26 września 2017
Księga Rodzaju 18.1-3
"Potem ukazał mu się Pan w dąbrowie Mamre, gdy siedział u wejścia do namiotu w skwarne południe" Czyli potem Abrahamowi ukazał Wszechmogący w dąbrowie Mamre Amoryty pod Hebronem, gdy przebywał w wymiarze ziemskim - wszelkich rodzajów informacji, immanentnych wymiarowi wszechinformacyjnemu - czasoprzestrzeń, w której odbywają się wzajemne oddziaływania informacyjne, wszelkich rodzajów informacji we wszechinformacji ze wszechinformacją - czasoprzestrzeń "A podniósłszy oczy ujrzał trzech mężów, którzy stanęli przed nim" Czyli Abrahama percepcja była trójwymiarowa. Bo trzech mężów w wymiarze ziemskim - wszelkich rodzajów informacji, immanentnych wymiarowi wszechinformacyjnemu - czasoprzestrzeń immanentna wymiarowi najwyższemu - źródło informacji "Ujrzawszy ich, wybiegł od wejścia do namiotu na ich spotkanie " Czyli dostrzegł trzech mężów w trzech wymiarach. Bo w ziemskim - wszelkich rodzajów informacji w formie energetycznej, immanentnych wymiarowi wszechinformacyjnemu - czasoprzestrzeń immanentna wymiarowi najwyższemu - źródło informacji. Wybiegł z wymiaru ziemskiego - wszelkich rodzajów informacji, na spotkanie trzech mężów w trzech wymiarach " i pokłoniwszy się aż do ziemi, " Czyli i pokłoniwszy się z wymiaru ziemskiego - wszelkich rodzajów informacji, immanentnych wymiarowi wszechinformacyjnemu, aż do wymiaru najwyższego - źródło informacji "rzekł: Panie, jeślim znalazł łaskę w oczach twoich," Czyli rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji Abrahama do Wszechmogącego, że jeśli Abrahamowi udzielił Wszechmogący niezasłużonego daru "nie omijaj, proszę sługi swego." Czyli niech Wszechmogący nie przechodzi obok Abrahama, prosi Abraham Wszechmogącego. I by Wszechmogący wykonując swoją wole oznajmił Abrahamowi ( Rdz.18,1-3)
25 listopada 2024
refleksjasam53
25 listopada 2024
AniołyBelamonte/Senograsta
25 listopada 2024
Wróciłem do domu, MamoArsis
24 listopada 2024
Nie ma lekko...Marek Gajowniczek
24 listopada 2024
0018absynt
24 listopada 2024
0017absynt
24 listopada 2024
0016absynt
24 listopada 2024
0015absynt
24 listopada 2024
2411wiesiek
24 listopada 2024
Ile to lat...doremi