17 lipca 2013

17 lipca 2013, środa ( umieranie )

Romek Knap (autor słynnej już "jaskółki") umarł dziś nad ranem, o 3:30, w Hospicjum Miłosierdzia Bożego w Gliwicach.


liczba komentarzy: 18 | punkty: 1 |  więcej 

Alutka P,  

http://liternet.pl/grupa/komety/forum/1854-roman-knap-nie-zyje

zgłoś |

Magdala,  

odleciał [*]

zgłoś |

gabrysia cabaj,  

Przechonoc// Jest przechodzień i przechonoc./ Przechonoc to ja. Nie w każde dni,/ ale na pewno w te, kiedy wychodzę z domu,/ aby zapomnieć, że już nie ma mejli,/ chociaż skrzynka pocztowa na gmailu krzyczy, że przyjdą./ I jeszcze kiedy wychodzę z domu,/ bo potrzebny mi jest real/ jak potrzebny jest każdemu, żeby/ tchórzliwie udawać, że nie ma go online./ Tak, bo w domu jest tylko komp/ i portale randkowe,/ na których scrollem/ zawsze szybko przewijam profile,/ żeby dostać się do fotek, potem patrzę/ i wzdycham do każdej fotki hotboya,/ która pasuje do nicku hotboy,/ piszę mejle,/ ale gdy tylko mam się spotkać, to wymyślam/ dziwne historie:/ mam remont, właśnie siostra wpadła,/ dom się zawalił, pijany jestem,/ a potem trochę nawet wstydzę się/ swojej ściemy, bo jednak dalej świecę/ że jestem online co 15 minut i tak przez parę godzin./ Więc lepiej wyjść z domu.// I wtedy w nocy chodzę po mieście,/ bo mam remont, właśnie siostra wpadła,/ dom się zawalił, jestem pijany,/ jestem przechonoc. To przepiękny wiersz Romana...chciałam się nauczyć pisać erekcjato, żeby zdążyć wygrać dla Niego dużo pieniędzy........

zgłoś |

sisey,  

jemu już one na nic. właśnie wyszedł na dłużej. a może wraca do domu? pewnego dnia i ja się dowiem i Ty, i...

zgłoś |

Darek i Mania,  

nie da się ominąć, tyle że lepiej byłoby aby każdy miał podobny limit

zgłoś |

Alutka P,  

Pogrzeb Romka odbędzie się jutro tj. 19-tego lipca (piątek) o godz. 9.00 na Cmentarzu Centralnym w Gliwicach. Trumna wystawiona będzie w Kaplicy Cmentarnej o godz. 8.30 - pogrzeb rozpocznie się Nabożeństwem Żałobnym.

zgłoś |

Alutka P,  

To był najdziwniejszy pogrzeb na jakim byłam

zgłoś |

Istar,  

Alutko?

zgłoś |

issa,  

czemu najdziwniejszy?

zgłoś |

Alutka P,  

bardzo mało osób

zgłoś |

issa,  

a, thx. rozumiem chyba trochę więcej

zgłoś |




Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1