22 january 2013

22 january 2013, tuesday ( myśli rozbiegane 3 )

nikt nigdy nie zdąży
chwilę przed
moment po
bezradnie trwamy w międzyczasie


number of comments: 46 | rating: 0 |  more 

Monika Joanna,  

tu się nie zgodzę, ale może to tylko negacja prawdy? bo niestety, na chwilę obecną nie umiem rozwinąć swego sprzeciwu... może innym razem?

report |

byłem...,  

Rozwiń co tylko pragniesz i kiedykolwiek zechcesz.Ja tylko trwam w międzyczasie...

report |

Sabi,  

Bywają jednak w tym samym czasie, inaczej trwanie byłoby nie do zniesienia. :)

report |

deRuda,  

trudność sprawia nam bycie tu i teraz - a wydawałoby się najprostsze :)

report |

byłem...,  

tak właśnie.....

report |

Joha,  

Jarku, na szczęście kilka razy zdążyłam, choć to mało. Pozdrawiam :-)

report |

byłem...,  

Pomyśl o tym "fizycznie"...czyli ściśle :)

report |

Joha,  

Jarku, pomyślę :)

report |

jeśli tylko,  

ile zdążymy - tyle nam lżej na sercu, wszystkiego (co by się chciało) - nie da się

report |

zuzanna809,  

"Wieczność przed nami / i wieczność za nami / a dla nas chwila / między wiecznościami"...:)

report |

Ania Ostrowska,  

być może nie rozumiem intencji, metafory, oczywiście, że może tak być. Ale czytając wprost buntuję się na "nikt nigdy". Dzisiaj byłam świadkiem takiego zdarzenia. Brnęłam po nieodgarniętym ze śniegu chodniku na przystanek. Tuz przede mną młoda kobieta popychała wózek-spacerówkę, małe kółka grzęzły w śniegowym mazidle, było jej widocznie ciężko. Wreszcie nam obu udało się wyjść na lepiej przetarty kawałek i mogłam ją wyprzedzić. Kiedy mijałam zapatuloną budkę spacerówki usłyszałam dziecinny głosik dziewczynki: "kocham cię mamusiu". Kobiet odpowiedziała: "ja też cię kocham myszko". Nie odwróciłam się by uśmiechnąć się do matki porozumiewawczo i z rozczuleniem. To była ich chwila. Ani przed ani po. One zdążyły.

report |

byłem...,  

Jednak "po" biorąc pod uwagę prędkość rozchodzenia dźwięku i światła(wzrok).To taka "fizyczna" myśl rozbiegana...:).Przed była chęć zrobienia po...

report |

alt art,  

kciuk dla Ani..

report |

byłem...,  

myślałem,że zrozumiesz...

report |

Ania Ostrowska,  

fizyczność. tak. teraz zrozumiałam.

report |

issa,  

Fajnie plastyczne to kadrowanie ulicy, Ania.

report |

Joanna Danuta Bieleń,  

Miałam załatwić wiele spraw w ,,międzyczasie" i nic. Mnie się podoba miniaturka.

report |

alt art,  

wygląda, że wiesz więcej mi..

report |

alt art,  

sugerujesz, że nie wygląda..

report |

issa,  

Mnie myśl na górze przyćmiła. Nie przekonuje mnie autorskie objaśnienie. Można pomyśleć, że nawet martwe nie "trwa", lecz "staje się" /np. częścią czegoś innego/. I o możliwych przemianach żywego już nie wspominać.

report |

byłem...,  

To droga Isso takie rozbiegane myśli. Wydaje mi się,że dla nas czas teraźniejszy nie istnieje,to znaczy chodzi mi o nasze postrzeganie go.On jest przecież na styku "przed" i "po" ale nie jesteśmy w stanie go postrzec gdy staje się.Po prostu...:)

report |

issa,  

Rozumiem. Może, równie po prostu:), Twoja myśl naturalnie mroczy się i zamyka się przede mną, bo ja zamykam się przed nią: jestem w tym miejscu własnej drogi, w której dzieje się właśnie przeciwnie. Najczęściej tak intensywnie doświadcza się "teraz", że aż ma się wrażenie, że koncentruje się w nim też całość: czas przeszły i przyszły. Pozdrawiam.

report |

filo,  

Nie sadzę, ze bezradnie, wszystko chyba jednak zależy od świadomości i umiejętności odpowiedzi na pytania: po co? dlaczego? :)

report |

byłem...,  

nie posiadam tej umiejętności i taki trochę bezradny szukam......

report |

filo,  

kokietujesz?

report |

byłem...,  

nie...rozmawiam z Tobą...

report |

filo,  

Otóż Jestem... Nie wierzę w Twoją bezradność :)

report |

byłem...,  

Od dłuższego czasu uczę się godzić z tym,czego zmienić nie mogę.To nie jest łatwe.. Stąd ta bezradność...

report |

filo,  

Nikt nie obiecywał, że będzie łatwe...

report |

byłem...,  

Z tego co pamiętam to chyba nikt nic nie obiecywał.Na placu pozostała tylko "matka" głupich....:)

report |

filo,  

pamiętasz? ;)

report |

byłem...,  

odejdę taki jaki przyszedłem....

report |

filo,  

chyba jednak nie Jestem, chyba nie

report |

byłem...,  

zdobyta wiedza nie zmniejszy mojej niewiedzy droga Filo,tak myślę sobie czasem...

report |

filo,  

bo to nie o wiedzę chodzi a o mądrość, którą wyłuszczymy i wykorzystamy dla dobra, tak sobie myślę

report |

M.S.,  

Jestem, dobrze, że jesteś. Nie ma znaczenia czy chwilę przed, czy moment po...

report |

Jerzy Woliński,  

dobrze by bezradność trwała nie dłużej niż chwilę:)

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1