24 lutego 2016

24 lutego 2016, środa ( walczę )

Powiem wam krótko. Jest mi coraz trudniej i cholernie niewygodnie.Po zwycięstwie jedynie słusznej partii, staram się w miarę możliwości nie korzystać z usług mojej lewej ręki. Ukrywam również fakt,że w wyniku nieszczęśliwego wypadku utraciłem całkowicie słuch w prawym uchu (totalna prawostronna głuchota). Na lewą nogę utykam ,a sąsiadom się skarżę,że jest już do dupy.Nie bardzo wiem,co zrobić z mięśniem sercowym,bo nie będę walił głupa,że mam z prawej. Biorąc pod uwagę nowe uprawnienia służb specjalnych,poruszam się pieszo tylko prawą stroną ulicy. Mimo wszystko uważam to za bezpieczniejsze.Założyłem sobie również teczkę,w której opisuję swoją walkę z lewymi elementami mojego życia (lewe zwolnienia itp.).
Najtrudniej jest jak idziemy z żoną spać bo zawsze ktoś jest po lewej stronie drugiego.Myślimy więc ,że chyba bezpieczniej będzie spać osobno.Ukrywam również,że mój pierwszy syn narodził się z nieprawego łoża.Czeka mnie jeszcze dużo pracy....


liczba komentarzy: 14 | punkty: 1 |  więcej 

Teresa Tomys,  

walcz, bo fajnie walczysz. Pozdrawiam

zgłoś |

negra,  

pełny zachwyt - widzę - tylko ciężko tak wszystko nieludzko po prawemu :)

zgłoś |

Florian Konrad,  

Trzymaj się. Z całego serca życzę zdrowia.

zgłoś |

mua,  

Fajna tfu - rczość heheh . Przez tw to bym musiał napisać gdybym siem pod tem podpisał heheh. I nie przejmuj siem choopie tem spaniem ;)). Jedna Danusia to miała ( jak napisała w swojej książce ) ponoć jeszcze gorzej. Nie mogła spać bo jej monż ciągle wygrywał w totolotka ;). pozdrawiam tych nade mną ;))

zgłoś |

byłem...,  

Nie wiem dlaczego mój wpis został usunięty.Dlatego pozostaje mi pozdrowić...

zgłoś |

jeśli tylko,  

może to i lepiej z tym prawym uchem? ja coś jeszcze słyszę, choć jak śpię na prawym boku to na szczęście mniej..

zgłoś |

byłem...,  

Drogi Mua.Czy możesz powiedzieć czym zajmowałeś się w latach 1978-1982 ?

zgłoś |

implicite,  

Taką samokrytykę wszyscy powinniśmy złożyć.

zgłoś |

alt art,  

trudno znaleźć słowa pocieszenia..

zgłoś |

bosonoga,  

jedynie słuszną partię już kiedyś przerabialiśmy :(

zgłoś |

byłem...,  

No to teraz powtórka...:(

zgłoś |

K.Felkowa,  

Praca u podstaw i pokuta wskazana, zacznijmy od tłuczenia prawą pięścią w lewą pierś

zgłoś |

zuzanna809,  

.... sie narobiło

zgłoś |

LadyC,  

zaśmiać by się można, ale tylko trochę. lewym półgębkiem. prawy musi trzymać fason :))

zgłoś |




Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1