10 października 2017
Księga Rodzaju 23,1-2
"A Sara żyła sto dwadzieścia siedem lat; tyle było lat życia Sary" Czyli a Sara o umownie zwanym imieniu, to ukształtowany funkcjonalnie zewnętrznie i wewnętrznie rodzaj informacji w formie energetycznej we wszechinformacji - informacja dla całości rodzajów informacji i o całości rodzajów informacji, w którym się odbywały cyklicznie przez sto dwadzieścia siedem lat lunarnych według miesiąca synodycznego i syderycznego. Oddziaływania informacyjne z Sarą, ukształtowany funkcjonalnie zewnętrznie i wewnętrznie rodzaj informacji w formie energetycznej we wszechinformacji ze wszechinformacją - informacja dla całości rodzajów informacji i o całości rodzajów informacji. Tyle było cyklicznych lat lunarnych w oddziaływaniach informacyjnych z Sarą, ukształtowany funkcjonalnie zewnętrznie i wewnętrznie rodzaj informacji w formie energetycznej we wszechinformacji ze wszechinformacją - informacja dla całości rodzajów informacji i o całości rodzaju informacji "Sara umarła w Kiriat - Arba, czyli w Hebronie, w ziemi kanaanejskiej " Czyli Sara, ukształtowany funkcjonalnie zewnętrznie i wewnętrznie rodzaj informacji w formie energetycznej we wszechinformacji. Zaprzestał cyklicznych oddziaływań informacyjnych ze wszechinformacją - informacja dla całości rodzajów informacji i o całości rodzajów informacji, w Kiriat - Arba, czyli w Hebronie, w ziemi potomków Kanaana przeklętego - nieświadomego syna Chama. "Tam też przyszedł Abraham, aby odbyć żałobę po Sarze i opłakiwać ją" Czyli tam też do ziemi potomków Kanaana przyszedł Abraham, aby odbyć rytuał po zmarłej Sarze i dźwiękami, wibracją odbyć rytuał po zmarłej Sarze (Rdz.23,1-2)
25 listopada 2024
Wróciłem do domu, MamoArsis
24 listopada 2024
Nie ma lekko...Marek Gajowniczek
24 listopada 2024
0018absynt
24 listopada 2024
0017absynt
24 listopada 2024
0016absynt
24 listopada 2024
0015absynt
24 listopada 2024
2411wiesiek
24 listopada 2024
Ile to lat...doremi
24 listopada 2024
od wczorajsam53
24 listopada 2024
Anioł stróż (Budda)Belamonte/Senograsta