24 november 2011

24 november 2011, thursday ( Czyście sobie mnie upatrzyli...? )

Patriarchowie, Ojcowie - Pielgrzymi, Sędziowie, Królowie Dwojga Królestw, Prorocy, Prawodawcy, Apostołowie, Ewangeliści, Cenobici, Anachoretycy, Perypatetycy, Słupnicy, Męczennicy, Wyznawcy, Cudotwórcy, Sprawiedliwi, Święci, Błogosławieni, Doktorzy, Mistrzowie Duchowni, Kapłani, Diakoni, Akolici, Lektorzy, Egzorcyści i Wszelcy Uczeni w Piśmie, czyście sobie mnie upatrzyli na ateistę? Bo ja Was upatrzyłem..., tylko sam nie wiem na co... Neuroleptica? Anxiolytica? Hypnotica? Antidepressiva? Psychostimulantia? Euphorica? Psychomimetica? Nootropica? Psychodysleptica? (tak trochę z Delaya, tak trochę z Bilikiewicza) Kiedyś Listy Platona za psychotropica mi służyły, może jeszcze Materializm i empiriokrytycyzm nie powiem juz kogo, jakieś wypociny Pseudo-Dionysiusa Areopagity, niemiecka poezja baroku... Wiele różnych... Teraz może Jimi Hendrix, Timothy Leary i William Luther Pierce... I sen niespełniony, bez trzeciej i czwartej fazy...
         Coś strasznie dziwnego ma do siebie pismo, Fajdrosie. (...) Zdaje ci się nieraz, że słowa pisane myślą i mówią. A jeśli ich zapytasz o coś z tego, o czym mowa (...) one wciąż tylko jedno wskazują; zawsze jedno i to samo. (Platon, Phaidros, LX E, tłum. Władysław Witwicki)

Cytat z Platona za:
http://www.eioba.pl/a/2z7r/niepisana-nauka-platona


number of comments: 4 | rating: 3 |  more 

RENATA,  

czytywać,wczytywać,uczyć si ę,zapamietywać szukać ..ale nie czcić i podziwiać tylko iść za głosem serca i sumienia

report |

RENATA,  

dystans i umiarkowanie [czy się da czy nie bardzo ] każdy ma swoje myśli tylko je porównywać dopasowywać ..........a ten cały sznurek wielkich czasem spada z piedestału a Ty razem z nimi ze zdziwienia ze stołka

report |

Emma B.,  

Mam problem ze zgodnością liczby "czyście sobie mnie upatrzył na ateistę?" i Antidepresiva? Kiedyś to "Listy" Platona "za to" służyły... kolokwializm? mnie nieznany.

report |

Małgorzata Krupińska-Nowicka,  

Voytqu, zawsze otwierasz nam jakieś klapki... Dzięki Ci za to...:)))

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1