10 listopada 2017

10 listopada 2017, piątek ( Księga telefoniczna rodzaju,1-2017 )

Pogotowie ratunkowe - 999
...


liczba komentarzy: 10 | punkty: 0 |  więcej 

Eva T.,  

aha - 666 ;)

zgłoś |

Hania,  

już dzwonię :)

zgłoś |

Wieśniak M,  

"Ezawal miał trzy żony. Rutę żonę Szymolacha, Hezawę żonę Etmocha i Patachę żonę Tawazela. Chodował króliki i króliki były Ezawala. W królikach była nadzieja i one były nadzieją Ezawala" to znaczy zakłócenia odbioru holograficznego partycypują w kosesusie sensorycznym biopola hiperbarycznego "I dobroć była w domu Ezawela i liczne mioty krolicze i radość ze SKOK-ów i króliczych uszu dzielonych sprawiedliwie między trzy żony Rutę , Hezawę i Patache "- to znaczy Patacha Hezawa i Ruta czyli trzy żony były sprawiedliwe dzielone między uszy i SKOKi królicze. "Przymierzył się Ezawel do żony czwartej ale ta była piątą żoną Treptacha" - co znaczy że Traptach jako syn Ptochy i Hermacha był matką Sabacha i wujem stryjecznym czwartego miotu królika ze strony ojca...

zgłoś |

jeśli tylko,  

chyba podskakujesz ;)

zgłoś |

Wieśniak M,  

Dziękuję jeśli tylko. Staram się podążać drogą prawd zawartych w Księdze Obiecanek i Cacanek;)

zgłoś |

alt art,  

a zegarynka..

zgłoś |

byłem...,  

Wspólna szkoła o niczym,zupełnie niczym nie świadczy. Zadałem pytanie,oczekując jakiejś odpowiedzi. Kto się w naszej wymianie zdań bardziej,lub w ogóle "wymądrza",określą czytający.Pozdrawiam...

zgłoś |

Krzysztof Konrad Kurc,  

998 z dużą ilością zimnej wody na rozpaloną głowę :)

zgłoś |




Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1