22 august 2014

Śnienie

Edek śpi. Faza REM. Szybkie ruchy gałek ocznych. Jak toczące się futbolówki. Śni o małej Emilce i o zabawce,  którą przypadkowo nadepnął. Trzy dni cierpienia i pokuty.
„Dam małej w dupę” zdenerwował się , a matka Emilki popatrzyła na niego jak na pedofila.
Wracają z przedszkola. Ludwik w codziennym galopie. Mała księżniczka oporna. Dokazuje.
Wściekły szarpie ją najpierw za rączki. Potem nóżki  na końcu za włosy. Rączki i nóżki odpadają; śliczna główka z koroną warkoczyków ulatuje w chmury.
„Co pan robi ?!” krzyczy otyła kobieta. Siedzi na ławce . Na kolanach miniatura psa.
„To mucha” broni się Edek.
Kobiecina zdecydowanym ruchem podnosi się z ławki. Rzuca o ziemię Yorkiem- przydeptuje  kwilące ciałko.
„Dziękuję” mówi.
Edek biegnie w kierunku lustra.
 
Weronika wyjmuje agrafkę ze zwierciadła. Jest senna i skupiona. Nie śpi. Śpiewa: „Wszystkie nasze dzienne sprawy”.
Agata z ramy lustra wyjęła złotą nić. Bawi się w labirynt.
Ten kto śni-kaszle. Albo grypa albo gruźlica.


number of comments: 6 | rating: 8 |  more 

Marta M.,  

przeczytałam dwa razy...mogę i trzeci..

report |

Michał Wodecki,  

bardzo mi słodko na sercu:)

report |

Damian Paradoks,  

oderwało mnie na chwile od tego co robię teraz :)

report |

Ania Ostrowska,  

Najpierw było zaskoczenie, bo nie wiedziałam, że pisujesz też prozę. Potem pogrążyłam się w tekście.,Potem wróciłam do początku i przeczytałam jeszcze raz, żeby już nie wyhaczały mnie brakujące przecinki i niepotrzebne spacje. I szczerze mówiąc, nie wiem, co powiedzieć sensownego; stworzyłeś niepokojące obrazy, sprawnie operujesz słowami, ale co dalej? Czy jest jakieś dalej?

report |

Michał Wodecki,  

piękne pytanie dziękuję za pochlebne słowa ale tutaj jest bardzo dużo autorów lepiej sobie radzących pozdrawiam

report |

jeśli tylko,  

40 stopni. Albo . Twoje zdrowie ;)

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1