4 czerwca 2014

4 czerwca 2014, środa ( tekściarze do boju ;) )

Dziś w radiu usłyszałem a później sprawdziłem w necie, że "
Jesienią przyszłego roku poznański Teatr Muzyczny planuje premierę musicalu "Seksmisja", który ma powstać w oparciu o scenariusz słynnej komedii Juliusza Machulskiego. We wtorek ogłoszono konkurs na napisanie tekstów piosenek do przedstawienia. ( .... ) Teatr Muzyczny ogłosił konkurs na teksty piosenek do musicalu w trzech kategoriach. Tematyka i charakter dwóch z nich jest ściśle określony przez organizatora. Pierwszy ma być piosenką tytułową, która może być prologiem lub finałem, drugi tekst w ironiczny sposób powinien nawiązywać do zdań: "Kopernik była kobietą" lub "Kobieta mnie bije". Trzecia piosenka ma charakter dowolny; musi jednak mieć związek z fabułą filmu. Dla zwycięzcy konkursu przewidziano nagrodę w wysokości sześciu tysięcy złotych, mogą w nim startować zarówno zawodowi tekściarze, jak i amatorzy. Wyniki zostaną ogłoszone 13 września. "

Czytaj więcej: http://www.gloswielkopolski.pl/artykul/3460499,teatr-muzyczny-w-poznaniu-powstanie-musical-na-kanwie-filmowej-seksmisji,id,t.html


... chiba se pooglądam - bo lubię ;)), a może coś jutro wyrzeźbię kto wie heheehh, bo ; " jutro to dziś .....tyle, że .... jutro " - Mrożek ( napisy z czołówki Seksmisji ) ;))




Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1