31 sierpnia 2017
Księga Rodzaju 2,18-20
Potem rzekł Pan Bóg: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji. Nie dobrze jest człowiekowi - rodzaj informacji gdy jest sam. Uczynię mu pomoc odpowiednią dla niego, czyli dla jego rodzaju informacji odpowiednią. W trosce o człowieka żeby nie był sam, czyli dla dobra człowieka i pomoc odpowiednia dla człowieka - rodzaju informacji. Utworzył więc Pan Bóg z ziemi, czyli utworzył więc Wszechmogący Bóg z wirowej formy energii, z której stworzył ziemię wszelkie dzikie zwierzęta - rodzaje informacji i wszelkie ptactwo niebios - rodzaje informacji z czasoprzestrzeni i przyprowadził do człowieka-rodzaj informacji w formie energetycznej we wszechinformacji, aby zobaczyć jak jej nazwie, a każda istota żywa - rodzaj informacji w formie energetycznej z formą ruchu miała mieć taką nazwę i ma taką nazwę jaką nadał jej człowiek - rodzaj informacji w formie energetycznej. Nadał tedy człowiek - rodzaj informacji nazwy wszelkiemu bydłu i ptactwu niebios, i wszelkim dzikim zwierzętom - wszelkim rodzajom informacji w formie energetycznej z formą ruchu.Wszechmogący Bóg utworzył rodzaje informacji tedy człowiek - rodzaj informacji nadał swoje nazwy, które będzie pamiętał. Lecz dla człowieka - rodzaju informacji w formie energetycznej we wszechinformacji nie znalazła się pomoc dla niego odpowiednia, czyli pomoc dla jego rodzaju informacji odpowiednia (Rdz.2, 18- 20)
25 listopada 2024
AfrykankaTeresa Tomys
25 listopada 2024
2511wiesiek
25 listopada 2024
Bajkaabsynt
25 listopada 2024
0019absynt
25 listopada 2024
Pod skrzydłamiJaga
25 listopada 2024
Widzenie wielu poetówdoremi
25 listopada 2024
refleksjasam53
25 listopada 2024
AniołyBelamonte/Senograsta
25 listopada 2024
Wróciłem do domu, MamoArsis
24 listopada 2024
Nie ma lekko...Marek Gajowniczek