21 kwietnia 2015

21 kwietnia 2015, wtorek ( kij w mrowisko )

Niektórzy w swej gruboskórności nosorożca, nie dostrzegają subtelności, powłóczystych spojrzeń, ukradkowych muśnięć i treści wypowiadanej pomiędzy westchnieniem a zapatrzeniem. Niektórym, by dotarła do nich prawda, trzeba, by przejechał ich czołg, uderzył moździerz i strzelił piorun. Czasami więcej subtelności jest w kurze z zapałem grzebiącej w ziemi, niż w  co poniektórych, dla których szczytem dobrych manier i  savoir vru  jest wyklepanie formułki o pięknych oczach, przy czym spojrzenie tegoż jest na wysokości klatki piersiowej oblubienicy.


liczba komentarzy: 31 | punkty: 12 |  więcej 

Aśćka,  

widać sięga tam gdzie wzrok sięga i ani cala wyżej, hm ...

zgłoś |

Ananke,  

ha ha ha ostatecznie pare cali niżej, jak rzeczona wybranka tyłem stoi ;)

zgłoś |

Aśćka,  

ja już nic więcej nie napiszę, bo się mrowisko rozogni i będzie kataklizm! :)

zgłoś |

Ananke,  

ha ha :) tym bardziej, że nie cierpię mrówek (to już drugie zwierze na dziś : ) )

zgłoś |

Aśćka,  

taaa :) idę spać Ananke:) całusy! :)

zgłoś |

Ananke,  

o matko, ja też! buziol

zgłoś |

Nevly,  

kurcze... mądre to... :)))

zgłoś |

Ananke,  

A miało być zabawne ;-)

zgłoś |

byłem...,  

Ja tam już wolę gruboskórną prawdę niż zwodniczą subtelność...

zgłoś |

Ananke,  

Chyba nie do końca zrozumiałeś moje intencje :-) tak rzecz ujmując jak piszesz, też tak wolę. Mowa tu o mężczyznach poruszających się w relacjach z kobietami jak słoń w składzie porcelany.

zgłoś |

martini,  

heh, ja też. zdecydowanie się zgadzam z przedmówcą.

zgłoś |

alt art,  

ani kij, ani mrowisko..

zgłoś |

Ananke,  

Jak mi przykro Alcie, że Cię rozczarowałam ;-)

zgłoś |

alt art,  

z czego wnosisz..

zgłoś |

Ananke,  

No bo ani kija ani mrowiska :D

zgłoś |

alt art,  

z dwojga złego, wybieram kaszę gryczaną..

zgłoś |

Ananke,  

No widzisz nawet z sytuacji bez wyjścia znajdzie się wyjście :-) jeden taki od logiki przyczepiłby się zaraz za brak logiki w tym zdaniu ;-)

zgłoś |

alt art,  

gdy nie znajduję logiki, zabieram całość..

zgłoś |

Ananke,  

O to to, czasem logika i nauka bezradnie rozkładają ręce w zderzeniu z rzeczywistością

zgłoś |

Damian Paradoks,  

Ekstrawertyczne oko subtelnej kobiety dopatrzy się w łuskach nosorożca delikatności pierza gęsi. Jak bardzo cenię to - ja nosorożec - w kobiecie na wysokich obcasach ;)

zgłoś |

Ananke,  

Hehe piękne zdanie spłodziłeś Damianie, najbardziej przypadły mi do gustu łuski u nosorożca :-)

zgłoś |

Damian Paradoks,  

łuski łuseczki pocałuneczki po rączkach po duszy niech myśli upiorne skutecznie zasuszy ;)

zgłoś |

theodor kosmitek,  

ze strzelania byłem zawsze słaby. co do celu mijam się ze środkami...

zgłoś |

ApisTaur,  

trudno słoniowi między wierszami / kiedy ważniejsza dla niego trąba / i domyślunkiem też się nie splami / gdy eksploduje we łbie seks-bomba//;)

zgłoś |

jeśli tylko,  

ano, ano ;) (ale jakoś mi się zapowtórzyło tych niektórych i poniektórych, może ciut zmienić? :)

zgłoś |

Ananke,  

wiesz co, z rozmysłem to powtórzenie... ale może masz rację i powinnam zmienić, pomyślę :*

zgłoś |

aleph_0,  

bardzo dobitnie wyrażony punkt widzenia chyba każdej kobiety ;)

zgłoś |

Ananke,  

:D dziękuję, skoro prawie każda tak myśli, prawie każdy mężczyzna ma ten problem :)))

zgłoś |

zuzanna809,  

... trafne spostrzeżenia...:)

zgłoś |




Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1