18 grudnia 2015

18 grudnia 2015, piątek ( Kocham telewizję )

za piękne bajki o
 
cudownej niani dla niegrzecznych dzieci
żebraku co zostaje milionerem
gwiazdach tańczących z kopciuszkiem
 
remontach domów
ciał dusz i serc
wzorowej pani domu
 
z jedną szarfą
ku rozpaczy zgubionych
cieniem kurzu na bieli
 
detektywach skutecznych  
stylistkach wiedzących komu
słoma wystaje z butów
 
kuchennych rewolucjach
trudnych sprawach rozwiązanych
nadzwyczaj pomyślnie
 
znawcach miłości która się nie zdarza
ale ponoć komuś się trafiła
 
kocham telewizję
 
zawsze mi lżej na myśl
że obywam się bez jej ingerencji
 
z zakurzoną torebką
cała do remontu
o miłości wiedząca wszystko
 
czyli nic


liczba komentarzy: 20 | punkty: 16 |  więcej 

Wieśniak M,  

zaprawdę błogosławione łono ( którego jeszcze nie nakręcono)/ a które piersią własną /sprawiło że w okienku jest jasno/i mogę w towarzystwie własnym, psa dzieci i żony/poczuć się jaśnie oświecony/ i podziękować esemesem za pomocą kciuka/ źródłu wszelkiej reklamy z którego moja nauka:))

zgłoś |

zuzanna809,  

...Wiesinku, też oczekuję na nakręcenie łona i pozdrawiam ... wielce oświecona.:))

zgłoś |

Florian Konrad,  

lepiej można było to wyśmiać, mniej wyliczankowo, bez głupiej dopełniaczówki ,,torebki sytuacji"

zgłoś |

zuzanna809,  

...Florianie - takie mam wrażenie po popełnieniu każdego tekstu - dzięki za obecność. Torebki i sytuacje zamieniłam na korzyść polskiej gastronomii...Pozrdawiam.:)

zgłoś |

Damian Paradoks,  

kupiłem drugi telewizor by ekran patrzył w ekran z pełną wrażliwością przekazu i odbioru ;)

zgłoś |

zuzanna809,  

... żeby tylko nie zaczęły się kłócić!:):):)Serdeczności, Damianie!:)

zgłoś |

Damian Paradoks,  

wyposażyłem oba telewizory w słuchawki i obudowałem izolacją foniczną :), Zuziu :)

zgłoś |

zuzanna809,  

... mądrze i zapobiegliwie!:)

zgłoś |

mua,  

heheh mua to trwam i ledwie nadanżam za dniem powszednim i sobą ,to gdzieżbym śmiał jeszcze resztę zauważać ;)))

zgłoś |

zuzanna809,  

...Muanku, reszta groziłaby przeintelektualizowaniem - wszak tam masz całą prawdę, czegóż chcieć więcej? Buziaki posyłam.:)))

zgłoś |

doremi,  

przepraszam za rytm i rym :)

zgłoś |

doremi,  

Były dwa telewizory/ jeden polityczny/ drugi na amory/bez przerwy toczyły/ jak w więzieniu/ boje/trzeba udostępnić dla nich dwa pokoje/ bo zaczną o sobie pisać paszkwile/ zaczną się przesłuchania/ kto kiedy i za ile/ prawie tak jak donosy/ kur.a jego mać/ choć koszty na bank wzrosną/ dwa pokoje dać// :)

zgłoś |

zuzanna809,  

...brawo, Doremi!:))))))!. Dziękuję za komentarz w formie superowego wiersza,:)))

zgłoś |

zuzanna809,  

... i słusznie, Rybko. Ja oglądam, gdyż fascynują mnie te wszystkie cuda - polecam "Panią Gadżet"... może mam dziwne poczucie humoru, ale dla mnie to lepsze od kabaretu...Swojego czasu również podziwiałam Jolantę Kwaśniewską, która uczyła widzów, jak się robi grilla jak się podczas takiego przyjęcia zachowywać, kto i w którym momencie ma otwierać piwo, a kto doglądać karkóweczki...no i że obowiązuje swoboda! Inaczej dotąd bym nie umiała zrobić grilla ani piwa otworzyć, więc wdzięczność moja nie ma granic...:)))))))))

zgłoś |

jeśli tylko,  

ja zazwyczaj sięzę do niej tyłem :))

zgłoś |

zuzanna809,  

... i to wystarczy, Jeślinko... pozycja najsłuszniejsza wobec jej mądrości...:)))

zgłoś |

jeśli tylko,  

tak jakoś.. samo wyszło :))

zgłoś |

Hosanna,  

podoba mi się jako proza poetycka ... ale koncówka w moim ulubionym stylu a najbardziej "z zakurzoną torebką cała do remontu o miłości wiedząca wszystko czyli nic" - "kocham telewizję " i jej bajki . dziekuję za wiersz . Też myślę że telewizja to bajki dla dorosłych. Trudno w nich szukać rozwiązań a jednak czegoś uczy wbrew larum krytyków jakie to odmóżdzacze. Mysle ze uczy empatii i zaglądania głębiej do środka człowieka .Neurony lustrzane sa ważne :)

zgłoś |

zuzanna809,  

... cieszę się, Hosanno, że tekst Ci się spodobał. Co do zdania o telewizji - jestem tego samego i chociaż się śmieję, to ją... "kocham"... I pewnie, że uczy... sporo przepisów kulinarnych mi na przykład dostarczyła, no i dzięki niej nauczyłam się odpowiednio dobierać pewną część garderoby... poza tym jak najbardziej nie można jej w czambuł potępiać z wielu innych względów. Dobrze tylko traktować ją z przymrużeniem oka... Dziękuję za obecność.:)

zgłoś |




Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1