31 marca 2014

obwisłe cycki i celulit to pryszcz…

To nie ma nic do rzeczy, ale dzień był ponury. Słońce nie zaglądało do okna, wręcz przeciwnie – leniwie, ospale stukał deszcz. Cichutkie kap, kap, nie przeszkadzało mi w sprawnym wykulaniu się z łóżka. Wcześniej, jeszcze w pozycji na wpół leżącej łyknęłam dwie tabletki przeciwbólowe – jaka ulga, nareszcie coś niewyobrażalnego. Ostatnio prześladuje mnie ból, to w krzyżu, to w prawym oku, cholera wie co jeszcze się może przytrafić… i jest! Żeby było ciekawiej kilka dni temu temu skręciłam prawą nogę. Prawa noga, prawe oko, zaraz, zaraz…, z lewej były marzenia – „delikatnie” wyłuskano. Co to  się z człowiekiem porobiło…? Jakoś dziwnie pasuje mi do tej sytuacji określenie człowiek -  przy tak wielu kontuzjach, lekkiej niesprawności, to takie ludzkie określenie. Żeby  podreperować zdrowie poddaję się zabiegom lekarza. Jeździ do niego cała „zgraja” również bardzo młodych ludzi i nie ukrywam, że mnie - ciotkę klotkę podnosi to na duchu. Medyk nie medyk, w obolałe miejsce wstrzykuje jakiś specyfik, do tej pory /w moim przypadku/ to okolica krzyża – wszystkim polecam bo niewiele liczy za wizytę! Na efekty oczywiście trzeba poczekać, cierpliwość - zdaniem doktora - popłaca. Teraz będę zmuszona włączyć do leczenia kostkę prawej stopy. Obolała zapodałam siostrze ciotecznej, że muszę mieć ostrzyknięte następne miejsce.
- Zwariowałaś, co to za zastrzyki, może pavulon ?
- Nieistotne, byle ku..a nie bolało
Popatrzyła na mnie z lekkim współczuciem/ tak ogólnie/  i wolałam nie pytać o czym myślała.


liczba komentarzy: 18 | punkty: 14 |  więcej 

Ananke,  

hehe Doremi - przepraszam jeśli śmiech jest tu nie na miejscu, ale nic nie poradzę - rozbawiłaś mnie tym kolorowym obrazkiem naszpikowanym poczuciem humoru :)

zgłoś |

doremi,  

Ananke, jest na miejscu, dobrze, że Twoja buźka uśmiechnięta :))

zgłoś |

alt art,  

pójdę poprawić makijaż..

zgłoś |

doremi,  

dobry makijaż tworzy cuda...

zgłoś |

ApisTaur,  

jednym słowem / z czasem ma się / coraz częstrze / stany alarmowe /;)

zgłoś |

doremi,  

i jak na to nie patrzeć/ nie wiadomo co i gdzie/ często trudno zdiagnozować/ lepiej iść i stracić czucie/ gdy dokładnie nie da się zlokalizować// :))

zgłoś |

ApisTaur,  

nie wiem jak to na mnie wpłynie / ja przyjmę anestetyk w płynie//;)

zgłoś |

doremi,  

mentalnie nastawiasz się pozytywnie/ dlatego będzie fajnie choć troszeczkę dziwnie//

zgłoś |

Bazyliszek,  

powalilas mnie tytulem:)))))ja juz przestalem liczyc bojace miejca, bo po co mi pamietac tak wielka liczbe:))))

zgłoś |

doremi,  

nie licz Bazylku, jakby co to śpiewaj :))

zgłoś |

Jaga,  

ano, nie boli, nie żyjesz ;) wiem coś o tym :)))

zgłoś |

doremi,  

podobno musi boleć :)

zgłoś |

Veronica chamaedrys L,  

...ból prawdziwym lekarstwem, Fasolko...przytulam, dopiero teraz przeczytałam...będzie dobrze, a reszta, reszta, to pryszcz...:)

zgłoś |

doremi,  

dziękuję Jaskółko za słowa pociechy, już jest lepiej....:))

zgłoś |

jeśli tylko,  

obwisłe cycki podrzucamy do góry (bardotką, a co :)), ważne, ze jest co podrzucić :)) cellulit dokładnie oklepujemy codziennie łopatką kuchenną , a co! (można pod nią podłożyć faskę stosownego kremu, nie wiem czy radykalnie pomaga, ale skóra taka fajniejsza w dotyku się robi :))) i dobrze, że jest św Pigulariusz od przeróżnych bóli, a czasem i bł. Nacieracz i Masażak. :))

zgłoś |

doremi,  

Jeślinko, to wszystko o czym wspominasz, mnie trzyma mnie jakoś, bardzo dziękuje za długi, wyczerpujący komentarz. Muszę przestudiować jeszcze Nacieracza i Masażaka, byle do przodu :))

zgłoś |

inna20,  

Noga trzeszczy / w krzyżu strzyka / samo życie / się doprasza / takiego wierszyka :)))

zgłoś |

doremi,  

tu krzyż/ tam nogi/ żeby to była choć połowa drogi//

zgłoś |




Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1