12 maja 2016

12 maja 2016, czwartek ( tęsknoty majowe )

Tak mi do Ciebie tęskno.
Wiesz, że wieczory są najgorsze, szczególnie w takie dni... Jeśli nie, to Ci kiedyś opowiem. Co noc wyciągam dłoń i szukam Ciebie. Z ciężkim oddechem przytulam tylko siebie.. Często marznę bez Ciebie, szczególnie że wiem, jak wspaniale potrafisz rozgrzać. Brakuje mi Twojego głosu, nawet jeśli to tłumaczenie jakiejś za skomplikowanej na moją blondynkową głowę zawiłości technicznej, mów, ja słucham.
Wiesz, jak głupio gotuje się dla jednej osoby? Zupełnie bez sensu i smaku. Chodzisz na spacery czy rower i nie brakuje Ci mnie? Też bym się przeszła. Pojedziemy latem na górskie wycieczki?
Jestem bez Ciebie zupełnie niekompletna. W mojej dłoni brakuje mi Twoich 5 palców, w moich oczach widoku roześmianego Ciebie, w ustach Twego smaku, w uszach niskiego szeptu. Wierz mi, że trudno zastąpić Cię kimś innym. Próbowałam i nie działa.
Chodź już do mnie.


alt art,  

konwalie dzisiaj równoległe do osi planety; duch tej kuchni jak rzymski genius loci; pachnie wdziękiem..

zgłoś |

onomatopeja,  

cieszę się, że duch tego miejsca wdzięczny w Twym odczuciu:) jestem tu nowa, ale wydaje mi się, że sam jesteś niczym genius loci tegoż portalu ;) pozdrawiam

zgłoś |

alt art,  

to tylko kwestia wieku; jeżeli się odpowiednio wcześnie urodzić, to można wspominać śmierć biasa z priene podczas rozprawy sądowej, a nawet zagrać w trio na harfie z marią antoniną austriaczką i harpo marxem..

zgłoś |

Odyseusz,  

Zaproś jeszcze raz :)

zgłoś |




Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1