24 października 2017
Księga Rodzaju 26,21-22
"Potem wykopali inną studnię i też spierali się o nią: dlatego nazwał ją Sytna (Zwada)" Czyli potem słudzy Izaaka wykopali w innym miejscu, inną studnię i też spierali się o nią: grupa społeczna potomków Chama, z grupą społeczną Izaaka o jego studnię - niewyczerpane źródło wody świadomości, życia wiecznego, które należy do grupy społecznej Izaaka, syna Abrahama, w którym swoją wolę wypełniał Wszechmogący Bóg. Dlatego nazwał Izaak swoją studnię - Zwada, bo będzie miejscem spierania się grupy społecznej potomków Chama o jego studnię - niewyczerpane źródło wody świadomości, życia wiecznego, które należy do grupy społecznej Izaaka, syna Abrahama, w którym swoją wolę wypełnia Wszechmogący Bóg "Potem przeniósł się stamtąd i wykopał inną studnię, o którą nie było już żadnego sporu; i nazwał ją Rechowot," Czyli potem Izaak przeniósł się z miejsca sporu z grupą społeczną potomków Chama, o jego studnię - niewyczerpane źródło wody świadomości, życia wiecznego. I wykopał w innym miejscu, inną studnię, o którą nie było już żadnego sporu, i nazwał Izaak swoją studnię Rechowot - bez żadnego sporu o nie wyczerpane źródło wody świadomości, życia wiecznego, które należy do grupy społecznej potomków Izaaka, syna Abrahama, w których potomkach swoją wolę wypełniał Wszechmogący Bóg "i rzekł: Teraz Pan dał nam wolną przestrzeń, tak że możemy rozmnażać się w tym kraju" Czyli i rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów Izaaka: Teraz Wszechmogący Bóg dał grupie społecznej potomków Izaaka, syna Abrahama wolną przestrzeń w tym kraju, w którym nie będzie już żadnych sporów z grupą społeczną potomków Chama o studnię - niewyczerpane źródło wody świadomości, życia wiecznego, które należy do grupy społecznej potomków Izaaka, syna Abrahama, w których potomkach swoją wolę wypełniał Wszechmogący Bóg (Rdz.26,21-22)
24 listopada 2024
Nie ma lekko...Marek Gajowniczek
24 listopada 2024
0018absynt
24 listopada 2024
0017absynt
24 listopada 2024
0016absynt
24 listopada 2024
0015absynt
24 listopada 2024
2411wiesiek
24 listopada 2024
Ile to lat...doremi
24 listopada 2024
od wczorajsam53
24 listopada 2024
Anioł stróż (Budda)Belamonte/Senograsta
24 listopada 2024
Po ludzkuMarek Gajowniczek