3 november 2012

3 november 2012, saturday ( wiadomości konkursowe )

Miło mi poinformować, że otrzymałyśmy już z Anią Ostrowską pięć wierszy konkursowych.
Niebawem zostaną zamieszczone na portalu, gdy tylko Administrator uruchomi specjalną zakładkę.
Jak tak dalej pójdzie (a mamy nadzieję, że pójdzie), to będzie co czytać - oj, będzie. :)
A przy okazji - mam zamiar zrobić na zakończenie pamiątkowy plik wierszy konkursowych w pdf-ie - ze wszystkimi avatarami - po czym rozesłać do autorów i wszystkich chętnych.
Miłego dnia, Trumle - życzymy weny i dobrych wierszy. :)


number of comments: 14 | rating: 3 |  more 

Miladora,  

Zapraszam do wiadomości konkursowych w dzienniku. :)))

report |

Wieśniak M,  

Nabiera rumieńców:)))

report |

Miladora,  

Nabiera, Wieś, co nas bardzo cieszy. :)))

report |

Ania Ostrowska,  

Minął mi dziś rano Administrator z zieloną kropką :) może coś będzie :))

report |

Miladora,  

Mnie migał w nocy. :)))

report |

Ania Ostrowska,  

*mignął :))

report |

Wieśniak M,  

minął , minął;))

report |

Miladora,  

Zapraszam do wiadomości konkursowych w dzienniku. :)))

report |

Szel,  

bardzo ciekawie rozkrecil sie ten konkurs Mila, tyle tu ciekawych pomyslow dotyczacych uczestnikow ze az sie chce zagladac...ale ale....mam swoj pierwszy typ dotyczacy sie kluczy hasel :)pierwszy zestaw jest twoj drugi Ani ?:)

report |

Miladora,  

Na razie rozkręca, Szeluś, tfu, tfu, tfu, żeby nie zapeszyć. :))) A co do zestawów, to każdy jest połączeniem słowa Ani z moim - taka mieszanka. ;)

report |

Szel,  

hahah to jest dobre ! oddalam pierwszy strzal i pudlo, ale do rozwiazania teraz blizej bo mozna je wykonac algebraicznie...krotko mowiac dobrze jest bo nikt nic nie wie:)

report |

Miladora,  

I nie będzie wiedział. :)))

report |

Miladora,  

Napłynęły następne dwa wiersze konkursowe, czyli jest ich już 7 (siedem). :)))

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1