25 lutego 2018

25 lutego 2018, niedziela ( GLORIOUS )

Mili Państwo, dzisiejszego wieczoru stałem się GLORIOUS. Chciałbym powiedzieć, że była to tylko moja zasługa, ale nie byłaby to prawda. Choć głównie moja. Moja, moja, moja. Pogoń za zwycięstwami jest niezwykle wyczerpująca, ale jakże satysfakcjonująca. Okazuje się też, że prawie każdą porażkę można przekuć w zwycięstwo. I takie zwycięstwo smakuje jeszcze lepiej! Bo jest okupione krwią, łzami i potem.
 
Przyjaciele mówią o mnie "The Glorious One". Mówią tak o mnie, gdyż dokonałem wielkiej rzeczy. A to dopiero początek...
 
Kłaniam się!
 
https://youtu.be/wYlGtHaw9ns


byłem...,  

Bardziej niezrozumiale to chyba już nie można. Co to za zwycięstwo ?

zgłoś |

Niespotykany aka GLORIOUS,  

@Jestem Sukces w pracy. Całkiem, całkiem gigantyczny. Ale nie o to chodzi. Chodzi o uniwersalną strategię. Jeśli przegrywam, to wracam, wracam aż wygram, nigdy się nie poddaję. Chyba że już nie potrzebuję zwycięstwa. Moja praca polega na zdobywaniu. Mam swoim koncie już tyle zwycięstw, że nikt mi już nawet nie wypomina porażek. Porażki przechodzą bez echa. I tak naprawdę to jest dobry moment, żeby zacząć coś nowego. Dobry moment, żeby odejść w GLORII. ;) Pozdrawiam. :)

zgłoś |




Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1