17 september 2014

17 september 2014, wednesday ( pod dobrą datą )

zorza poranna zlizuje lodowce
na imieninach zofii łamią się makowcem
aborygeni wstali i drapią się w głowy
big ben przy herbatce przerywa rozmowę
w świetle księżyca rośnie grzywa lwa
herr mąż odbiera małżonkę ze spa
bogini gangi wznosi się z popiołów
yellowstone chrapie resztami  spokoju
monsunem zieleni zakrywa się ancor
heniek pokuśtykał po rentę do banku
morze kaspijskie dobywa więcej soli
 
i wy władny mirem władimirowiczu 
chcecie to wszystko spie...ć?


number of comments: 65 | rating: 0 |  more 

Hania,  

właśnie...

report |

Wieśniak M,  

witaj Haniu:)- dziękuję za współoburzenie:))

report |

Hania,  

zawsze raźniej współoburzać się w towarzystwie:)

report |

Wieśniak M,  

:))) O tak bo co to za współoburzanie w samotności:)))

report |

nikt,  

no właśnie, Władimirze, właśnie, świat cudem od rana do nocy a ty chcesz użyć na matuszce ziemi przemocy?

report |

Wieśniak M,  

Dane teleadresowe zmienione dla niepoznaki ;)))

report |

Wieśniak M,  

no żeś mnie uciekł Damianie:)))- dzięki za wcześniej :))

report |

Damian Paradoks,  

Tym razem musiałem poprawić bo telefon sam za mnie brednie wypisał. Ale już dodałem poniżej :)

report |

Damian Paradoks,  

ma kataraktę i nie tylko na oczach. Listę mógłbym czytać bez końca stwarzasz fajną atmosferę oczekiwania co dalej ;)

report |

Wieśniak M,  

Miłe słowa Damianie, to czasem wada takie stwarzanie nastroju, ale cholera lubię ten zabieg, choć pewnie zbyt często stosowany staje się nudny :))- Tu cieszę się że jeszcze da się czytać :))

report |

Damian Paradoks,  

lubię się dać załapać bezkrytycznie tekstowi. Przez chwilę być jak dziecko które pyta 'i co dalej'. Jest to miarą czytelności a analiza jeśli już i 'drugie' myśli to potem :). Najpierw przyjemność potem droga krzyżowa ;)

report |

Wieśniak M,  

Tak jak lekkość wzlotu przeplata się kamień syzyfa / jak naprzeciw procesji kolorowa manifa/ tak lubię w wierszach spotkać różne wagi/ i stąd takie liryczne że tak powiem z rosyjska- szagi:))

report |

Damian Paradoks,  

ojciec do dziś mawia: idźmy na szaga :). ... I zawsze się gubił ;)

report |

bosonoga,  

Świat jest tak uroczy, że aż chce się fiknąć, ktoś naciśnie guzik – wszystko może zniknąć :) Dobrego dnia!

report |

Wieśniak M,  

Dobrego bosonoga:))- ja już od dawna mam na wszelki wypadek zamki błyskawiczne, bo w chwilach zwątpienia sam się bym łapał za guziki :))

report |

Nevly,  

heh... Wiesiu... oburzam się wraz z Tobą... a wiersz bystrzacha... ;))

report |

Wieśniak M,  

Dzięki Nevly:))serdeczne :)))

report |

e.,  

Hmmm... Nie da się, drogi Wiesiu zgrać w jednym czasie Aborygena z Big Benem, i na dodatek Pod dobra Datą... Mit obalony ! hej:)

report |

Wieśniak M,  

hehe:))) No tak funkcjonują w innej czasoprzestrzeni;)) A dobra data ni znaczy zawsze- dobra:)))hej e toczka :)))

report |

x,  

masz kabaretowe zacięcie i zgrabnie przekładasz ten dar :) pozdrawiam.

