4 june 2014

4 june 2014, wednesday ( tekściarze do boju ;) )

Dziś w radiu usłyszałem a później sprawdziłem w necie, że "
Jesienią przyszłego roku poznański Teatr Muzyczny planuje premierę musicalu "Seksmisja", który ma powstać w oparciu o scenariusz słynnej komedii Juliusza Machulskiego. We wtorek ogłoszono konkurs na napisanie tekstów piosenek do przedstawienia. ( .... ) Teatr Muzyczny ogłosił konkurs na teksty piosenek do musicalu w trzech kategoriach. Tematyka i charakter dwóch z nich jest ściśle określony przez organizatora. Pierwszy ma być piosenką tytułową, która może być prologiem lub finałem, drugi tekst w ironiczny sposób powinien nawiązywać do zdań: "Kopernik była kobietą" lub "Kobieta mnie bije". Trzecia piosenka ma charakter dowolny; musi jednak mieć związek z fabułą filmu. Dla zwycięzcy konkursu przewidziano nagrodę w wysokości sześciu tysięcy złotych, mogą w nim startować zarówno zawodowi tekściarze, jak i amatorzy. Wyniki zostaną ogłoszone 13 września. "

Czytaj więcej: http://www.gloswielkopolski.pl/artykul/3460499,teatr-muzyczny-w-poznaniu-powstanie-musical-na-kanwie-filmowej-seksmisji,id,t.html


... chiba se pooglądam - bo lubię ;)), a może coś jutro wyrzeźbię kto wie heheehh, bo ; " jutro to dziś .....tyle, że .... jutro " - Mrożek ( napisy z czołówki Seksmisji ) ;))




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1