11 january 2013

11 january 2013, friday ( Dylemat )

nie powinnam pisać inni to potrafią
ich strofy są jak śpiew słowika
urwane gdzie trzeba

ale co zrobić kiedy mój gawronek
też tak próbuje myśląc
że wyśpiewa

pięknie kochany mówię rozczulona
podoba ci się pyta
to posłuchaj tego

jak tu powiedzieć że jestem zmęczona
że trele morele i boli mnie głowa


number of comments: 71 | rating: 34 |  more 

.,  

z tym podejściem, to ja żyć nie powinnam;p

report |

Sabi,  

Prostota moja Kochana NIGDY nie wychodzi z mody ... wszystkie inne innowacje przemijają z wiatrem czasu :)))) W ostatniej zwrotce wyrzuciłabym/tu//że//mnie? ale to tylko moje odczucie -być moze błędne.

report |

zuzanna809,  

pomyślę Kaju, dziękuję!:)

report |

zuzanna809,  

ja też.:)))

report |

.,  

są tacy, co umią lepiej, piękniej, dobrzej... ale to moje jest niepowtarzalne, jedyne takie- jak Twoje pisanie:) Jak każde pisanie...

report |

zuzanna809,  

pięknie to ujęłaś Kamajo, dziękuję!:)

report |

zuzanna809,  

nie chodzi o krytykę, raczej o skupianiu się nad tekstem, który mi przychodzi do głowy i poczucie, że coś nie brzmi - czasami mnie to męczy, dzięki za komentarz i cenny ogonek!:))

report |

ZGODLIWY,  

Gdybym ja tak mógł spisać wszystko co mi po głowie chodzi... tak spisać, by było jak trzeba. Ty masz choć gawronka, ja to pewnie tylko jajko o niewiadomym pochodzeniu. Mnie się podobywywa Twoje pisanie.

report |

zuzanna809,  

"tak spisać, by było jak trzeba". Dobrze powiedziane. Pozdrawiam serdecznie!:)

report |

alt art,  

przecie porzuciłem był na świętej anny..

report |

zuzanna809,  

wielka szkoda, Alcie!:(((

report |

Wieśniak M,  

To normalne że trzeba głosu z zewnątrz aby zobaczyć własne bogactwo. T co piszemy nam może wydawać się niedoskonałe, bo patrzymy na siebie krytyczniej niż na innych( nie wszyscy;))- pozdrawiam:))

report |

zuzanna809,  

bo dzisiaj ogólnie mam dzień ogromnych wątpliwości. Dziękuję za wsparcie Wiesinku i dobre słowo. Potrzebne!:)

report |

deRuda,  

nie wątp w gawronka :)) nie wątp! gdyby na świecie jedynie kryształowe słowiki - brrr - a gdzie reszta ptactwa - taka na przykład moja kura :))

report |

zuzanna809,  

masz rację, wszystko potrzebne, wszelkie kuraki piękne na swój sposób!:)))

report |

deRuda,  

ja bardzo lubię gawronki :))

report |

Joha,  

Zawsze czekam na Twoje słowa, Zuziu. Nie mam wątpliwości - świetnie piszesz ! Pozdrawiam serdecznie :-)* czytelniczka Joha

report |

zuzanna809,  

to jest jak nałóg, z którym nie będę walczyć, moja kochana Czytelniczko. Buziaki, Joszko!:)

report |

Bazyliszek,  

zuzannko, jesli myslisz, ze zle piszesz, to jestes na wlasciwiej drodze:)))ci co mysla jestem wielki/wielka, stoja na rozdrozu i tam pozostana:)))) a Twoj gawronek calkiem niezly, wielu by takiego chcialo, wiec zmyj bol i pisz Twoje tralala, bo inni czekaja m.in. ja:))))))

report |

zuzanna809,  

też go lubię, chociaż czasami nicpoń. Ale jak na dobrej drodze, to wybaczam wszystko. Cmoki!:)))

report |

Hania,  

Ale TY jak potrafisz:) ho ho ho...

report |

zuzanna809,  

wiem, sama się proszę - przytulam się!:)

report |

Hania,  

i ja przytulam:)

report |

lena,  

chyba jeszcze wszystkiego nie wyśpiewałyśmy zuzanko...dlatego musimy dalej pisać:):)

report |

zuzanna809,  

śpiewajmy...miłego!:)))

report |

AniS,  

kupiłam sie nad sensem - piękne wersy Zuziu:)

report |

zuzanna809,  

cieszę się! Pozdrawiam!:):)

report |

budleja,  

to tylko czasem się wydaje, że weny brak albo, że ktoś potrafi lepiej, niechaj czytelnik to sam oceni:))

report |

zuzanna809,  

"muzo natchniuzo/namuzowywuj" - tak jakoś Miron ją wołał...:)

report |

Bogdan,  

Gapa tak ma - gdy kocha, to też kracze. Milsze ponoć słowiki, ale do czasu, gdy ktoś klaskaniem narobi hałasu. :)

report |

zuzanna809,  

dziękuję, pozdrawiam!:):)

report |

piórko,  

Zuzanno we mnie masz czytelnika i z przyjemnością wgłębiam się w Twoje wersy i często odszukuję w nich siebie :)) Pozdrawiam :))

report |

Małgorzata Pospieszna-Zienkiewicz i Edek Pospieszny,  

Ach te dylemty! Ja bardzo Cię lubię czytać Zuziu!

