31 december 2016

31 december 2016, saturday ( Brakuje mi czasu ?? ( Czy ziemia powoli umiera ?? ) …czyli jak zarobić ” na czasie” ??? heheh )

 2016-12-31 (bez jednej sekundy)
   
    ” Kurczaczki pieczone w pysk ” !!!    …. Czy skoro ziemia zwalnia swoje obroty ( ze względu ponoć na oddziaływanie księżyca i innych ciał niebieskich około 2 mili sekund dziennie ( i co jakiś czas trzeba dodać jedną sekundę tak jak pod koniec roku 2016 ) to oznacza, że czas przyśpieszył niejako ? I my to odczuwamy? ( Dodać trzeba do tego precesję ziemi !!! OSTATNIE "POZORNE "SPOWOLNIENIE CZASU ZE WZGLEDU NA PRCESJĘ , CZYLI WAHNIĘCIA OSI ZIEMI= JAK W BĄCZKU PRZED UPADKIEM, MIAŁO MIEJSCE PONOĆ W 2007 ROKU). Bo skoro brakuje nam 2 milisekund dziennie to znaczy, że codziennie nam czas ucieka i uciekał już wcześniej, a po roku uzbiera się jedna sekunda = czyli , że niby czas przyśpieszył !! To jak bym umówł się z Tobą, że policzę do czterdziestu ( I coś tam = że po 40 sekundach spełnię swoje zobowiązanie ), a po trzydziestej dziewiątej sekundzie powiedział Ci – SPADAJ !!!, to jak byś się czuła czy czuł ???  ( ” … Jednak na poziomie sekund częstotliwość obrotów planety zmienia się, głównie z powodu efektów grawitacyjnych Księżyca Ziemi. Przyciąganie i odpychanie naszego orbitalnego partnera ( chodzi o Księzyc) powoduje, że niezwykle ciężkie rezerwy wodne rozlewają się, co spowalnia obrót średnio o 1,5 do 2 milisekund dziennie – ze stronki  http://www.national-geographic.pl/nauka/rok-2016-bedzie-o-sekunde-dluzszy-niz-oczekiwano-czy-to-ma-znaczenie http://www.national-geographic.pl/nauka/rok-2016-bedzie-o-sekunde-dluzszy-niz-oczekiwano-czy-to-ma-znaczenie   … i dalej … Sekunda przestępna nie jest potrzebna co roku, ponieważ Ziemia obraca się bardziej regularnie w niektórych okresach. Razem dodano 26 sekund przestępnych, odkąd wprowadzono taki zwyczaj w 1972 roku – wtedy świat dostał 10 sekund przestępnych, by nadrobić stracony czas. W latach 80. sekundy dodawano praktycznie co roku. Później bywały lata, kiedy tego nie robiono, a ten rok będzie pierwszym od 1998 roku,kiedy dodajemy sekundy rok po roku.)
    A więc za rok będziemy żyć snowa o 1 sekundę krócej ??? Ja się tak nie bawię :( ... Zanim się obejrzę będę miał z minutę w plecy, a chciałbym tę minutę dłużej pożyć – jak każdy zapewne ?? ( ... Franklin pisał tak ze 300 lat nazad: Nigdy nie odzyskasz czasu straconego, czas to pieniądz, jeżeli kochasz życie, nie trać czasu, bo z czasu składa się życie, dobrze zrobione jest lepsze niż dobrze powiedziane = tak to On nie niejaki Balcerek heheh , czy nie starzeje się ten, kto nie ma na to czasu!!! Kurczę, a  z tym ostatnim mam wielki dylemat :(.  
… Zastanawiam się; Kto zyskuje, czy może raczej zarabia na braku tej jednej sekundy w roku?  Czy jak ukraść część ukradzionego czasu temu kto na tym ewentualnie zarobił okradając ewidentnie moi ;) ?
Z tego wszystkiego urosło mi normalnie na pięcie napięcie heheh  …. aaalllebo i odwrotnie ;)

PS Aha
;) I breakuje mi czasu bo dziś  SSSSYLWESTER !!1 Wszystkim doooosiego roku !!! … nara ;))




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1