28 november 2016

28 november 2016, monday ( Łzy męskie z didaskaliami )

Rozjaśniając temat : Chyba łapie mnie grypa ... Najbardziej zadziwiające jest to, że człowiek ( znaczy ja ) uciekając przed czymkolwiek ( tutaj chodzi o chorobę ) za sobą zostawia tyko nogi, a jest przez goniącą ( tutaj też chodzi o chorobę) łapany za gardło. W moim wypadku na tyle ( a właściwie na przedzie) intensywnie, że wyciska mi łzy z kącików. A tak naprawdę, to nie wiem, czy to li tęsknota ( czyli za Tobą ) czy to wynik wiecznie uśmiechniętego pyska ( też do Ciebie ), mój ulubiony czytelniku.


number of comments: 8 | rating: 13 |  more 

bosonoga,  

choć grypa zewsząd pryska, biorę uśmiechy z pyska :)

report |

Drwal,  

łez fontanna pryska, z pyska uśmiech tryska, jest , jest choć jedna czytelniczka :)

report |

alt art,  

ależ..

report |

Drwal,  

a, nie poleżę, żalił się śnieg do słoneczka :)

report |

jeśli tylko,  

och, ulubiony czytelnik się rozpływa (przykładowo ;))

report |

Drwal,  

Ech,,,pozostań w rozpływie, tkliwie, żarliwie proszę, odmowy być może nie zniosę, niezmiernie, wiernie, chętnie doniosę na te czytelniczą pluchę...... kalosze.

report |

mua,  

I co z Tobą ( "człowiek" = czyli TY ) skoro Twój awatar bierze grypa ?? ;))

report |

Drwal,  

jak mua ( tu ma czytać po francusku, czyli "ja ") tak i ta... wizja choroby , na którą choruje świat, zaczyna łapać za gardło , doktrynersko i hardo. Wolności, swobody, oddechu brak .....koklusz ogólnonarodnyj czy co ?????

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1