6 october 2012

1 january 0001, monday ( salomonowo )

w kopalniach
króla googla
nie każdy urobek
skarb w sobie nosi

ApisTaur


number of comments: 53 | rating: 24 |  more 

deRuda,  

ha :)))

report |

deRuda,  

Apisie moje ha zachwytu, ale powiem Ci że czasami szukając banalnych rzeczy można tez natrafić przez przypadek na skarb - ale to niestety rzadziej :))

report |

ApisTaur,  

dorotaruda/ po to się kopie/ żeby wykopać/ a skarb się przytrafia//;)

report |

deRuda,  

no tak :))) masz rację :)

report |

ApisTaur,  

byle nie kopać leżącego//:)

report |

deRuda,  

alez ależ :)) ...nawet tyci tyci odrobinkę? ;)

report |

ApisTaur,  

a leże a leże//;)

report |

deRuda,  

hihi hmm to wstań już :) bo Cię nieopacznie ktos podkopnie :))))

report |

jeśli tylko,  

złote myśli od rana :)) Kiedyś chciałam odnaleźć informacje, jak w Łowiczu obchodzi się Boże Ciało, a dostałam od wujka Gugla: "PKS do Poznania przez Łowicz nie kursuje w Boże Ciało":))

report |

ApisTaur,  

no i właśnie o tym/ tekst powyżej mówi/ nie zawsze podadzą/ to co już zamówisz//;)

report |

deRuda,  

jesli tylko znakomity przykład :)

report |

jeśli tylko,  

To było moje przywitanie z Guglem i krótka lekcja jego języka. Odtąd zapytania do Gugla traktuję jako test na inteligencję. Czy uda się go przechytrzyć? ;))

report |

deRuda,  

coś w tym jest wujka Gugla trzeba podejść, inaczej zrobi nas w balona - może być śmiesznie... :)))

report |

ApisTaur,  

Gugl potrafi zaskoczyć nietrafnością skojarzeń//;)

report |

jeśli tylko,  

trafnością inaczej :)

report |

alt art,  

nie każdemu skarb pisany..

report |

ApisTaur,  

wolałbym skarb wykopany/ a pisane skarby mają to do siebie/ że przeważnie autor/ jest już dawno w niebie//;)

report |

alt art,  

autorzy do nieba nie chodzą..

report |

ApisTaur,  

mają podwózkę? czy idą do piekła/ gdzie krytyk literacki ma rogi?//:)

report |

Wieśniak M,  

salomon nie naleje/ google nie wypiją/ ale i w parówkach nie ma prawie mięsa/ a ludzie jedzą i żyją:)))

report |

Veronica chamaedrys L,  

...a jakby tak kubkiem salomonowym próżnią się upić...:)))

report |

Wieśniak M,  

tanio jak w biedronce:))))

report |

Veronica chamaedrys L,  

...nie cena ale wartość ważna...:)

report |

Wieśniak M,  

próżno jej szukać w takim upiciu;))

report |

ApisTaur,  

byle jaką strawą/ głód swój zaspokoisz/ ale czy głód doznań/ w sobie tym ukoisz?//:)

report |

Wieśniak M,  

oh doznań po kiepskim jadle może być dostatek/ kto lubi ekstremalnie nie jedząc ma stratę;)))

report |

ApisTaur,  

ja bardzo dziękuję/ za takie doznania/ bo nie tylko kulinarne/ ja mam wymagania//;)

report |

Wieśniak M,  

ja tylko chciałem dostarczyć dowodu/ że lichą strawą można doznań głodu/ nie odczuwać zbytnio/ na wszelki wypadek można ją zalać żytnią/ przenosząć doznania w inne rejony/ ( przed kuracją skonsultować się z lekarzem lub farmaćeutą, albo spytać żony;)))

report |

ApisTaur,  

motyw ostatni/ jest wykluczony/ gdyż bez dyskusji/ jest utrącony//;)

report |

Szel,  

swietny temat Byku :) poszukiwalam dzis nazwy urzadzenie ktore sluzy do zapalania i gaszenia swiec...ale jak to odnalesc nie znajac jego nazwy?...w koncu mi sie to udalo, kiedy wpisalam 'akcesoria liturgiczne ' _ cieplutko :)

report |

ApisTaur,  

no i właśnie/ nie wiedziałem że świeca/ liturgicznie gaśnie//:)

report |

jeśli tylko,  

podobnym testem jest książka telefoniczna - do czego oni mogli zaliczyć firmę zajmującą się.. ;))

report |

Szel,  

jesli przykryjesz plomien kapturkiem, to liturgii nie uchybisz :)

report |

ApisTaur,  

religijny ja nie jestem/ z wiarą u mnie kiepsko/ więc gdy gaszę w domu świecę/ to robię to świecko//;)

report |

Szel,  

oswiec mnie jak to swieckie gasidlo wyglada ;)

report |

ApisTaur,  

zwilżone dwa palce/ i poległ knot w walce//:)

report |

Szel,  

tym sposobem osmalisz sobie palce :P

report |

jeśli tylko,  

Apisku, nawet nie przyznam się, ze mam tu jakieś skojarzenia .. :))

report |

ApisTaur,  

jak Ty umiesz czytać/ między wierszami/ jeśli tylko/ tak między nami//;)

report |

ApisTaur,  

Szel/ po ciemku/ nie widać że mam osmalone/ to co niewidoczne/ to mam wybaczone//;)

report |

Szel,  

po ciemku nie widze wcale masz czy masz okopcone :)

report |

Slawrys,  

super :)) a co z płcią? bo ja słyszałem o: "ciotka Googl i wujek Wiki to skarbnica wiedzy" to jest król transwestyta :))

report |

ApisTaur,  

dwupłciowość jest chyba kompromisem dla googla nie wikłając się w szowinistyczne skojarzenia//:)

report |

Slawrys,  

ok, Ono Googl ... nawet brzmi :)

report |

bosski_diabel,  

Anooooooo:))

report |

ApisTaur,  

miło że zaszczyciłeś mnie swoją obecnością bosski_diable/ dziękuję i pozdrawiam//:)

report |

Vrba,  

Ile razy znalazłam tam to czego się nie szukałam, o czym nie wiedziałam, że istnieje. Była to niespodziewana niespodzianka, zdumiewająca i miła :)

report |

ApisTaur,  

nigdy nie wiadomo/ co znajdziesz pod kamieniem//;)

report |

Ania Ostrowska,  

prawda :) nie raz urobisz się po łokcie/ a zysku tyle co za paznokciem :)

report |

ApisTaur,  

może czasem lepiej spojrzeć/ w trochę inną stronę/ bo nie zawsze się wciągnie/ to co niewłożone//;)

report |

Ananke,  

ja mówię o nim wujek Googl :)

report |

ApisTaur,  

miałem takiego wujka do którego pasowało tylko Goolg//:)

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1