11 november 2014

11 november 2014, tuesday ( pełen odlot )

Miałem odpowiedzieć pod wierszem, aaalee po namyśle ;). 
      
      Niestety, aaaallee  żydo - komuna górą :(. A normy etyczno prawne tak ustawione, że potrzebna następna rewolucja by toto zmienić.( Poprzednia zydo komuna trwała niby gdzieś do 1989 roku. Według niektórych nadal trwa)... Oni, już następne 25 lat okopują się na "z góry upatrzonych pozycjach" i żadne wybory nic nie zmienią. I jeśli ktoś chce mi wmówić, że mamy demokrację, to tylko mnie co najwyżej rozśmieszy. Mamy królestwo żydowsko - komunistyczne. Niestety. Bo nawet w krajach gdzie jest ustrój monarchiczny, władzunio – wodzunio nie ma takiej mocy sprawczej jak u nas premier. U nas wystarczy, że premier ustanowi – zarządzi ( moim skromnym zdaniem rozkaże) dyscyplinę głosowania. I dwieście kilkadziesiąt osób glosuje (tańczy) jak im zagra. Czyli nie glosują według własnego rozumu i sumienia, tylko tak jak chce jednoosobowo premier. To jest demokracja? Jaśnie partię rządzącą wybiera kilkanaście procent uprawnionych. To jest demokracja ??? Czy raczej tak to jest ustawione, że im gorzej i im większy bałagan tym lepiej dla niektórych ? ( czytaj wybranych ). Normy legislacyjne z małej a później ”dużej ” konstytucji ( która notabene niedługo stanie się pełnoletnia = taka już jest duża heheh i nie przystająca do obecnej, szybko się zmieniającej rzeczywistości ) są: przestarzałe, nieaktualne i prócz tego, że cwanie obmyślone ( żeby demokracja słabo działała), mistrzowsko i cwanie wykorzystywane przez  władzunię ( to oczywiście moje subiektywne zdanie, a ” monarcha na jednym zna się dobrze – na wydawaniu pieniędzy zarobionych przez prostych prostaków  !!! ” - król Julian – Pingwiny z Madagaskaru heheh ).  
       Dodatkowo korporacyjno rodzinna formacja zwana w Polsce  " nadmiarem, lub niedomiarem niesprawiedliwości " tfu, tfu, tfu:  sądzi, mataczy, radcuje, notariuszy, prokuraturzy itp. Żydowini sprawują pieczę nad tym wymiarem na zasadzie starego dowcipu " Jak to stary żydowski prawnik przekazał kancelarię prawniczą swojemu najstarszemu synowi. Na drugi dzień siedzą razem, całą  rodziną przy obiedzie i tata - nestor pyta syna : - Jak tam synu sprawy?? Syn odpowiada : - Tato. Ty, tyle lat prowadziłeś sprawę Iksińskiego. Ja ją zakończyłem w ciągu jednego posiedzenia sądu!!! - chwali się syn. Ty głupi!!! - odpowiada ojciec. Ja na pieniądzach zarabianych podczas prowadzenia tej sprawy wykształciłem na prawników: Ciebie, Twoją młodszą siostrę i najmłodszego brata. A Ty ją zakończyłeś w na jednej sesji. Głupiś !!! ". To jedna z przyczyn iż w Polsce sprawy sądowe i ich przygotowania przez prokuraturę trwają po dwadzieścia kilka lat. Prócz tego kolesie z żydo – komuny w sejmie, od wielu, wielu lat gmatwają i ustawiają polskie prawo, kierując się oczywiście niby dobrem społecznym heheh, a w rzeczywistości nteresami odpowiednich lobby. Demokracja ? A korporacja rodzinno prawnicza jest nie do ruszenia, choć niby jakieś tam próby poprawy tegoż tworu ustawami niby już były, aaaleee. Więc nie szukajmy etyki wśród najbardziej oszukańczej i zakłamanej nacji na świecie. Żenada.


ApisTaur,  

poprawność polityczna nie pozwoli nikomu odnieść się do Twojego dziennika /by nie być posądzonym o antysemityzm / bo to działa jak płachta na byka //;)

report |

mua,  

to sie sam dziwnie posądzę ;)) . Ogladałem dziś w dniu 11 listopada ( przypomne, ze jes to dzień niepodległości ) Ogniem i Mieczem Hoffmana i zastanawiałem się nad ( wybacz ) , aaalee Genderowskim antypolonizmenm. Zastanawiałem sie mianowicie czemu to Sienkiewicz wypisywał takie głupstwa . Dlaczego wOgniem i Mieczem - filmie niejakiego Hoffmana są lesbijskie zachowania Hopryny wobec Heleny Kurcewiczówny. ( Scena kiedy Hopryna ją obłapia a wychodząc mówi co by z Nią zrobiła świdrując językiem) . Niech mnie ktoś oświeci czy Sienkiewicz tę scenę zrobił jako lesbijsą ? A za chwilę -Dżingis Han ze swoim chłoptasiem - propagujący pedalstwo. Co ten Sienkiewicz wyrabiał w 1648 roczku to w głowie siem mi nie mieści heheh.

