16 august 2012

16 august 2012, thursday ( Niechęć do pisania wierszy )

Dzisiaj pomyślałam sobie: kurcze, jak mi się nie chce kisić tych ogórków. Ile można? Poszłam więc znowu spać. Potem wstałam. Potem coś czytając myślałam o wszystkim, tylko nie o ogórkach. Potem zrobiłam obiad, żeby nie myśleć o ogórkach. Wyszłam do ogrodu tymi drzwiami, za którymi nie było śladu ogórków i wróciłam tymi samymi - jak najdalej od nich. A one tam czekając w tym koszu - więdną. I nie ma nikogo w tym domu, kto miałby tyle pieprzonego czasu, żeby coś z tym zrobić.


number of comments: 27 | rating: 0 |  more 

KA,  

:)))rób, rób bo zima zapyta gdzie lato było

report |

gabrysia cabaj,  

zimie nie zamkniesz ust byle kiszonym ogórkiem:))

report |

deRuda,  

proponuje ucierany pitny miód w makutrze , może da się kogoś zaprosić do robienia ogórków, a potem do konsumpcji :)

report |

gabrysia cabaj,  

eeetam...ja się tylko tak z nimi droczę, doro - jeszcze dzisiaj znajdą się w słojach:))

report |

deRuda,  

ściśnięte biedne, skwaśnieją ;)

report |

Wieśniak M,  

od nadmiaru mizeria;)

report |

gabrysia cabaj,  

tyż, Wiesiu:))

report |

ApisTaur,  

tak więc ogórki/ więdną zawiedzione/ że nikt się nie kwapi/ grać z nimi w zielone//;)

report |

jeśli tylko,  

skąd ja to znam ;))) ale już się tłoczą w szkle, zmętniały i się klarują :))

report |

gabrysia cabaj,  

jak słowa, jeśli tylko:))

report |

Istar,  

a wiesz Gabi, na działce całe mi pożółkły w liściach, poschły, okropieństwo i nic ledwo kilka słoików mama zrobiła, ja się już nie załapałam, a kupnych nie lubię, zawsze trafię pędzone, więc zazdraszczam Ci tych ogórów:)) smacznego na zaś :))

report |

ezo**,  

haha jakbyś nie uciekała i tak wiszą nad Tobą jak jakaś klątwa ;)

report |

zuzanna809,  

kiszony ogórek to dla mnie rarytas. W Grecji tęskniłam za krajem, bo tam nie było kiszonych ogórków ani kiszonej kapusty!!!

report |

deRuda,  

pozwolę sobie na małe podpięcie :)

report |

lajana,  

Jakbym powiedziała, że nie rozumiem? ;)) Przecież ogórki są w sklepie, po co tyle ambarasu!

report |

jeśli tylko,  

kiszenie ogórków to kultowy atawizm, niektórzy mają zakorzenione tak, ze ogórki ze sklepu mogą nie istnieć. Rozumiem to, bo ja tak mam ;))

report |

sisey,  

Ok, widzę że dziennik, a jednak żal. Po pierwszych zdaniach, czułem ironię, jak to te ogórki wciskają się wszędzie i wyglądałem fajerwerków, a ty zgasiłaś tekst jak zapałkę. Nuu, szkłooda.

report |

gabrysia cabaj,  

ehhhh - a myślałam, że tutaj nikt nie czyta, że można sobie pofolgować:))

report |

alt art,  

nie mury czynią więzienie..

report |

gabrysia cabaj,  

tylko ogórki, alt;)

report |

alt art,  

tak mi się wydaje..

report |

deRuda,  

alt art napisał mi, że jestem klawiszem w Twoim ogórkowym więzieniu i koprem do roboty zaganiam...

report |

gabrysia cabaj,  

alt nagina fakty, ale to zwyczajne przegięcie jest, doro:)

report |

jeśli tylko,  

koper świszczący w powietrzu.. ;)

report |

deRuda,  

;))))

report |

Jerzy Woliński,  

na urodzaj nie ma rady,ten problem mam już z głowy, ale ten nadmiar owoców ... zniechęcenie rzeczywiste:))

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1