1 września 2017
Księga Rodzaju 3,1-5
"A wąż był chytrzejszy niż wszystkie dzikie zwierzęta , które uczynił Pan Bóg" Czyli wąż - rodzaj informacji w formie energetycznej z falową formą ruchu we wszechinformacji był chytrzejszy, bo falowa forma ruchu węża była medium dla szatana słowa, dźwięku,wibracji-falowego nośnika informacji z interferencją szatana myśli z obrazem węża. Zamieszczonego w wirowej formie energii w czasoprzestrzeni"...węża starodawnego zwanego diabłem szatanem..." szatan, czyli przeciwnik (Obj.12,9) Analogicznie do indyjskich fakirów, którzy zamieszczają w wirowej formie energii te obrazy myśli w czasoprzestrzeni, które chcą "A przecież to ty mówiłeś w swoim sercu: wstąpię na niebiosa, swój tron wyniosę ponad gwiazdy Boże...Wstąpię na szczyty obłoków zrównam się z Najwyższym. A oto strącony jesteś do krainy umarłych na samo dno przepaści " (Iz.14,13-15) Zuchwałe negatywne słowa - falowy nośnik negatywnej informacji oddzieliły szatana od systemu duchowo - informacyjnej całości niż wszystkie dzikie zwierzęta - wszystkie rodzaje informacji bez falowej formy ruchu, które uczynił słowem-nośnik rodzaju informacji Wszechmogący Bóg. I rzekł do kobiety: Słowo, dźwięk, wibracja - falowy nośnik informacji z interferencją szatana myśli z obrazem węża w czasoprzestrzeni do kobiety - ukształtowanego funkcjonalnie rodzaju informacji we wszechinformacji. Czy rzeczywiście Bóg powiedział: Nie ze wszystkich drzew ogrodu wolno wam jeść ? A kobieta odpowiedziała wężowi - medium szatana na prowokacyjną negacje rzeczywistych słów Boga,że " Z każdego drzewa - rodzaju informacji tego ogrodu - wszelkie rodzaje informacji możecie jeść. Ale z drzewa poznania dobra, czyli dla was i zła nie dla was nie wolno wam jeść..." ( Rdz.2,16) Możemy jeść owoce - produkty rodzaju informacji z drzew - rodzajów informacji w formie energetycznej ogrodu - wszelkich rodzajów informacji we wszechinformacji. Tylko o owocu- produkcie rodzaju informacji, który jest w środku ogrodu - wszelkich rodzajów informacji, czyli w skali globalnej - Azja, rzekł Bóg: Słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji we wszechinformacji. Nie wolno wam z niego jeść, bo jest bez nasienia nie dla was (Rdz.1,29) ani się go dotykać, bo dotyk może być przyczyną zerwania miłego w dotyku owocu - banana bez nasienia - bez informacji o całości rodzaju informacji, który jest dla zwierząt (Rdz.1,30) abyście nie umarli, bo zjedzony owoc- banan bez nasienia - bez informacji o całości rodzaju informacji. W systemie duchowo - informacyjnej całości wzajemnych oddziaływań informacyjnych wszelkich rodzajów informacji w formie energetycznej we wszechinformacji ze wszechinformacją. Spowodują zakłócenia i zaprzestanie wzajemnych oddziaływań informacyjnych wszelkich rodzajów informacji ze wszechinformacją - informacja dla całości i o całości.
Na to, czyli na rzeczywiste fakty rzekł wąż - medium szatana do kobiety: na pewno nie umrzecie, czyli następna negacja rzeczywistych faktów. "Lecz Bóg wie, że gdy tylko zjecie z niego, otworzą wam oczy i będziecie jak Bóg, znający dobro i zło." Czyli manipulacja faktami. Lecz Bóg wie, oni też wiedzieli, że gdy tylko zjecie z niego, otworzą się wam oczy i zobaczycie, że nie ma wszelkiej harmonii barw i dźwięków, czyli wszelkiej częstotliwości wibracji - nośniki informacji otaczające wasze ciała. Spowodowane zakłóceniami w systemie duchowo - informacyjnej całości we wzajemnych oddziaływaniach informacyjnych wszelkich rodzajów informacji w formie energetycznej we wszechinformacji ze wszechinformacją i będziecie jak Bóg, znający dobro i zło, i nie byli jak Bóg i znali dobro - owoc z nasieniem dla was ( Rdz.1, 29) i zło- owoc bez nasienia ( Rodz. 1, 30) nie dla was ( Rdz. 3, 1- 5)
25 listopada 2024
AfrykankaTeresa Tomys
25 listopada 2024
2511wiesiek
25 listopada 2024
Bajkaabsynt
25 listopada 2024
0019absynt
25 listopada 2024
Pod skrzydłamiJaga
25 listopada 2024
Widzenie wielu poetówdoremi
25 listopada 2024
refleksjasam53
25 listopada 2024
AniołyBelamonte/Senograsta
25 listopada 2024
Wróciłem do domu, MamoArsis
24 listopada 2024
Nie ma lekko...Marek Gajowniczek