report |

Wieśniak M,  

założę kiedyś tam "Kabaret Jednego Pana' - wszyscy rykną śmiechem/ gdy padnę na kolana;))- dziękuję :))

report |

jeśli tylko,  

tak sobie pomyślałam, ze gdyby się udało tego WW wsadzić jak dżina do buteki - to na świecie zapanowałaby abstynencja - nikt by nie ryzykował otwarcia przypadkiem własnie tej ;)

report |

Wieśniak M,  

Boję się że zbyt optymistycznie podchodzisz do tego zagadnienia choćby w oparciu o krajowe podwórko :)))

report |

nikt,  

Rok 3224. Archeologowie dokonali fantastycznego odkrycia. W grobie WW odnaleźli zapieczętowany dzban i zaraz po odnalezieniu otworzyli go, myśląc, że znajduje się tam ziarno z czasów, gdy jeszcze siano te bez GMO. Wielkie było zdumienie naszych naukowców, gdy zamiast ziarna z dzbana wysączył się czarny dym i wchłonął się w jednego z naukowców. Profesor King Jam King od razu zaczął mówić w starorosyjskim i wydawać rozkazy. Służbom medycznym nie udało się powstrzymać profesora, który obezwładnił naukowców i służby medyczne kilkoma chwytami judo, trzema kopami z karate i jeszcze kilkoma uderzeniami z nierozpoznanych na razie sztuk walk. Wdrapał się sprytnie po kolumnadach, zeskoczył, robiąc podwójne salto i zniknął z oczu naukowców w miejskiej dżungli.

report |

Nevly,  

:)))... "protest Chin przyczyną rozwiązania ONZ ?"... czyli..." nasi tu byli"... to tak na marginesie... z misjisex... ;)))

report |

Wieśniak M,  

...Istotnym jest fakt że przed komorą grobową rzeczonego WW odkopano poliuretanową zieloną armię. Figury w pełnym rynsztunku żołnierskim z dwudziestego wieku po piłacie rozpłynęły się niemal w powietrzu chwilę po otwarciu grobowca. W ostatnich dniach zaczęły powoli gromadzić się pod platformami użyteczności publicznej

report |

Nevly,  

czyli klątwa ... ;)))

report |

nikt,  

..tłumy ludzi zachowujących się w sposób dla współczesnych dziwnie i niezrozumiale. Profesor Jan Długi z Instytutu Badawczego zlokalizowanego na Biegunie Północnym podejrzewa, że to agresja - (łac. aggresio – napaść) zachowanie mające na celu spowodowanie szkody psychicznej lub fizycznej. Jest to o tyle niesamowite, że świat nauki pozbył się tej przypadłości u ludzi już 300 lat temu. W kuluarach świata nauki niektórzy próbują powiązać ten fakt z najnowszym odkryciem archeologów. Czyżby to klątwa z XXI wieku? Czy grozi nam zagłada?

report |

Wieśniak M,  

A jednak Pokój!- nagłówki niedzielnego gońca planetarnego rozjaśniły różowymi piktogramami niebo w stolicach wszystkich powiatów. Na zwołanej konferencji prasowej WW wyjaśnił że pokój był i jest mu najwyższym nakazem. Giełdy poszybowały w kierunku mgławicy Magellana, co ostatni raz miało miejsce blisko trzysta lat temu w czasie "wielkiego zbijania kasy na butelkach z powietrzem"

report |

nikt,  

w Pasie Oriona zawrzało...

report |

Wieśniak M,  

...ale trudno powiązać wybuch supernowej z wydarzeniami na naszej szerokości galaktycznej ..

report |

nikt,  

Chociaż i tutaj nie brakuje spekulacji. Wielki Mag z Uniwersytetu Trzeciego Oka twierdzi, że Stary Karzeł tak się zdenerwował, że nie wytrzymał i wybuchnął wybierając nową ścieżkę życia w nadchodzącym Nowym Porządku Świata. Potem zamilkł i nie chciał zdradzić nic więcej.

report |

nikt,  

Może dlatego, że wystarczająco zdradza swoją żonę, ale to już z kolei spekulacje Ministerstwa do Spraw Prowadzenia Się.

report |

Wieśniak M,  

...za to gminni wróżbici przedstawili wydarzenia z Pasa Oriona jako zapowiedź wydarzeń groźnych dla poszczególnych budżetów lokalnych. Efekt czarnej dziury zawisł nad spokojnym bytem placówek wzbogacania uranu. Niespodziewany przypływ gotówki zmaterializował się natomiast w postaci błyszczących nowością epoletów na ramieniu zielonej armii. W tym samych czasie pracownia badań genetycznych przedstawiła wyniki prac nad odtworzenie fauny sprzed tysiąca lat. Efektem było oddanie do użytku osobnika nazwanego na cześć materiału pobranego z terytorium historycznej tajgi- Nowym Ruskim. Osobnik w miarę jedzenia skwaśniałych ogórków nabrał zdolności rozrodczych już po trzech obrotach Jowisza.