report |

ApisTaur,  

a to świnkiewicz//:-)

report |

mua,  

a to;))

report |

Aśćka,  

Holocaust to taki kaliber traumy przy którym "nie wypada" mówić o udziale przedstawicieli narodowości żydowskiej w organach bezbieczeństwa państw zorganizowanych przez ZSRR, "nie wypada" wspominać o karierze nkwd czy organach terorru komunistycznego. Co ciekawe problem ten jest coraz częściej ukazywany jako fakt w podręcznikach akademickich do historii nie tylko polskich. poziom wstydu państw zaangażowanych w Holocaust i samych Żydów, którzy wiedząc o nim niezbyt reagowali, że w formie ekspiacji tamować będą wszelką krytykę przedstawicieli tejże nacji w jej niejednostkowym a szerszym zaangażowaniu w krwawe szerzenie komunizmu. Dla mnie problem jest o tyle trudny, że wbre wszelkim stereotypom, rodzina Żydów ratowała, tak po prostu - ludźmi byli, sąsiadami, kolegami a czasem i zupełnie nieznani co potem było łatwo się domyślić. Więc, cóż .. Wlk Brytania takieje jednej aparatki do wyrywania palców do końca oddać nie chciała za to są polskie obozy koncentracyjne, myślę, że warto spojrzeć na problem w szerszej perspektywie historycznej, popatrzeć na podobne choć inne, bo nic się powtarza - ludobójstwa i ocenić ile czasu zabarło zanim dało się mówić o nich po prostu na zasadzie opisu rzeczywistości: jak to bywa imperium padło, a pod skórą ostali się we wpływach Ci z średnionajwyższych półek poprzedniej wadzy, którzy zgarnęli kasę i weszli na rynek z taaaaakim wkładem kasy - nie po raz pierwszy nie po raz ostatni. Reality historyczna. Że niewygodnie o tym mówić, choć to fakty, ano niewygodnie, jak o hitlerowskich wojskowych, którzy po IIWŚ weszli do niemieckiego wojska hyc na wysokie stopnie:) C'est la vie. Dlatego buduję sobie domek na drzewie, choć kto wie, czy ta moja własność nie zostanie mi odebrana jednym pstryknięciem:)

report |

ApisTaur,  

najwięcej o antysemityźmie mogą powiedzieć sami zainteresowani / polecam film kręcony przez izraelskiego dziennikarza pt. 'Zniesławienie' /http://m.youtube.com/watch?v=NSErQFWJC9o

report |

Aśćka,  

dzięki obejrzę, chociaż jestem tym tematem tak zmęczona, że wolę zaiste umówić się na herbatę z paroma kolegami/żankami "zbranżynardowej" i poczuć ile mamy wspólnego w innych kwestiach:) niż ta akurat, prezentują tak różne typy światopoglądu i są tacy, którzy w epoce czerwonego terroru zachowywali się niezwykle bohatersku, bo "po ludzku":)

report |

mua,  

dokładnie ja bym zachęcał jeszcze do poczytania zamordowanego przez mosad Żyda o nzwisku Bernstein . Zamordowali Go żydzi za to, że pisał prawdę( http://palestyna.wordpress.com/2011/09/03/jack-bernstein-zycie-amerykanskiego-zyda-w-rasistowskim-marksistowskim-izraelu/ ) ... zresztą w tym temacie szkoda słów - zenada. Ja napisałem o czym innym - o Polsce ;))

report |

Jerzy Woliński,  

tak bywa w polityce, że kto u władzy ten od razu ma podejrzane pochodzenie, ale to chyba nie zawsze tak :)

report |

mua,  

Jerzy ;)))) Dlaczego w Polsce tylko dzieci ( przynajmniej w TV ) sa blondynami i blondyynkami ?? Dlaczego w wilkipedii dowiduję się ( szukałem wiadomości o muzeum żydów polskich ) i dowiedziałem się dziwnej dla mnie rzeczy ( kłamstwa ??? ), że są w Polsce od 960 roku !! heheh zapewne to jedno z plemion polskich ;)) . A w rzeczywistości przywędrowali do Polski z Azjii jako potomkowie króla Askenosa jakieś 700 lat temu ...szkoda słów

report |

jeśli tylko,  

coś nowego napisałeś.. no to poczytam..

report |

mua,  

rany ??

report |

Slawrys,  

no i masz .. ja dodam od siebie .. współczesna epoka .. to: Epoka łupania naiwnych ... a system, to: feudalizm para-demokratyczny o korzeniach para-republikańskich :D

report |

mua,  

heheh a widziałeś kiedyś polskiego Niemca, polskiego Francuza ??? Bo ja widziałem francuskiego łącznika i perski dywan ;))) I chodzi mi tylko o taki antypolonizm. Że w Polsce jest muzeum Żydów polskich i ze w gole można byc polskim Żydem, allleee polskim nNemcem, polskim Francuzem, polskim Ruskiem itd I jak przyjeżdża taki polański to wymaga żeby go traktować jak polaka i wspomagać polskim prawem. Za granicą jest Żydem i nic nie ma przeciwko " polskim obozom śmierci w Polsce " dziwne

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1