27 września 2015

27 września 2015, niedziela ( 5. )

Człowiek może stać się podstawą, czynnikiem, do osiągnięcia pełni szczęścia. Ewidentnie wystarczy tak niewiele, by na czyjejś twarzy pojawił się uśmiech. Endorfiny, które towarzyszą tym doznania, z przyjemnością złapałbym w słoik i schowała na "czarną godzinę". Szczęście jest czymś niewyobrażalnie cudownym. Tak ciężko go doświadczyć, a wystarczy tak niewiele. Nawet najmniej istotne czynniki, mogą przekształcić się w coś cudownego. Drugi człowiek - pełnią szczęścia. Nic nowego, nic odkrywczego. Ale kiedy doświadczysz tego na własnej skórze, zrozumiesz, o co chodzi. Myślałam, że miałam takiego człowieka w swoim życiu, ale myliłam się. Zwątpiłam w ludzi, w to, że mogę być szczęśliwa. Ale z perspektywy czasu, znowu zaczynam wierzyć, w to wszystko, w to całe szczęście i w ludzi. Cieszę się, bo doszłam do tego sama, wystarczyło trochę czasu i kilka nowych doświadczeń, by zmienić przekonanie, przekonania. Warto upierać się przy swoim, bo my sami pracujemy na swoje doświadczenia, sami pozwalamy krążyć cudownym endorfiną w krwioobiegu. Pozytywne słowa, myśli, czyny - świadczą o człowieku, jego wewnętrznej sile. Nie jest sztuką być wiecznie uśmiechniętym, wiadomo, sztuką jest nie ukrywać swoich odczuć, nie ważne, że wszyscy dookoła mają to gdzieś, świadomość siebie i tego, co czujemy jest priorytetem. Doskwiera mi wyjątkowy pozytywna energia, nie spodziewałam się czegoś takiego po sobie, ale oto jestem - Pozytywnie Nastawiona Ja. Czy komuś udzieli się ten pozytywny nastrój? Wysyłam wszystkich czytającym miliony prawie nie widocznych ENDORFIN!  




Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1