report |

zuzanna809,  

Piórko, Małgosiu, to mnie bardzo cieszy! Serdeczności wdzięczne posyłam!:)

report |

.,  

Każdy jest indywidualnością - każdy cenny a warsztat zawsze można poprawić - Szymborskiej tez zarzucono banalność i tak dalej ale nie przestała pisać rzeczy prostych - jestem czytelnikiem proszę pisać :)

report |

zuzanna809,  

takiej prośbie trudno odmówić - pozdrawiam drogi Czytelniku!:)

report |

Jerzy Woliński,  

dylematy to nić zdrożnego, fakt, iż niekiedy czas działa na korzyść,i nie ważne jaki ptaszek nas nastraja:))

report |

zuzanna809,  

byle nastrajał - uśmiechy posyłam!:):)

report |

Szafranka,  

ale co zrobić kiedy mój gawronek też tak próbuje myśląc że wyśpiewa...świetne!

report |

zuzanna809,  

gawronek się cieszy!:):):)

report |

Emma B.,  

gawrony są silne i wolne, smolisto-czarne, nie widzę podstaw do kompleksów.

report |

zuzanna809,  

dziękuję, to tylko takie wątpliwości...A gawronka pielęgnuję, Emmo - mimo wszystko!:)

report |

jeśli tylko,  

pozdrowienia od gawronka :)) podpinam :)

report |

zuzanna809,  

to on! Poszedł na spacer kiedyś jesienią i wrócił taki zadowolony, a to z tego powodu, że pięknie wyszedł na zdjęciu! Dziękuję pięknie, Jeślinko!:)))

report |

Jaga,  

bo ważnym też, co jest Twoje :))

report |

zuzanna809,  

prawda, Jaguś!:)

report |

Monika Joanna,  

może nie mówić, a kupić zatyczki do uszu? :)

report |

zuzanna809,  

nie pomagają!:)):)

report |

Monika Joanna,  

To już nie wiem, jak pomóc. :)

report |

Veronica chamaedrys L,  

...boli mnie głowa i nie mogę spać... ...witaj Zuziu...:)

report |

zuzanna809,  

to od pokładu - dzięki, że myślałaś - nareszcie jesteś!!!:)

report |

Veronica chamaedrys L,  

...:)))...też się cieszę, choć różnica czasu...ta mnie zmoże...

report |

zuzanna809,  

jej prawo, pośpij , odpocznij i króluj nam, kochana!:)

report |

Veronica chamaedrys L,  

...przecie ja nie koronowana...koron brak zupełnie... tylko parę centów zostało w portfelu...:)

report |

zuzanna809,  

a tam, portfel! Czekam na teksty...:):):)

report |

Veronica chamaedrys L,  

...nie dziś...może kiedyś...padam...w podróży jestem od wczoraj od 9.00...a tam 6 godzin wcześniej niż u nas...było cudnie... szczególnie rejs na Karaiby:)))

report |

deRuda,  

całuski Veronico :))

report |

Veronica chamaedrys L,  

...witaj Kochana.. .:)))...Parasolnik ma Tobie tyle do opowiedzenia i pokazania...:)

report |

Veronica chamaedrys L,  

...chciałaś słońca....pojechał, poleciał, popłynął po nie...:)))

report |

Jaga,  

wzięłaś Parasolnika w piękną podróż :)

report |

Veronica chamaedrys L,  

...bo zasłużył...:)))

report |

Jaga,  

a Ty na niego :)

report |

Veronica chamaedrys L,  

...dzięki...:)... brakowało mi Was...:)

report |

zuzanna809,  

będziemy czekać. Odpoczywaj słodko. Ale nie za długo!:)))

report |

Veronica chamaedrys L,  

...ok...:)...choć dostałam tel, że ludzie z kuratorium zawitają do mnie na lekcję...muszę się postarać...:)

report |

zuzanna809,  

niech przychodzą, może czegoś się nauczą...:)

report |

Veronica chamaedrys L,  

... trzymaj kciuki, Zuziu... przydadzą się...:)

report |

zuzanna809,  

trzymam - za Ciebie i za Nich, żeby ujrzeli, kogo mają w oświacie i jak tego nie doceniają. Dobrej nocki!:)

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1