10 november 2017

10 november 2017, friday ( Księga telefoniczna rodzaju,1-2017 )

Pogotowie ratunkowe - 999
...


number of comments: 10 | rating: 0 |  more 

Eva T.,  

aha - 666 ;)

report |

Hania,  

już dzwonię :)

report |

Wieśniak M,  

"Ezawal miał trzy żony. Rutę żonę Szymolacha, Hezawę żonę Etmocha i Patachę żonę Tawazela. Chodował króliki i króliki były Ezawala. W królikach była nadzieja i one były nadzieją Ezawala" to znaczy zakłócenia odbioru holograficznego partycypują w kosesusie sensorycznym biopola hiperbarycznego "I dobroć była w domu Ezawela i liczne mioty krolicze i radość ze SKOK-ów i króliczych uszu dzielonych sprawiedliwie między trzy żony Rutę , Hezawę i Patache "- to znaczy Patacha Hezawa i Ruta czyli trzy żony były sprawiedliwe dzielone między uszy i SKOKi królicze. "Przymierzył się Ezawel do żony czwartej ale ta była piątą żoną Treptacha" - co znaczy że Traptach jako syn Ptochy i Hermacha był matką Sabacha i wujem stryjecznym czwartego miotu królika ze strony ojca...

report |

jeśli tylko,  

chyba podskakujesz ;)

report |

Wieśniak M,  

Dziękuję jeśli tylko. Staram się podążać drogą prawd zawartych w Księdze Obiecanek i Cacanek;)

report |

alt art,  

a zegarynka..

report |

byłem...,  

Wspólna szkoła o niczym,zupełnie niczym nie świadczy. Zadałem pytanie,oczekując jakiejś odpowiedzi. Kto się w naszej wymianie zdań bardziej,lub w ogóle "wymądrza",określą czytający.Pozdrawiam...

report |

Krzysztof Konrad Kurc,  

998 z dużą ilością zimnej wody na rozpaloną głowę :)

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1