26 january 2018

26 january 2018, friday ( Wiem, że coś wiem, ale nie wiem co. )

Im dłużej żyję, tym głupszy jestem. Ktoś powiedział, że to przejaw mądrości. Ktoś dużo starszy ode mnie. Od tamtego czasu, zamiast myśleć, piszę wiersze. W wolnej chwili  oddycham. Każdego wieczoru podlewam głupotę - żeby mądrość stała się jeszcze bardziej widoczna. W nocy podobno świeci, ale jak to tak - nie podłączona do prądu?


number of comments: 12 | rating: 7 |  more 

jeśli tylko,  

świeci? - ba, promieniuje ;))

report |

smokjerzy,  

Znam tylko relacje, więc tak do końca nie wiem :))

report |

alt art,  

prawdopodobnie nie jesteś zwyczajną lampą fluorescencyjną; zjawisko przestaje się uważać za fluorescencję, kiedy po zaniku czynnika pobudzającego (prąd) nie zanika w ciągu przedłużającej się chwili; wtedy mówimy o fosforescencji..

report |

smokjerzy,  

Alcie, zlituj się...W piątek wieczorem to ja nie jestem w stanie zrozumieć nawet zasad działania świeczki!

report |

Wieśniak M,  

ot taki wieku przywilej/ że im starsi jesteśmy tym tłumaczymy wszystko zawilej;)

report |

smokjerzy,  

To jakaś sztuczka z czasem - im go mniej, tym więcej. Poza tym proste to są tylko myśli po wczorajszej wódce dzisiaj rano :)))

report |

byłem...,  

Ja mimo wieku nie świecę. Chyba się u mnie na razie wyrównało...

report |

smokjerzy,  

Ja też nie. Zachowujemy wobec siebie (mądrość i ja) bezpieczny dystans :))

report |

lilidae,  

Od pewnego czasu płacę coraz mniejsze rachunki za energię...;)

report |

smokjerzy,  

Znaczy, że czerpiesz z nielegalnych zasobów ;))

report |

Eva T.,  

solar :)

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1