report |

nikt,  

Naukowcy z niepokojem obserwowali nerwowe rozglądanie się osobnika po sali audiencyjnej, w której zgromadzono się w celu przeanalizowania pozostałych możliwości osobnika. badań nie wykonano. Osobnik rzucił się gwałtem na prof. Ujmę Niedaleką. Wtedy zrozumiano. Same zdolności rozrodcze nie wystarczą! Potrzebna jest partnerka. I tu powstał dylemat. Skąd wziąć odpowiednią dla niego partnerkę. Sa dwie możliwości - albo jedna z obecnie żyjących, albo... żebro.

report |

Wieśniak M,  

... wyłoniono w drodze przetargu odpowiedni materiał biologiczny dla osobnika. Wygrała pani Genowefa Z, z ośrodka adaptacji zmiennocieplnych do warunków zera bezwzględnego. Zwycięski ofertodawca zobowiązał się do stałego zabezpieczania potrzeb fizjologicznych Nowego Ruskiego. Przetarg został oprotestowany przez środowiska gejowskie..

report |

nikt,  

Zdecydowano się na konkurs. Wyłoniona w przetargu Genowefa Z. stanęła w szranki z przedstawicielem środowiska gejowskiego. Konkurs trwa. Osobnik od trzech tygodni siedzi na krześle i patrzy tępo raz na Genowefę raz na przedstawiciela środowisk gejowskich. Naukowcy obawiają się, że prawdopodobnie się zawiesił i konieczny będzie restart.

report |

Wieśniak M,  

Tę wygodną placówkę zaczął wykorzystywać nieco już zapomniany WW. Przesyłając pod osłoną białych prześcieradeł , mimo sprzeciwu naukowców, obawiających się niekontrolowanego przebiegu eksperymentu, przedmiotów ńie wiadomego pochodzenia, po których osobnik poprawił się na krześle i nawet pokraśniał

report |

doremi,  

śniła mi się dzisiaj wojna..., a tu coś na ten temat...

report |

Wieśniak M,  

ekhmmm, no sny sprawdzają się ponoć na odwrót?;)

report |

doremi,  

bo "pod dobrą datą" :)))

report |

Wieśniak M,  

Ile zła może jeszcze ciążyć na jednej dacie?:)

report |

doremi,  

jeżeli wszystko się obróci do góry nogami/ uśmiech chce czy nie chce/ dogada się z nami :))

report |

Wieśniak M,  

Niech to będzie pierwszy krok człowiek i całej ludzkości/ By po nas zostało coś oprócz kości :))

report |

.,  

Ciągłe stawanie się („mutowanie”) w świecie bezpośrednie, bierne i bezmyślnie w sąsiedztwie przyrody ?)

report |

Wieśniak M,  

ale jako jego element stały choć zmienny, niespodziwający się nagłej katastrofy:))

report |

pociąg,  

:) niby śmiesznie a prawdziwie :) miło poczytać, ciekawe jak długo w myśl zakończenia... dobrego Wiesiu :)

report |

Wieśniak M,  

Dziękuję. - dobrego i Tobie Earth:)))

report |

deRuda,  

Wieśku - umiesz, po prostu umiesz napisać, żeby było i wesoło, ale nie dajmy się zwieść żarcikowi - przede wszystkim, żeby było do myślenia i za to Ci dziękuję :)

report |

Wieśniak M,  

Zbyt łaskawaś dla mnie, ale przyjmuję by zaspokoić pokłady próżności drzemiące we mnie:))))

report |

deRuda,  

przyjmuj :)) po prostu lubię ten sposób przekazywania poglądów :))

report |

deRuda,  

a tak swoją drogą, to choroby by można wyleczyc, o wodę zadbać, głód zmniejszyć, w kosmos polecieć, a oni w te strzelawki cholerka; żeby tak świerzba dostali, a pieniądze w gówno się zamieniły tym co na wojnach zarabiają

report |

Wieśniak M,  

No tak, cholera skąd to się bierze, te kilka kretynów na niebezpiecznie odpowiedzialnych stanowiskach:(

report |

deRuda,  

dodajmy zachłannych kretynów

report |

Wieśniak M,  

Dodajmy, choć wolałbym odjąć;)))

report |

deRuda,  

to odejmijmy, może zadziała ;)))

report |

May,  

'osobnik poprawił się na krześle i nawet pokraśniał':)

report |

Ewa,  

Panta rhei...

