19 listopada 2014

19 listopada 2014, środa ( pozew )

…  i przysięgam Wysoki Sądzie , że w tym  ”rozklekotanym ”, bezładnym i oszukańczym państwie co nawet wybory potrafią spieprzyć podatków nie zapłacę. A Wysoki Sąd upraszam o rozstrzygnięcie mojego sporu z Urzędem Skarbowym w czasie dłuższym niż 22 lata. Później obiecuję się odwoływać aż do sądu ostatecznego. Ponadto przysięgam, że tych z którymi mam się rozliczać to ja nie wybierałem, a tak w ogóle, to nie słyszałem żeby ktokolwiek na nich głosował, a teraz to właśnie oni znowu chcą mojej kaski.


Slawrys,  

no i tak walić prawdą po oczach? co to da? mnie zrobili przestępcą skarbowym bo z uszkodzonymi kręgami nikt mnie nie zatrudni legalnie ... i jestem winien przeszkadzania urzędnikom :)))

zgłoś |

mua,  

winien jak nic ;))) Ostatnio POpeliniarze sie chwalili, ze " wycięli w pień " około 2 milionów rencistów idanymi zbilizyli sie do danych unijnych - tez mi powód do chwały

zgłoś |

Slawrys,  

a ja se myślę co te nawiedzone tak się wściekają ... a to odgórne dyrektywy miały ... mi nawet po operacji kręgosłupa renty rehabilitacyjnej nie dali .. zaraz wykreślili i mam się powiesić .... nie ma jak nierząd za rządzenie się weźmie :))) czuje że jeszcze lepsze przekręty będą robić :)))

zgłoś |

Aśćka,  

ja po mału wycofuję się do dziupli, a wszystkiemu winne no kto no kto?

zgłoś |

mua,  

ża sama ??

zgłoś |

Wieśniak M,  

może to dla państwa fraszka/ lecz ja postawiłem na wyborach...ptaszka;)

zgłoś |

bosonoga,  

"podatków nie zapłacę" - ryzykowne :) Przyślą Ci komornika :) Pozdrawiam, mua :)

zgłoś |

mua,  

o kruca ;))) to taki nik z komory ?? ;))

zgłoś |

doremi,  

pozew uzasadniony, ale nie zostanie rozpatrzony :)

zgłoś |

mua,  

i to jest właśnie ten wkurzający problem :( ni ma demokracji w tej pajdokracji ;))) dzięki

zgłoś |

doremi,  

ech z demokracją różnie bywa, za dużo wody, deszcz ja rozmywa :)

zgłoś |

mua,  

ostatnio to nawet podmywa, że siem błoto osuwa zez tych stoków ;)) oby nas nie zatopilo

zgłoś |

doremi,  

w PKW zdziczałe miny, chyba z tego nie wybrnimy :)

zgłoś |

mua,  

a to dziwne ? Sędziowie " co jeszcze nie zawiśli " heheh, są wybrani jeszcze przez Jaruzelskiego, i nie przystaja do obecnych czasów. Ktoś dziś sie zastanawiał, że jeśli nie będzie zmian i wzrostu zaufania ludzi do państwa, to co będzie po następnych wyborach ?? Obecnie przed jaśnie komisją protestowało z 700 osób po nastepnych ponoć moze byc kilkadziesiąt tysiecy ;)))

zgłoś |

e.,  

Najgorsze to są nieodśnieżone chodniki. Granda psze Pana, Granda w biały dzień., i to mnie pieni. O!

zgłoś |

mua,  

aaaallle no płacić państwiniuniuniuniuniu i urzędniczuniuniom trzeba :(. Inaczej jak zauważyła Bosonóżka komornik :((. A w Czechach i na Słowacji podatek jest 15 i ZUSik tańszy :))))))))))))))))) Niedługo jedynymi płacącymi sami na siebie , czyli na " państwo " w tym kraju będą urzednicy , aaalleee to kuźwa już siem zaczyna robić jaśnie Państwo heheh, takie trochę i nie moje :((

zgłoś |

zuzanna809,  

... państwo... ono nigdy nie będzie normalne. Nami zawsze rządzą ludzie, których słabości trudno pojąć... A może to dlatego, że nikt mądry nie pcha się do władzy? A jak już, to też musi zgłupieć, żeby się utrzymać? Nie wiem... Dywaguję dyletancko....

zgłoś |

mua,  

racja ;)) szkoda słów

zgłoś |

piórko,  

A już myślałam, ze góra tydzień i zapomną heh a tu nadal wrze. Jak to w polityce dobrze czy źle byleby gadali. Pozdrawiam :))

zgłoś |

mua,  

;)))) pozdrawiam i ja

zgłoś |




Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1