25 lutego 2014

25 lutego 2014, wtorek ( raz )

... sprzedałem jedną książkę ...poważnie - na pchlim targu = potrzebowałem na chleb ... niektórzy Tu, piszą, że " wydali " ... konfidenci cy cóś ???

... kilka przykładów, żeby jasność nie pomroczna była.

    Na jednym z portali z ” poezją„” - podglądałem ( i wstydzę siem tego ) rozmowę ( kłótnię ) dwóch " Wielkich pisarek ". Jedna z Nich jako argument przytoczyła - ” Ja to wiem co piszę. Ja wykładam literaturę w szkole średniej !!! ” .Odpowiedź drugiej była lakoniczna - ” Również wiem. Uczę polskiego w średniej ” ... jak ja się cieszyłem, że żadna z Nich nie uczy moich dzieci.

  Inny.  " Zwykła - zwyczajna  kobieta ". W rozmowie z Nią dowiedziałem się , że - ” ...  no ... Inni to kupują drogie samochody. Ona kupiła konia dla córki. Córka już zdobywa nagrody zawodach hippicznych. A utrzymanie konia kosztuje mniej niż utrzymanie średniej klasy samochodu ” - Ona mogłaby uczyć moje dzieci.
 
   Mam kolegę, który wydał już trzy książki z poezją ( żaden problem ” wydać ”= jak ktoś ma za dużo kasy ) …. Leżą w garażu ( większość, prócz tych które rozdał znajomym )… i słyszałem od Niego ” te cholery nie nadają się do rozpalania – taki papier ”.

   A mam i koleżankę ... znajomą - przyjaciółkę ( mogę podać nazwisko – chętnie z każdym pogada zapewne i pomoże, jeśli trzeba ). Pisze i wydaje książki w innej ( lakoniczno niepsychologicznej dziedzinie ). Ja zaglądam ostatnio do Internetu, a Jej książek brakuje w hurtowniach ( piszą, że brak, a o ostatniej to zapomnij ). Jak siem cieszem, że na pierwszą wykasłałem 50 zeta i dostałem tem ksinżkem z dedykacją. Nie czytałem !!!.

   I, widzę Tu na Trumni " fachowców " poklepujacych innych po plecach ... tekastami " tak trzymaj !! ! Idź w tym kierunku !!! " ;) 

... i skund Uni'e siem wszystkie bierum ???


mua,  

oczywiście wyobrażam sobie, że postów i chętnych do dyskusji będzie mało ;)))))

zgłoś |

Wieśniak M,  

mao powiadasz?- Mao wydał małą czerwoną książeczkę w milionach egzemplarzy;))

zgłoś |

mua,  

nie czytałem :( ... pozdro Wieś'sz ;))

zgłoś |

Wieśniak M,  

Już się rozeszła trudno nabyć ;)))

zgłoś |

mua,  

aaalllee to chiba rozejszła siem z przepastności i nie wytrzymała rozpenkajac siem ze zgrozom ;)))

zgłoś |

Wieśniak M,  

niby dawniej szyto księgi a i tak się rozchodziły. Pamiętam że w planach wydawniczych w czasach komuny dzieł zebranych Lenina było mnóstwo. A dziś nigdzie ich nie widać. Może ludzie zakopują je jak skarby? a może...cholera dawniej papier był bardziej rozpałkowy?;))

zgłoś |

mua,  

fakt

zgłoś |

Drwal,  

z marketingu piątka ( choć nie wykładam marketingu, "moi" to mam tak z głowy ). W każdym z nas, w wyniku tego Twojego zbiegu publikacyjnego powstają dwie buntownicze teorie: 1) To nie o mnie a o tej / tym ..........gupku co siem chwali 2) Muszę tu coś napisać, bo wyjdzie, że to o mnie. Ja napisałem. Szuflado ty moja trumlowa.

zgłoś |

mua,  

spłycasz ;))... myślę, że wątków jest więcej

zgłoś |

ApisTaur,  

Bo nie śtuka soś tam wydać / cza umieć to jeścze sprzedać //;)

zgłoś |

mua,  

ta ... stara zasada marketingu " wyprodukować potrafi każdy i wszystko - szutką jest to gówno sprzedać " - cokolwiek by to nie było

zgłoś |

zuzanna809,  

... najlepiej się ponoć sprzedaja takie z rozlewiskiem w tle, miałeś tam Muanku jakieś rozlewisko?:)

zgłoś |

e.,  

nie nie, najlepiej te z trupem w szafie:) ale oczywiście nic nie sugeruję:):)

zgłoś |

mua,  

Zuzka ... głównie rozlewiska łez, o ile pomnę ;))) e z kropka i przecinkiem - o ile widzę ...a szafa musi być pancerna ???

zgłoś |

e.,  

jasne jasne, kropka zawsze w parze z przecinkiem, taka karma:)) nie nie, starczy gdańska...

zgłoś |

mua,  

heheh przechera ;))

zgłoś |

e.,  

i futro :):):):)

zgłoś |

mua,  

bez futra ni ma jutra

zgłoś |

Jaga,  

hm, ja nie ma zamiaru niczego i nikogo wydawać ;)) ufff, na szczęście ;))

zgłoś |

mua,  

a czort znajet

zgłoś |

Damian Paradoks,  

można też jak ja zrobiłem. Wydałem książkę w jednym egzemplarzu. W prezencie dla kogoś :)

zgłoś |

mua,  

;))) ...pieknie Damianie ..wyjść zapewne wiele

zgłoś |

Towarzysz ze strefy Ciszy,  

tu sie splata wiele watkow i warstw naraz. wydac ksiazke, wydac pieniadze, kupic konia (dlaczego do cholery w kazdym z tych tematow finans jest w tle?) i moze sie dojsc do wniosku ze koniec koncow artysci tancza na sznurkach moznowladcow a na podworkowych trumloidach szczeka duzo kundelkow ktorych na jakies inne salony z jakichs powodow wpuscic nie chcieli...

zgłoś |

mua,  

no tak ..kasa to miedzy innymi te pomalowane papierki i cyferki na koncie

zgłoś |




Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1