27 march 2012

27 march 2012, tuesday ( Dajcie mi wehikuł czasu )

Tak to się ponoć nazywa. Stracić cały szacunek. Straciłam. Nie tylko to, także czas. Kto mi teraz odda stracony czas? Dwa miesiące z okładem. Nie mam wehikułu czasu, a szkoda. Przydałby się. Także po to, by usunąć błędy. I nie cofnę się w takim przypadku o rok, dwa lata, a prawie dwadzieścia lat. Czyli tyle, ile mam. Żeby po narodzinach jeść, a nie grymasić. Butelka nie, łyżeczka nope, pierś niet. I teraz mam za swoje. A błędy z facetami? Ujdzie w rozgardiaszu. Tylko jak będę płakać, bo następny jest nie tym właściwym, kopnijcie mnie. Niby na zewnątrz jestem twarda, ale wystarczy poczytać te moje wypociny poetyckie, by wiedzieć, że tak nie jest. Pancerz ochronny, chociaż pod Grunwald nie idę. Małż. Koniec. A przecież ja mówiłam niedawno mojej Żabie, że tamten jest be, a teraz co? Sama popełniam błąd niedowartościowania.

I pamiętajcie o kopniaku, bo stwierdzę, że nie jesteście przyjaciółmi.


number of comments: 10 | rating: 8 |  more 

...,  

kopnę pod warunkiem,że Ty pierwsza mnie..też niby pancerz mam,to się poturlam...a do cofnięcia wg Twoich rozważań,to mam prawie dwa razy tyle lat .. by tak do narodzin...ale pomimo wszystko jednak nie aż tyle,wystarczy kilka...no to może jednak ja pierwsza Cię kopnę,ale zaraz potem Ty mnie ... ;))

report |

Monika Joanna,  

nie ma problemu, możemy się kopać naprzemian :P

report |

An - Anna Awsiukiewicz,  

peelka jest twarda - da radę bez kopa...

report |

Monika Joanna,  

niby da radę, ale można mówić, że kop się przyda...

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1