27 september 2015

27 september 2015, sunday ( 5. )

Człowiek może stać się podstawą, czynnikiem, do osiągnięcia pełni szczęścia. Ewidentnie wystarczy tak niewiele, by na czyjejś twarzy pojawił się uśmiech. Endorfiny, które towarzyszą tym doznania, z przyjemnością złapałbym w słoik i schowała na "czarną godzinę". Szczęście jest czymś niewyobrażalnie cudownym. Tak ciężko go doświadczyć, a wystarczy tak niewiele. Nawet najmniej istotne czynniki, mogą przekształcić się w coś cudownego. Drugi człowiek - pełnią szczęścia. Nic nowego, nic odkrywczego. Ale kiedy doświadczysz tego na własnej skórze, zrozumiesz, o co chodzi. Myślałam, że miałam takiego człowieka w swoim życiu, ale myliłam się. Zwątpiłam w ludzi, w to, że mogę być szczęśliwa. Ale z perspektywy czasu, znowu zaczynam wierzyć, w to wszystko, w to całe szczęście i w ludzi. Cieszę się, bo doszłam do tego sama, wystarczyło trochę czasu i kilka nowych doświadczeń, by zmienić przekonanie, przekonania. Warto upierać się przy swoim, bo my sami pracujemy na swoje doświadczenia, sami pozwalamy krążyć cudownym endorfiną w krwioobiegu. Pozytywne słowa, myśli, czyny - świadczą o człowieku, jego wewnętrznej sile. Nie jest sztuką być wiecznie uśmiechniętym, wiadomo, sztuką jest nie ukrywać swoich odczuć, nie ważne, że wszyscy dookoła mają to gdzieś, świadomość siebie i tego, co czujemy jest priorytetem. Doskwiera mi wyjątkowy pozytywna energia, nie spodziewałam się czegoś takiego po sobie, ale oto jestem - Pozytywnie Nastawiona Ja. Czy komuś udzieli się ten pozytywny nastrój? Wysyłam wszystkich czytającym miliony prawie nie widocznych ENDORFIN!  




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1