24 august 2011
24 august 2012, friday ( zbędny wiersz )
i stało się. Napisałem zbędny wiersz. Zlepek bezsensownych słów w kolorze różowym, polanych lukrem dla poklasku. Teraz zapewne czekam aż stanie się cud i poszerzą zakres lektur obowiązkowych o moje liście.
ile powstaje dziennie wierszy? , co godzinę ile?. A może powstają tylko w godziny parzyste, albo nieparzyste?. Jak ilość prawdziwych wierszy ma się do wierszy zbędnych, tandetnych. Czy istnieje jakiś matematyczny wzór oddający równanie na wiersz dobry?. Nie powinienem go pisać. A właściwie powinienem, ale potem należało go poleżakować, zmienić układ wersów, strof. Dodać pół kilo metafor, pozamieniać wszystke obciachowe słowa na fajne i po jakimś czasie, jeszcze raz pozamieniać, przenieść początek na koniec. I takie dzieło...znowu poleżakować do kolejnych zmian. Jest szansa że po tym czasie albo zrezygnuję z edycji, albo nie mogąc na niego patrzeć wrzucę poskręcane myśli na ogólny ogląd.
Nie nie jestem poetą. Wystarczy poczytać moje wiersze. Takie przypadkowe, nie liznięte zębem czasu. Jestem taki niecierpliwy w dobieraniu słów, taki niedoskonały. Po co ja piszę?. Czy cholerny Mickiewicz zaczął pisać sonety krymskie w szkole a wydał w Turcji?. Czytając dobre stare wiersze klasyków odnosi się wrażenie że oni myślą wierszem i tylko te myśli zapisują. Tak lekko płyną rymy i rytm jakbybyły częścią człowieka. I we mnie tak czasem płyną, ale moje są do dupy.....
ps. A dupa to ważna sprawa:))), no nie?:)
17 november 2024
Too PrudentSatish Verma
16 november 2024
1611wiesiek
16 november 2024
Collective LossSatish Verma
15 november 2024
1511wiesiek
15 november 2024
Wielki BratJaga
15 november 2024
In Your Own TempleSatish Verma
14 november 2024
0005.
14 november 2024
0004.
13 november 2024
Słońce w wielkim mieścieJaga
13 november 2024
0003.