wystarczy nadać sobie odpowiedni pęd, kierunek i nie zwątpić. Nigdy nie wątpić w wyciągnięte dłonie, ale też w zaciśnięte pięści. Świat nie jest tylko czarny i biały. Świat to setki odcieni szarości, ale jeśli mam to zamienić w barwy, a chcę to zamienić w barwy, nie pozwól mi tylko stać i patrzeć. Pchnij mnie proszę lub pociągnij za sobą. We dwoje łatwiej przypilnować uśmiech.


number of comments: 1 | rating: 3 |  more 

Monika Joanna,  

Zawsze są dłonie i pięści, ostatnio, po odcięciu pępowiny, spotykam na swojej drodze praktycznie tylko ludzi, którzy wyciągają do mnie otwartą dłoń. Zdarzają się przypadki, że ktoś pogrozi pięścią, ale to z daleka, na marginesie świata, w którym właśnie tworzę od nowa. Nie da się jednak iść samotnie, można udawać, że tak jest szybciej, przyjemniej, wygodniej, bez zbędnego bagażu, ale w ostatecznym rozrachunku wyciągnięte ramiona, w których można doładować się od nowa i zapomnieć o wszystkim, są bardzo potrzebne. Długo więziłam w sobie prawdę i wiele innych emocji, bo przecież świat nie musi wiedzieć, że jestem słaba. Mam więc dwie maski - dla siebie i dla osoby, z którą mi dobrze. W tej drugiej wersji mogę mieć rozmazany tusz, rumieńce, ale i tak nie ma to znaczenia. Wierzę, że uczucia można budować, ale wystarczy jedno złe słowo i cała konstrukcja zaczyna się chwiać. To, czy przetrwa, czy usuniemy źródło wiatru, zależy wyłącznie od nas samych. A ja nauczyłam się od nowa rozmawiać bez zbędnych egzaltacji i niepokojów. To tyle ode mnie. Pozdrawiam serdecznie i bez urazy, Konrad.

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1