1 december 2011

Spacer

Zamglony dzień. Jak na złość w mp3 włączają się same smutne melodie.

"Dust in the wind...".
Jak proch. Mijam powoli cmentarz, już nie lubię go tak, jak kiedyś. Wypatruję znanego nagrobka i robi mi się ciężko na duszy. Jakby coś usiadło mi na klatce piersiowej, to coś jest złe i chichocze mi do ucha, że śmierć jest nieodwracalna. Zamykam oczy i mocniej popycham wózek. Życie też ma wielką wartość, mój synek jest tego doskonałym przykładem. Jest klejem, który łączy mnie z tym światem.

Mijam znane bloki, pod stopami czuję chodnik, którym chodziłam tysiące razy i wspominam. Spacerowałam sama. Wiele razy z psem. Z psem i przyjaciółmi. Gdzie oni teraz są? Rozbiegli się do domów swoich, stworzyli własny azyl i nie wpuszczają nikogo. Przypominają mi się czasy, gdy chodziłyśmy tamtędy mając nadzieję na spotkanie z chłopcem, który nam się podobał. Pamiętam zapachy tamtych wieczorów, dziewczęce chichoty i ukradkowe spoglądanie w okna. Znów w oczach mam łzy.

Przemijanie. Dorastanie. Jakby tego nie nazwać, jest to bolesne. Wspomnienia przypominają mi, że wszystko przemija. Jesień już i znów rok do przodu. Smutno tak.

Co osiągnąłeś w swoim życiu? Spójrz w lustro i przyznaj.


number of comments: 2 | rating: 1 |  more 

Ustinja21,  

Pozwolisz na parę poprawek? "Mijam powoli cmentarz, już nie lubię go tak, jak kiedyś." "Wypatruję" "Jakby tego nie nazwać, jest to bolesne." Poza tym drugi akapit i trzeci są ze sobą niespójne. W drugim wspominasz o wózku, w trzecim jesteś sama z psem. Wszystko byłoby ok, gdyby nie fakt, że dzieje się to równocześnie. Może zmień czasy albo przynajmniej zaznacz to gwiazdką między jednym akapitem a drugim, żeby było widać jakieś poruszenie w czasie. Pozdrawiam, Usti.

report |

PatrycjaŻurek,  

Dzięki wielkie za te błędy. Przecinki to moja słabsza strona :). Co do samego tekstu, poprawiłam i mam nadzieję, że teraz już będzie w nim jasność. Chodziło mi o wspomnienia, dlatego wymieniłam siebie samą, z psem itd. Jednak troszkę to przeinaczyłam, mam nadzieję, że teraz będzie już lepiej?

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1