15 january 2014

1 january 1970, thursday ( przyjaciel )

Wyszedł od dziewczyny późnym wieczorem, pozostawiając ją na wpół drzemiącą, jak cudo entropii, rozproszoną na sofie, zatopioną w niebieskim blasku telewizora.
Zabrał ze sobą napoczęte Porto i udał się do Piotra na krótkie odwiedziny. Otworzył mu chudy, wysoki facet z zakolami i w okularach.
- Gdzieś ty był tyle czasu? Zniknąłeś ze sceny życia jak postać Szekspira.
- Dziewczyna ostatnio bywa strasznie marudna, odkąd jej pies zjadł kontuzjowanego gołębia, stała się przewrażliwiona i nie potrafi sama zasypiać.
- Masz tu kapcie pantoflu.
- Wpadłem właściwie na chwilę.
Z otwartych drzwi sączyło się ciepłe światło domowe, takie zachęcająco przyciągające.
- Mam rurę do zgrzania.
- Pójdę po Porto do auta.
 
Kilka dni później siedzieli jeszcze w dużym pokoju, pełnym rodzinnych pamiątek, zdjęć małego synka Piotra, przyrządów gimnastycznych i pustych butelek po piwie. Rozprawiali o sile podświadomości i energii życia.


number of comments: 18 | rating: 8 |  more 

birczin,  

co to za data? przecież wtedy jeszcze nie istniałem ?!

report |

Ananke,  

aj urwałeś to tak, pisać dalej, pisać!

report |

birczin,  

e tam, znalazłem jakiś skrawek, i rozbawił mnie doszczętnie, zwłaszcza, że nie pamiętam co było dalej ;)

report |

Ananke,  

no właśnie chcę wiedzieć co było dalej :) wytęż zwoje i pisz

report |

birczin,  

no właśnie, też bym chciał wiedzieć, może jak byś mi przystawiła lufę do skroni, byłaby jakaś motywacja ;)

report |

Ananke,  

może być proca? :))

report |

birczin,  

hmm, tak, rozwieszę na niej wyprane gacie.

report |

Ananke,  

:)) nie zamierzam Ci jej oddać ;)

report |

birczin,  

Spoko, zdążę ;))

report |

Ananke,  

ha ha ha rozbawiłeś mnie nie wiem czy tak szybko wyschną ;) najwyżej nałożysz wilgotne :)))))))

report |

birczin,  

jak na razie zima nas rozpieszcza, także tego... ;)

report |

blue eye,  

Przeczytałam "otworzył mu chudy, wysoki facet z kolanami w okularach" :) fajnie się czytało :)

report |

birczin,  

hehe, podejrzewam, że gdyby ten facet był facetem bez kolan, czytałoby się jeszcze fajniej, wyobrażasz sobie gościa z nogami, ale bez kolan, jak by na przykład jeździł na rowerze, albo udawał świętego mikołaja? :))

report |

deRuda,  

podświadomość i energia życia to pochłaniające tematy :)

report |

birczin,  

Oj tak, zdecydowanie, zwłaszcza, że jak o nich mówisz, to podświadomie odnajdujesz w sobie mnóstwo energii życia, żeby móc o nich mówić... ;)

report |

Emma B.,  

nie czyta się płynnie, tekst jest niekonsekwentny

report |

birczin,  

jest cień szansy, że narrator kiedyś poniesie tego konsekwencje..

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1