14 december 2015

14 december 2015, monday ( współczucie )

jest taki kot
już nie przeskoczy przez płot
miłość bywa ślepa....


number of comments: 6 | rating: 0 |  more 

jeśli tylko,  

a mój pies też już jest ślepy - ale to zupełnie inna historia..

report |

martini,  

ano, bywa.. na szczęście:) p.s.: "Nie za wygląd się kocha, ale nie wiadomo za co. A jak kocha się, to i co na wierzchu się kocha, i co ukryte [...] I wtedy nieważne, czy ktoś łysy, czy że poci się. Nie kocha się osobno, że ktoś wysoki jest, a ktoś ma takie czy inne oczy, czy choćby ktoś najpiękniej mówił, bo jeden może być wymowny, a drugi nie. Z ilu zresztą ludzi trzeba by składać na takiego jednego czy jedną, żeby nie miał żadnej wady, a jeszcze mógłby wyjść z tego jakiś stwór, nie człowiek. Kocha się tak samo przez wady i nieszczęścia i może nawet głębiej, a najgłębiej kocha się przez ból. Może być ktoś wysoki, zadbany, wymyty, pachnący, a nie ma go za co kochać. Wszyscy się i tak myją przeważnie na niedzielę albo jak gdzieś idą, a nieraz nie ma się nawet chęci człowiek umyć, bo nie ma się chęci i żyć. To trzeba umieć kochać i brud kogoś drugiego". Wiesław Myśliwski, Widnokrąg.

report |

Wieśniak M,  

dziękujmy za to co było. taka nasza dola/ nic nie zdoła pocieszyć/ nam zziębniętych kolan...Współczuję

report |

Ananke,  

... inne kolejne zwierze czeka na Twoją troskę i przygarnięcie... ...

report |

zuzanna809,  

... opłakałam tyle kotów. Ludzie mówili zdziwieni: "Przecież to tylko kot....

report |

George Krokos,  

It can be any cat although a black cat signifies bad luck for some people with the fence being a hurdle or obstacle and yes love is sometimes blind.

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1