1 listopada 2013

1 listopada 2013, piątek ( tak oczywisty, jak nieistotny )

...oczywiście, że tęsknię. Ale moja tęsknota uległa jakby prawu homeopatii. Rozcieńczona milionkrotnie nabrała leczniczych właściwości. Tęsknię delikatnie, z usmiechem, czule. Moi zmarli żyją we mnie w harmonii i spokoju, jakiego nie było im dane zaznać za życia.


liczba komentarzy: 16 | punkty: 10 |  więcej 

kim167,  

czas nadaje tęsknocie leczniczych właściwości..

zgłoś |

Jaro,  

nasze mozaiki w głowach.

zgłoś |

Pietrek,  

Dźwiedź nieoceniony podesłał mi: http://poema.pl/publikacja/10658-nie-wchodz-lagodnie-do-tej-dobrej-nocy To dobry wiersz na dziś.

zgłoś |

Jaro,  

bunt przed niełaskawą - i oby jak najpóźniej Pietr przed nami stał z kluczami :) . Czas się zbierać wiadomo gdzie. Niedźwiedżiny bywają dobrotliwe, szczególnie te z tamburynami i kiedy mają elegancko pomalowane paznokcie. Wtedy ostrożnie ich używają, wiadomo - lakier rzecz święta:)

zgłoś |

issa,  

ano, bunt :) (heh, Jaro, Jaro, wiesz, te niedźwiedźdżiny chyba rzeczywiście mieszkają coraz bliżej innych nie-i-dźwiedzi)

zgłoś |

issa,  

Piotr :) cieszę się, jeśli może się przydać z realnym pożytkiem

zgłoś |

gabrysia cabaj,  

też tak mam

zgłoś |

issa,  

p.s. "*tesknota uległa jakby prawu homeopatii". (ogonek tęsknocie odpadł i jeszcze w jednym miejscu też. z tym, że może to tak właśnie miało być, nie wiem :) p.p.s. co prawda może poza granicami tego akurat Dziennika, raczej z myślą o akomodacjach właśnie :), pomyślałam również o właściwościach homeostazy i / lub homeodynamiki, w miejscu "homeopatii"

zgłoś |

deRuda,  

prawo homeopatii, słaba mocna siła

zgłoś |

Pietrek,  

Języczki odpadły same, wredne, nie wiem kiedy :))) . Homeostaza, zdolność do odzyskiwania równowagi - tak, i ta właściwość ma tu manifestację :)

zgłoś |

issa,  

Języczki, powiadasz :) aha, yhm

zgłoś |

turkus,  

"Moi zmarli żyją we mnie w harmonii i spokoju, jakiego nie było im dane zaznać za życia." Przecudnej urody i mądrości ta myśl !!!!!!!

zgłoś |

deRuda,  

maksimum entropii...

zgłoś |

Pietrek,  

języczki w sensie ogonki, szmaja jestem mańkucka, i sie mie strony mylą, czasami :))) idę na górę podoklejać :p

zgłoś |




Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1