Diary

Weronika
PROFILE About me Friends (7) Poetry (6) Diary (26)


15 august 2023

15 august 2023, tuesday ( CZWARTE PYTANIE REFERENDALNE )

Czy jesteś za przedłużeniem Przekopu Mierzei Wiślanej aż do Radomia, celem ułatwienia wodowań okrętów wyprodukowanych przez Stocznię Marynarki Wojennej IV RP im. admirała Antoniego Smoleńskiego?


Jaga,  

Uśmiechnęłam się, choć wcale mi nie do śmiechu. Farsa wrzaskunów trwa. Wczoraj, dziś świątecznie (zapewne i jutro) piknikują i smażą tony kiełbas propagandowych. Mały krzykacz przyprawia jadem, inwektywami i zagrzewa do podawania tych produktów wrogom swojego narodu. Drugi zadziera głowę dodając sobie powagi, której wciąż brakuje i pod pozorem obrony granic nawołuje do czujności i nie dzielenia się, jakby sam w mowie i podpisie wespół z towarzyszami nierządu, nie kopał rowów podzielnych. Czy warto resztę przywództwa ludu kurskiego wspominać? W podobie, szkoda zachodu. Dodałabym jeszcze jedno pytanie referendalne. Czy jesteś za wywiezieniem na furze obornika ludowych władców na śmietnik historii, czy tylko na taczce użyźniacza, na ten sam śmietnik, kaczalnika ?

report |

Marian Banaszak,  

proszę sobie nie dworować z nawozów naturalnych czy polepszaczy gleby które wg obecnej, trudnej sytuacji na rynku nawozów mineralnych są jedyną alternatywą, także o wywózce na śmietnik nie ma mowy

report |

Jaga,  

Wpierw także pomyślałam, że to byłby zbyt duży luksus.Również dla wywożonych, bo to ciepła i miękka wyściółka. Ale jest recykling. I wzmocnienie przekazu. Śmietnik historii przyjmie mu zasłużonych.

report |

jesienna70,  

można by popłynąć promem wybudowanym w Stoczni Szczecińskiej prosto na tętniące życiem lotnisko...

report |

jeśli tylko,  

Jak rozkopać sztywne połączenie ryje - koryto..

report |

Yaro,  

W tym korycie wielbłąd zamoczy pysk

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1