16 listopada 2015

bzdety

ile razy stałeś i słuchałeś zastanawiąjac się,czy mozna odwrócic sie i odejśc ?największy problem gdy chcesz być miły i zostajesz.słuchasz o rzeczach sprawach o których nie masz pojęcia lub rzeczach,które w ogóle cię nie interesują!patrzysz z obrzydzeniem na twarz naprzeciwko i w obronnym odruchu odlatujesz gdzieś w zaciszne rejony ,pełne nagich kobiet i strumyków z winem....jedyny znak,ze żyjesz to twój oddech i jak mantra powtarzane-uhmmm,yhy,tak tak...
  pewnie i mnie też tak często postrzegaja i z równym zaciekawiniem  olewają.chyba dlatego wole być słuchaczem niz mówcą ,pomimo,ze tym szpece swą dusze i męczy mnie to ,sprawia wyczuwalny ból!
  rozgladam się szukając ucieczki,chce zwyciężyć,moja słabośc d bycia miłym i zainteresowanym!pewnie znów przegram tą nierówna walke z sobą....cholera!powiedz to!wykrzycz!z gniewnym wyrazem twarzy wyrzuć mu w twarz:
-skończ pierdolić!
  i wcale nie chodzi o to,ze mówi może nieskładnie a może ładnie  ,może dobrze albo źle,madrze czy głupio,przeszkadza sam fakt mówienia!
  pomaga kieliszek wódki a raczej wiele ich....tyle,że nawet wódka potrzebuje poszanowania i zajęcia sie tylko jej wysublimowanym smakiem,nie przy próżnej i jałowej gadce.
  nie chcę przez to powiedzieć,że nie lubie rozmawiać,też mam tego potrzebe.bardzo lubie.są osoby sa tematy.sa sprawy które tego wymagają wtedy umiem i potrafie dyskutować,argumentować,sprzeczać się...
  szczerze powiedziawszy najchetniej rozmawiam z sobą,słysze w głowie pukanie i zgrzyt otwieranych drzwi,wchodzi moje drugie ja
;
-cześć,masz chwile?
  nawet jeśli powiem,że nie to i tak wchodzi i zaczyna się!
kłótnie ,spory ,dowody ,akcja ,reakcja,myśli ,kontry,wyzwiska...tłumacze mu jak dziecku!wkurwiony na jego doskonalsze argumenty i myśli!
  nie potrafie dojśc do łądu!przeciez to tez część mnie!czemu do kurwy on zawsze musi mysleć inaczej!widzieć czarne gdzie dla mnie oczywiste jest białe!



pozostała proza: ?, ..., bzdety, halloween, w autobusie,

Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1