report |

Jaga,  

zapędy na mir we władanie/ a tu mir gołębiem chce latać/ niech się więc władzą nie stanie/ Putina żadna dobra data ;))

report |

Wieśniak M,  

dziękuję Jago:)))

report |



other diaries from: 08-03-2018 , 20-12-2017 , 18-12-2017 , 13-12-2017 , 08-12-2017 , 07-11-2017 , 04-09-2017 , 07-08-2017 , 24-07-2017 , 20-07-2017 , 23-06-2017 , 31-05-2017 , 13-04-2017 , 26-03-2017 , 03-09-2016 , 02-08-2016 , 24-06-2016 , 01-03-2016 , 13-10-2015 , 28-09-2015 , 25-09-2015 , 12-06-2015 , 26-05-2015 , 12-03-2015 , 19-02-2015 , 13-02-2015 , 09-02-2015 , 13-01-2015 , 23-12-2014 , 16-12-2014 , 14-11-2014 , 12-11-2014 , 06-10-2014 , 01-10-2014 , 25-09-2014 , 23-09-2014 , 21-09-2014 , 18-09-2014 , 17-09-2014 , 15-09-2014 , 11-09-2014 , 02-09-2014 , 30-08-2014 , 26-08-2014 , 22-08-2014 , 25-03-2014 , 14-03-2014 , 23-02-2014 , 19-02-2014 , 12-02-2014 , 11-02-2014 , 10-02-2014 , 17-01-2014 , 14-01-2014 , 30-12-2013 , 16-12-2013 , 19-11-2013 , 18-11-2013 , 09-11-2013 , 01-11-2013 , 31-10-2013 , 25-10-2013 , 24-10-2013 , 20-10-2013 , 18-10-2013 , 16-10-2013 , 15-10-2013 , 15-10-2013 , 15-10-2013 , 13-10-2013 , 12-10-2013 , 09-10-2013 , 09-10-2013 , 08-10-2013 , 06-10-2013 , 03-10-2013 , 02-10-2013 , 30-09-2013 , 26-09-2013 , 25-09-2013 , 23-09-2013 , 19-09-2013 , 18-09-2013 , 11-09-2013 , 10-09-2013 , 06-09-2013 , 05-09-2013 , 01-09-2013 , 31-08-2013 , 30-08-2013 , 30-08-2013 , 28-08-2013 , 27-08-2013 , 20-08-2013 , 18-08-2013 , 16-08-2013 , 13-08-2013 , 01-08-2013 , 01-08-2013 , 30-07-2013 , 19-07-2013 , 30-06-2013 , 27-06-2013 , 24-06-2013 , 19-06-2013 , 16-06-2013 , 04-06-2013 , 01-06-2013 , 31-05-2013 , 25-05-2013 , 15-05-2013 , 14-05-2013 , 06-05-2013 , 01-05-2013 , 18-04-2013 , 17-04-2013 , 15-04-2013 , 14-04-2013 , 11-04-2013 , 07-04-2013 , 03-04-2013 , 31-03-2013 , 30-03-2013 , 26-03-2013 , 25-03-2013 , 24-03-2013 , 18-03-2013 , 15-03-2013 , 11-03-2013 , 09-03-2013 , 07-03-2013 , 13-02-2013 , 27-02-2013 , 24-02-2013 , 20-02-2013 , 14-02-2013 , 12-02-2013 , 11-02-2013 , 10-02-2013 , 08-02-2013 , 07-02-2013 , 06-02-2012 , 05-02-2013 , 03-02-2013 , 01-02-2013 , 29-01-2013 , 24-01-2013 , 23-01-2013 , 17-01-2013 , 13-01-2013 ,

Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1