31 march 2014

obwisłe cycki i celulit to pryszcz…

To nie ma nic do rzeczy, ale dzień był ponury. Słońce nie zaglądało do okna, wręcz przeciwnie – leniwie, ospale stukał deszcz. Cichutkie kap, kap, nie przeszkadzało mi w sprawnym wykulaniu się z łóżka. Wcześniej, jeszcze w pozycji na wpół leżącej łyknęłam dwie tabletki przeciwbólowe – jaka ulga, nareszcie coś niewyobrażalnego. Ostatnio prześladuje mnie ból, to w krzyżu, to w prawym oku, cholera wie co jeszcze się może przytrafić… i jest! Żeby było ciekawiej kilka dni temu temu skręciłam prawą nogę. Prawa noga, prawe oko, zaraz, zaraz…, z lewej były marzenia – „delikatnie” wyłuskano. Co to  się z człowiekiem porobiło…? Jakoś dziwnie pasuje mi do tej sytuacji określenie człowiek -  przy tak wielu kontuzjach, lekkiej niesprawności, to takie ludzkie określenie. Żeby  podreperować zdrowie poddaję się zabiegom lekarza. Jeździ do niego cała „zgraja” również bardzo młodych ludzi i nie ukrywam, że mnie - ciotkę klotkę podnosi to na duchu. Medyk nie medyk, w obolałe miejsce wstrzykuje jakiś specyfik, do tej pory /w moim przypadku/ to okolica krzyża – wszystkim polecam bo niewiele liczy za wizytę! Na efekty oczywiście trzeba poczekać, cierpliwość - zdaniem doktora - popłaca. Teraz będę zmuszona włączyć do leczenia kostkę prawej stopy. Obolała zapodałam siostrze ciotecznej, że muszę mieć ostrzyknięte następne miejsce.
- Zwariowałaś, co to za zastrzyki, może pavulon ?
- Nieistotne, byle ku..a nie bolało
Popatrzyła na mnie z lekkim współczuciem/ tak ogólnie/  i wolałam nie pytać o czym myślała.


number of comments: 18 | rating: 14 |  more 

Ananke,  

hehe Doremi - przepraszam jeśli śmiech jest tu nie na miejscu, ale nic nie poradzę - rozbawiłaś mnie tym kolorowym obrazkiem naszpikowanym poczuciem humoru :)

report |

doremi,  

Ananke, jest na miejscu, dobrze, że Twoja buźka uśmiechnięta :))

report |

alt art,  

pójdę poprawić makijaż..

report |

doremi,  

dobry makijaż tworzy cuda...

report |

ApisTaur,  

jednym słowem / z czasem ma się / coraz częstrze / stany alarmowe /;)

report |

doremi,  

i jak na to nie patrzeć/ nie wiadomo co i gdzie/ często trudno zdiagnozować/ lepiej iść i stracić czucie/ gdy dokładnie nie da się zlokalizować// :))

report |

ApisTaur,  

nie wiem jak to na mnie wpłynie / ja przyjmę anestetyk w płynie//;)

report |

doremi,  

mentalnie nastawiasz się pozytywnie/ dlatego będzie fajnie choć troszeczkę dziwnie//

report |

Bazyliszek,  

powalilas mnie tytulem:)))))ja juz przestalem liczyc bojace miejca, bo po co mi pamietac tak wielka liczbe:))))

report |

doremi,  

nie licz Bazylku, jakby co to śpiewaj :))

report |

Jaga,  

ano, nie boli, nie żyjesz ;) wiem coś o tym :)))

report |

doremi,  

podobno musi boleć :)

report |

Veronica chamaedrys L,  

...ból prawdziwym lekarstwem, Fasolko...przytulam, dopiero teraz przeczytałam...będzie dobrze, a reszta, reszta, to pryszcz...:)

report |

doremi,  

dziękuję Jaskółko za słowa pociechy, już jest lepiej....:))

report |

jeśli tylko,  

obwisłe cycki podrzucamy do góry (bardotką, a co :)), ważne, ze jest co podrzucić :)) cellulit dokładnie oklepujemy codziennie łopatką kuchenną , a co! (można pod nią podłożyć faskę stosownego kremu, nie wiem czy radykalnie pomaga, ale skóra taka fajniejsza w dotyku się robi :))) i dobrze, że jest św Pigulariusz od przeróżnych bóli, a czasem i bł. Nacieracz i Masażak. :))

report |

doremi,  

Jeślinko, to wszystko o czym wspominasz, mnie trzyma mnie jakoś, bardzo dziękuje za długi, wyczerpujący komentarz. Muszę przestudiować jeszcze Nacieracza i Masażaka, byle do przodu :))

report |

inna20,  

Noga trzeszczy / w krzyżu strzyka / samo życie / się doprasza / takiego wierszyka :)))

report |

doremi,  

tu krzyż/ tam nogi/ żeby to była choć połowa drogi//

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1